Leuke ideeen voor de slaapkamer?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke ideeen voor de slaapkamer?
Daar ben ik naar op zoek! Ik heb helaas geen foto en eerlijk gezegd durf ik die ook niet te plaatsen met de teringzooi die het nu is
Maar de slaapkamer is behoorlijk rechthoekig, met op de lange kant een frans balkon, dus met deuren die helemaal open kunnen naar buiten toe. Op de korte kant een hele irritante radiator en op de andere korte kant de deur vanuit de gang....
En een Ikea bed met heel veel krullen en tierelantijnen...In het zwart. De muren zijn wit.
Het is een ruime kamer, 4 bij 3 ofzo....
Dus...Leuke ideeen gezocht! Ik hou heel erg van wit, maar mijn bed is dus zwart, haha. Bed gaat niet weg, dat is geen optie.
Maar de slaapkamer is behoorlijk rechthoekig, met op de lange kant een frans balkon, dus met deuren die helemaal open kunnen naar buiten toe. Op de korte kant een hele irritante radiator en op de andere korte kant de deur vanuit de gang....
En een Ikea bed met heel veel krullen en tierelantijnen...In het zwart. De muren zijn wit.
Het is een ruime kamer, 4 bij 3 ofzo....
Dus...Leuke ideeen gezocht! Ik hou heel erg van wit, maar mijn bed is dus zwart, haha. Bed gaat niet weg, dat is geen optie.
Gast- Gast
Re: Leuke ideeen voor de slaapkamer?
Ik zou sowieso alles (alle meuren, raamkozijnen, deurkozijnen, verwarming, etc.) lekker wit laten. Misschien een leuke, mooie plank boven je bed (ook wit) en daarop wat accessoires?
Een fotomuur vind ik persoonlijk ook altijd erg leuk. Zoiets:
Alleen dan natuurlijk veel netter, maar het idee wordt zo even duidelijk. Als je nou allemaal verschillende of juist dezelfde (dat staat wat 'strakker', ligt een beetje aan je smaak) fotolijsten koopt in verschillende maten, kan je misschien daar wat leuks mee doen? Dat zwart past weer mooi bij je bed en staat mooi op een witte muur.
Als je wat kleur wil kan je dit door middel van accessoires doen of desnoods in die fotolijsten foto's waar veel kleur in voorkomt. En misschien is het ook wel leuk om juist zwart-wit foto's erin te doen en je kamer redelijk zwart wit te houden. Ligt er maar net aan wat je smaak is en wat je leuk vindt!
Een fotomuur vind ik persoonlijk ook altijd erg leuk. Zoiets:
Alleen dan natuurlijk veel netter, maar het idee wordt zo even duidelijk. Als je nou allemaal verschillende of juist dezelfde (dat staat wat 'strakker', ligt een beetje aan je smaak) fotolijsten koopt in verschillende maten, kan je misschien daar wat leuks mee doen? Dat zwart past weer mooi bij je bed en staat mooi op een witte muur.
Als je wat kleur wil kan je dit door middel van accessoires doen of desnoods in die fotolijsten foto's waar veel kleur in voorkomt. En misschien is het ook wel leuk om juist zwart-wit foto's erin te doen en je kamer redelijk zwart wit te houden. Ligt er maar net aan wat je smaak is en wat je leuk vindt!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Leuke ideeen voor de slaapkamer?
Wij hebben op onze slaapkamer fotobehang achter ons bed, en dat is echt heel erg mooi geworden. Krijgen ook van iedereen complimenten die het ziet. Mijn vriend houdt van fotograferen en die had een mooie foto gemaakt van een steegje in Malta (echt Mediterraans dus). Die hebben we in Photoshop zwart wit gemaakt en op drie banen behang afgedrukt. Door de foto krijg je een heel grappig ruimtelijk effect, net of je achter het bed het steegje in kan lopen.
Doordat de foto zwart wit is, is het niet te druk, maar geeft het wel sfeer! Wij hebben het besteld bij webprint.nl, was toen de goedkoopste dacht ik, maar prima kwaliteit.
Doordat de foto zwart wit is, is het niet te druk, maar geeft het wel sfeer! Wij hebben het besteld bij webprint.nl, was toen de goedkoopste dacht ik, maar prima kwaliteit.
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» We gaan verhuizen, leuke ideeën voor slaapkamer dochtertje?
» Leuke ideeen voor open dag KDV?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
» Leuke ideeen voor open dag KDV?
» Leuke ideeën nodig voor speelhoekje in woonkamer
» Leuke ideeën en inspiratie gezocht voor vensterbank
» Zee accessoires, iemand leuke ideeën voor zelf creaties?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: