Iets moois voor aan de muur
+2
Rovine
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iets moois voor aan de muur
Nadat ik het topic 'wat hangt er bij jullie aan de muur' ge-upt had om tips te vragen en er vervolgens alleen reacties kwamen 'dit heb ik aan de muur', open ik gewoon een nieuw topic
Ik zoek een mooi schilderij/canvas voor aan de muur boven de bank. Het liefst iets langwerpigs of een drieluik o.i.d. Ik wil liever iets groots, dan heel veel kleine dingen.
Wie weet een goede winkel/website waar ik mooie dingen kan vinden? Ik hoef geen levensgrote foto van mezelf boven de bank, dus ben meer op zoek naar iets kunsterigs/artistiekerigs
Het hoeft geen 13-in-een-dozijn te zijn van de Ikea, maar ik wil ook geen Rembrandt aan de muur...
Tips voor winkels/websites?
Ik zoek een mooi schilderij/canvas voor aan de muur boven de bank. Het liefst iets langwerpigs of een drieluik o.i.d. Ik wil liever iets groots, dan heel veel kleine dingen.
Wie weet een goede winkel/website waar ik mooie dingen kan vinden? Ik hoef geen levensgrote foto van mezelf boven de bank, dus ben meer op zoek naar iets kunsterigs/artistiekerigs
Het hoeft geen 13-in-een-dozijn te zijn van de Ikea, maar ik wil ook geen Rembrandt aan de muur...
Tips voor winkels/websites?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iets moois voor aan de muur
Heb je er al wel eens aan gedacht om bijvoorbeeld eens op flickr te kijken naar ideeen? of op websites van fotografen? Of bijvoorbeeld op een site als nationalebeeldbank.nl/fotolia.com/123rf.com/bigstock.com/dreamstime.com? Dit zijn sites waar fotografen hun werk aanbieden ter verkoop. Hier zou je gewoon eens kunnen zoeken op bepaalde (engelstalige) trefwoorden om te zien of er iets tussen zit?
Anders eventueel een fotograaf aanschrijven wiens stijl je erg gaaf vindt met de vraag of ze ook iets hebben in de richting die jij wilt of dat ze iets voor je fotograferen?
Belangrijk is dan denk ik eerst om te bedenken wát je aan de muur wilt hebben?
Anders eventueel een fotograaf aanschrijven wiens stijl je erg gaaf vindt met de vraag of ze ook iets hebben in de richting die jij wilt of dat ze iets voor je fotograferen?
Belangrijk is dan denk ik eerst om te bedenken wát je aan de muur wilt hebben?
Gast- Gast
Zelf ben ik eerst gaan bedenken wat ik mooi vind. Uiteindelijk kwam ik op iets met kale takken. Zeker in de winter vind ik die zo mooi, de kale zwarte takken met het contrast van die witte sneeuw erop. Daarop ben ik verder gaan zoeken. Eerst de standaard posters. Daarna via google images en dergelijke. Heb zelf iets af laten drukken, deze week komt het binnen. Je kunt zelf ook zo'n drieluik maken dus, met afbeeldingen die je mooi vindt, dat hoeven niet eens eigen foto's te zijn.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Tal van websites gezocht met mooie foto's, nog niks gevonden... Die nationale beeldbank ken ik niet, dat ga ik eens verder onderzoeken.
Verder heb ik al een (hobby)fotografe benaderd of ze iets voor me wil maken (blauwe inkt in water), maar dat is op niets uitgelopen
Als ik op internet een afbeelding vind, welk formaat moet deze dan hebben? Ik wil iets groots aan de muur (1 bij 2 in totaal denk ik, als ik een drieluik ga maken, word 't alweer gemakkelijker natuurlijk) maar wil natuurlijk niet dat er scherpte verloren gaat...
Zelf foto's maken ben ik ook al een poos mee bezig geweest, maar tot nog toe niets muurwaardigs gemaakt...
Verder heb ik al een (hobby)fotografe benaderd of ze iets voor me wil maken (blauwe inkt in water), maar dat is op niets uitgelopen
Als ik op internet een afbeelding vind, welk formaat moet deze dan hebben? Ik wil iets groots aan de muur (1 bij 2 in totaal denk ik, als ik een drieluik ga maken, word 't alweer gemakkelijker natuurlijk) maar wil natuurlijk niet dat er scherpte verloren gaat...
Zelf foto's maken ben ik ook al een poos mee bezig geweest, maar tot nog toe niets muurwaardigs gemaakt...
Jerry- Ratel
wij hebben een drieluik van een haven in de avond boven de bank hangen.
Mijn vriend heeft die site via marktplaats gevonden, iets met foto op canvas.nl geloof ik.
Mijn vriend heeft die site via marktplaats gevonden, iets met foto op canvas.nl geloof ik.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
www.kunstvoorjou.nl hebben ze prachtige dingen!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Dit heb ik aan de muur
Ik heb een groot doek met blauwe inkt in water, 200x140 maar da's een IKEA
Wel een hele oude, die niet meer in de collectie zit. Ik heb 'm goedkoop via MP gekocht.
Ik heb een groot doek met blauwe inkt in water, 200x140 maar da's een IKEA
Wel een hele oude, die niet meer in de collectie zit. Ik heb 'm goedkoop via MP gekocht.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
En dát is nou precies de foto waardoor ik heb bedacht dat ik dat ook aan de muur wilde. Alleen wist niet meer wie 'm gepost had... Maar jij dus
Weet je toevallig ook hoe ie heet? Misschien kan ik 'm op marktplaats vinden..!
Weet je toevallig ook hoe ie heet? Misschien kan ik 'm op marktplaats vinden..!
Jerry- Ratel
Heb even gauw voor je gezocht, kon 'm op mp niet vinden, maar ik zag wel een ontzettend gaaf drieluik met blauw. Zoek even op schilderij blauw, ergens bovenin de resultaten. Kan helaas geen foto plaatsen via m'n iPhone...
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik heb gisteren ook nog gezocht maar ik kan 'm niet vinden....
Ooit was m'n zoekterm: 'blauwe inkt in water' en toen kwam deze tevoorschijn.
Ooit was m'n zoekterm: 'blauwe inkt in water' en toen kwam deze tevoorschijn.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» leuke woonideeen voor op de muur?!
» Wie wil er iets voor mij halen bij de H&M?
» Iets voor mn vriend
» schamen voor iets
» High tea ook iets voor mannen?
» Wie wil er iets voor mij halen bij de H&M?
» Iets voor mn vriend
» schamen voor iets
» High tea ook iets voor mannen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: