Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotoboeken maken

5 plaatsers

Ga naar beneden

fotoboeken maken Empty fotoboeken maken

Bericht  schuddebuikje do 1 nov 2012 - 21:13

ik had een vraag voor de mensen die foto's plakken in een fotoboek of via internet fotoboeken laten maken.
ik heb nu van N. 826 foto's geplakt. van o tot bijna 1,5 jaar. dit zijn alleen foto's van N. en alles wat met N. te maken heeft. alle foto's die er niets mee te maken hadden had ik niet uit laten printen ( eten, katten, dagjes weg met vrienden )
maar hebben jullie boeken speciaal voor de kinderen ( dus geen andere foto's ertussen ) of doen jullie alle foto's bij elkaar in een fotoboek
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotoboeken maken Empty Re: fotoboeken maken

Bericht  Liadan do 1 nov 2012 - 21:17

Wij hebben fotoboeken speciaal voor de kinderen. Foto's van dingen die we doen zonder de kinderen komen in een ander fotoalbum.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happydobby do 1 nov 2012 - 21:19

Ik heb nu 2 fotoboeken van M tot 6 maanden, ik ga snel beginnen met fotoboeken vanaf 6 maanden. Van de vakantie doe ik de foto's van M ook in zijn album en van de vakantie een aparte.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor do 1 nov 2012 - 21:20

Ik maak een fotoboek speciaal voor onze zoon, dat gaat echt over hem en de dingen die hij meemaakt/doet (dus zwemmen, vakantie, echt foto's waar hij op staat)
Van de rest heb ik overigens geen fotoboek. Ik maak het boek voor hem digitaal, elke maand werk ik er aan verder op de computer en na zijn eerste verjaardag laat ik het drukken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol do 1 nov 2012 - 21:21

Ik heb een speciaal fotoboek voor de meiden(wel apart voor elk een) en daar doe ik foto's in die met hun te maken hebben, gewone dingen thuis, dagjes weg, vakanties enzo.

Dingen die wij apart doen doe ik in ons eigen album, maar tegenwoordig is dat veel minder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud