leuke woonideeen voor op de muur?!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuke woonideeen voor op de muur?!
Sinds kort heb ik een eigen huisje.
Mijn muren zijn wit en grijs. Mijn inrichting is een beetje riviera maison/wit.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een mooi groot schilderij/canvas (wit/grijs bloem) maar helaas nog niks gevonden.
Nu wil ik nog wel meer dingen aan de muren maar ik heb geen idee wat!
Iemand een leuk idee? foto's zijn welkom
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een mooi groot schilderij/canvas (wit/grijs bloem) maar helaas nog niks gevonden.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: leuke woonideeen voor op de muur?!
Ik ben fan van de muurstcikers van debijzaak
http://debijzaak.com/muursticker-eigen-tekst-c-35/remember-aangepast-p-535
http://debijzaak.com/muursticker-eigen-tekst-c-35/remember-aangepast-p-535
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn schoonmoeder heeft zelf een schilderij gemaakt en dat gaat ze ook voor ons doen. Die zijn echt super tof! Het is heel simpel, kies een kleur van je letters en de een kleur als achtergrond. Maak eerst je hele doek de kleur van je letters, dan (als het droog is) helemaal de achtergrond kleur en dan met de kleur van je letters maak je er een mooie tekst op.
Het handige hier aan is dat je zelf kunt kiezen welke kleuren en welke tekst je gebruikt!
Het handige hier aan is dat je zelf kunt kiezen welke kleuren en welke tekst je gebruikt!
Gast- Gast
Een muursticker, fotoplanken, fotolijstjes in verschillende formaten en verspreid over de muur, letterbak, kistjes aan de muur, ik heb zelf een hart van 1 bij 1 meter aan de muur gehad.
Typ bij google afbeeldingen eens muurdecoratie in dan krijg je ook wel leuke dingen. Op de site van ariadne kan je ook leuke zelfmaak dingen vinden. Ik vind zelf een aantal van deze borden heel mooi en wil ook zoiets gaan maken http://heidi-laflotte.blogspot.com/search/label/canvas%20boards
Typ bij google afbeeldingen eens muurdecoratie in dan krijg je ook wel leuke dingen. Op de site van ariadne kan je ook leuke zelfmaak dingen vinden. Ik vind zelf een aantal van deze borden heel mooi en wil ook zoiets gaan maken http://heidi-laflotte.blogspot.com/search/label/canvas%20boards
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Powerbabe schreef:Mijn schoonmoeder heeft zelf een schilderij gemaakt en dat gaat ze ook voor ons doen. Die zijn echt super tof! Het is heel simpel, kies een kleur van je letters en de een kleur als achtergrond. Maak eerst je hele doek de kleur van je letters, dan (als het droog is) helemaal de achtergrond kleur en dan met de kleur van je letters maak je er een mooie tekst op.
?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
+1Jerry schreef:Powerbabe schreef:Mijn schoonmoeder heeft zelf een schilderij gemaakt en dat gaat ze ook voor ons doen. Die zijn echt super tof! Het is heel simpel, kies een kleur van je letters en de een kleur als achtergrond. Maak eerst je hele doek de kleur van je letters, dan (als het droog is) helemaal de achtergrond kleur en dan met de kleur van je letters maak je er een mooie tekst op.
?
Ik heb het drie keer gelezen, maar snap totaal niet wat de bedoeling is
Gast- Gast
In een huis met weinig kleur vind ik het vaak mooi als er juist een schilderij hangt waar één kleur duidelijk in naar voren komt, of waar iig kleur in zit. Een schilderij met ook nog eens wit en grijs tinten lijkt me niet mooi staan.ijsjemeisje schreef:Sinds kort heb ik een eigen huisje.
Ik zal eens plaatjes zoeken. Heb je een foto van je woonkamer?
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Jerry schreef:Powerbabe schreef:Mijn schoonmoeder heeft zelf een schilderij gemaakt en dat gaat ze ook voor ons doen. Die zijn echt super tof! Het is heel simpel, kies een kleur van je letters en de een kleur als achtergrond. Maak eerst je hele doek de kleur van je letters, dan (als het droog is) helemaal de achtergrond kleur en dan met de kleur van je letters maak je er een mooie tekst op.
?
Ik heb het drie keer gelezen, maar snap totaal niet wat de bedoeling is
+ 2
Dus: ik wil groene letters, en een paarse achtergrond.
Maak ik eerst het hele doek groen, als het droog is, het hele doek paars (over het groene) en dan met groen er letters op verven?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Smikkell schreef:In een huis met weinig kleur vind ik het vaak mooi als er juist een schilderij hangt waar één kleur duidelijk in naar voren komt, of waar iig kleur in zit. Een schilderij met ook nog eens wit en grijs tinten lijkt me niet mooi staan.ijsjemeisje schreef:Sinds kort heb ik een eigen huisje.
Ik zal eens plaatjes zoeken. Heb je een foto van je woonkamer?
Oooh, mooi zeg!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Iets moois voor aan de muur
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Leuke dag organiseren voor de paasdagen voor ouderen
» Leuke ideeen voor de slaapkamer?
» Leuke dvd box voor man
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Leuke dag organiseren voor de paasdagen voor ouderen
» Leuke ideeen voor de slaapkamer?
» Leuke dvd box voor man
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: