Fotoboeken
+2
silly-one
Lejow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fotoboeken
Ik heb uit mijn jeugd een stuk of zes albums vol met foto's. Sinds het 'digitale tijdperk' zijn we echter abrupt gestopt met het inplakken. Hoe is dat bij jullie? Ik vind het wel een bepaalde charme hebben om door zo'n boek te bladeren.
Maken jullie tegenwoordig nog albums? Doe je dit dan digitaal of plak je ze nog met de hand in?
Maken jullie tegenwoordig nog albums? Doe je dit dan digitaal of plak je ze nog met de hand in?
Gast- Gast
Re: Fotoboeken
Ik maak ze digitaal, vind het ontzettend leuk om te doen.
Steek er dan ook veel tijd in en probeer er echt iets moois van te maken.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maak tegenwoordig digitale foto albums. Van echte vakanties wil ik een los boek maken en verder maak ik dan per jaar een groot boek met allerlei losse foto's. Ik heb dat vorig jaar voor de eerste keer gedaan en dat is eigenlijk super leuk. Je hebt echt zo een jaar overzicht.
Ik wacht wel met bestellen totdat er een leuke actie is, anders vind ik de boeken te duur ( vorig jaar een actie met 50% korting gehad i.p.v. 80 betaalde ik nu 40).
Ik wacht wel met bestellen totdat er een leuke actie is, anders vind ik de boeken te duur ( vorig jaar een actie met 50% korting gehad i.p.v. 80 betaalde ik nu 40).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb van alles een digitaal fotoalbum gemaakt. Maar de foto's uit de periode dat er nog geen digitale camera bestond moet ik allemaal nog inplakken
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Lejow schreef:Ik maak ze digitaal, vind het ontzettend leuk om te doen.
Lijkt me ook zo leuk voor B. om later terug te zien.
Met kinderen zou ik ook albums vol plakken.
Gast- Gast
Megara schreef:Lejow schreef:Ik maak ze digitaal, vind het ontzettend leuk om te doen.
Lijkt me ook zo leuk voor B. om later terug te zien.
Met kinderen zou ik ook albums vol plakken.
Ja daarom ook
Heb een uitgebreid boek van haar tijd in het ziekenhuis
En ben nu bezig met een boek van haar eerste jaar, alhoewel dat boek zal uit 2 delen gaan bestaan, anders past het niet haha.
Hier zit dan ook weer kort haar ziekenhuis periode in, en verder per maand gewoon de leuke foto's.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik doe beide niet.. Heb al mijn foto's op mijn IPad staan, en de leukste in lijstjes.
4 jaar geleden, na Curacao, heb ik nog alle foto's ingeplakt. Vond ik juist zo leuk omdat ik er ook briefjes, strandkaartjes, toegangskaartjes en dergelijke in kwijt kon
4 jaar geleden, na Curacao, heb ik nog alle foto's ingeplakt. Vond ik juist zo leuk omdat ik er ook briefjes, strandkaartjes, toegangskaartjes en dergelijke in kwijt kon
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Ik doe beide niet.. Heb al mijn foto's op mijn IPad staan, en de leukste in lijstjes.
Dat soort dingen scan in dan meestal in!
Lejow- Lady Post-a-lot
Chance schreef:Ik doe beide niet.. Heb al mijn foto's op mijn IPad staan, en de leukste in lijstjes.
Ik heb ook vrijwel alles digitaal en steeds bedenk ik me dat ik een backup moet maken, maar dat heb ik tot op heden nog steeds niet gedaan. Ik zou echt stuk gaan als ik alles kwijt ben.
Gast- Gast
Megara schreef:Chance schreef:Ik doe beide niet.. Heb al mijn foto's op mijn IPad staan, en de leukste in lijstjes.
Ik heb ook vrijwel alles digitaal en steeds bedenk ik me dat ik een backup moet maken, maar dat heb ik tot op heden nog steeds niet gedaan. Ik zou echt stuk gaan als ik alles kwijt ben.
Daar heb ik echt van geleerd (nadat ik voor de 834983 keer alles kwijt was...). De foto;s van B staan nu op mijn C schijf, mijn D schijf, de losse harde schijf, en een deel op de comp van mijn vriend en de losse harde schijf van mijn schoonouders (mocht er hier in huis ooit wat gebeuren)...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb ook alles digitaal. Plak niks meer in en heb ook nog geen albums gemaakt van m'n digitale foto's. Toch wil ik wel weer eens iets in m'n handen kunnen houden dus zal toch een keer ergens moeten beginnen.... Zelfs de trouwfoto's en huwelijksreisfoto's zitten nog niet in een boek.
Gast- Gast
Ik heb alles digitaal, ik plak ze niet echt in maar heb wel van die inschuifmapjes voor foto's.
De leukste foto's laat ik zo af en toe eens afdrukken en deze komen daarin. Van vakanties ed maak ik soms een digitaal boek, soms een echt boek.
De leukste foto's laat ik zo af en toe eens afdrukken en deze komen daarin. Van vakanties ed maak ik soms een digitaal boek, soms een echt boek.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
ik maak hier digitale albums.. ik vind het leuk om te doen, maar vind het zelf ook een leuke herinnering. Ik maak ook voor de meiden albums, maar ik heb zoveel foto's het blijft moeilijk om te kiezen, maar ik vind het wel leuk voor ze dat ze later een album van zich zelf hebben.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik plak alles nog in! Ik print alle fotos in en ga dan een middag klooien met fotoplakkertjes. Heb zwarte grote albums waar alle foto's inzitten.
Voor mijn dochter heb ik ook een klein album ingeplakt van haar eerste week. Zo leuk om daar 'echt' doorheen te bladeren.
Voor mijn dochter heb ik ook een klein album ingeplakt van haar eerste week. Zo leuk om daar 'echt' doorheen te bladeren.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» fotoboeken maken
» Fotoboeken van imagie (??)
» Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt?
» Fotoboeken van/voor je kindje
» Fotoboeken van imagie (??)
» Fotoboeken, waar heb je ze gemaakt?
» Fotoboeken van/voor je kindje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: