Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...
+19
duckie
Flip Fluitketel
nillis
*Lookie*
chipa
mickey
teletascha
Limburg85
PiP
Susan
Mida4you
mauwmauw
Viva
Annie24
Tania
Nijntje
PapillonRose
Pien
Flower_L
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...
Flower_L schreef:PiP schreef:Ik vind die stretch van de Hema ook erg fijn, ze sluiten mooi om de armen.
Alleen heb ik er al wel een paar waarbij de stof kapot gaat bij een drukknoopje.
Hier ook, maar daar geef ik mn vriend de schuld van , die trekt altijd al ter hoogte van de romp de romper los....niet handig.
Ja als je ze los trekt dan gaat idd de stof kapot, maar als je rustig doet ( knoop voor knoop) dan gaat het goed
Gast- Gast
Ik heb ze van de Hema, Zeeman, C&A en V&D (friends) en ze bevallen me tot nu toe prima.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ze van prenatal en daar zijn nog tot zondag voordeel met stickers. Ik vind ze van de prenatal moi strak aan het lichaam en om armen zitten, waardoor het mooi past onder de andere kleren.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
chipa schreef:Ik heb laatst die van 5 voor 10,- gekocht bij de hema met lange mouw (staat dan een gekleurd dier op). Prima rompertjes!
Die hebben wij hier ook gehad en dat zijn idd prima rompertjes!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Mirjam4you schreef:chipa schreef:Ik heb laatst die van 5 voor 10,- gekocht bij de hema met lange mouw (staat dan een gekleurd dier op). Prima rompertjes!
Die hebben wij hier ook gehad en dat zijn idd prima rompertjes!
Hier dezelfde ervaring.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
als ik morgen opgeknapt ben ga ik eens langs de Hema, heb ze nog nooit in handen gehad volgens mij.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flip Fluitketel schreef:Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Die koop ik ook altijd. Ok, ze lubberen wel sneller, maar dat zie je toch niet. En de knoopje scheuren wel makkelijker uit, maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld, ben soms wat te lomp.
Gast- Gast
Die koop ik ook. Heb nu de eerste kapotte, maar ben er ook niet zo heel voorzichtig mee._MamaRosa_ schreef:Flip Fluitketel schreef:Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Die koop ik ook altijd. Ok, ze lubberen wel sneller, maar dat zie je toch niet. En de knoopje scheuren wel makkelijker uit, maar dat is ook een beetje mijn eigen schuld, ben soms wat te lomp.
Gast- Gast
hier rompertjes van de hema, kruidvat, wibra en ik vind ze allemaal eigenlijk wel fijn....
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Stofzuiger schreef:Die koop ik ook. Heb nu de eerste kapotte, maar ben er ook niet zo heel voorzichtig mee._MamaRosa_ schreef:Flip Fluitketel schreef:Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Tja, merk wel dat je het met 2 wat sneller/gehaaster doet, dus dan is het het trekwerk, haha!
Gast- Gast
duckie schreef:hier rompertjes van de hema, kruidvat, wibra en ik vind ze allemaal eigenlijk wel fijn....
Vind die van Bambino (Kruidvat) ook heel fijn!
Gast- Gast
Parel schreef:duckie schreef:hier rompertjes van de hema, kruidvat, wibra en ik vind ze allemaal eigenlijk wel fijn....
Vind die van Bambino (Kruidvat) ook heel fijn!
Sluit ik me helemaal bij aan!
Gast- Gast
Heb in het begin ook rompertje van de zeeman gehad (witte) met en zonder mouwen. Met mouwen kost 1,79 en zonder 0,99 meen ik. Geen super kwaliteit, (ook niet slecht trouwens) maar zeker in het begin groeide F zo ontzettend snel dat hij er zo weer uitgegroeid was.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
ik heb de hema rompers altijd het fijnst gevonden zeeman en kruidvat vallen klein.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Er zijn ook een aantal rompers in de aanbieding bij de hema zag ik op de site en t/m zondag bezorgen ze gratis!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
+1Stofzuiger schreef:Die koop ik ook. Heb nu de eerste kapotte, maar ben er ook niet zo heel voorzichtig mee._MamaRosa_ schreef:Flip Fluitketel schreef:Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Ze gaan hier al een 2e leven mee.........
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Tel daar nog een leven bij opBruintje Beer schreef:+1Stofzuiger schreef:Die koop ik ook. Heb nu de eerste kapotte, maar ben er ook niet zo heel voorzichtig mee._MamaRosa_ schreef:Flip Fluitketel schreef:Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Tel daar nog een leven bij opBruintje Beer schreef:+1Stofzuiger schreef:Die koop ik ook. Heb nu de eerste kapotte, maar ben er ook niet zo heel voorzichtig mee._MamaRosa_ schreef:Flip Fluitketel schreef:Ik koop altijd de rompers die ze per 5 in 1 verpakking verkopen en dan bij de Hema. Heb je er 5 voor 10 of 12 euro. Vind dat nog te doen voor rompers. 4 á 5 euro voor 1 romper vind ik prijzig.
Haha dat klopt.....Was J. vergeten.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik gebruik tot nu toe alleen nog een paar rompertjes met lange mouw van de hema.
Bevalt me prima, nu vind ik ze ook duur hoor. Het is dat ik deze gekregen heb
Ik heb zelf ook rompertjes van bambino gekocht. Alleen nog niet gebruikt want die zijn korte mouw. Ben benieuwd of ze fijn zijn. En heb een lading rompers van de hema van iemand overgenomen.
Bevalt me prima, nu vind ik ze ook duur hoor. Het is dat ik deze gekregen heb
Ik heb zelf ook rompertjes van bambino gekocht. Alleen nog niet gebruikt want die zijn korte mouw. Ben benieuwd of ze fijn zijn. En heb een lading rompers van de hema van iemand overgenomen.
2 Hema rompers voor 8,- de komende 2 weken!
Er zitten ook stickers bij, alleen gelden die voor bepaalde artikelen.
Zou de sticker van alle jongens en meisjeskleding ook gelden op de rompers?
Die is 30%
Die is 30%
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:2 Hema rompers voor 8,- de komende 2 weken!
Die is 30%
Lijkt me wel, tenzij er bij staat met uit zondering van!
Gast- Gast
Dinsdag maar eens kijken.
Dan heb je 2 rompers voor 5,60, dus bijna 50% korting!
Dan heb je 2 rompers voor 5,60, dus bijna 50% korting!
PiP- Ratel
rompers word gezien als ondergoed en telt denk ik niet mee....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Zoiets dacht ik ook, ga het gewoon eerst vragen in de winkel.
PiP- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hema rompers
» hema rompers
» HEMA roept rompers terug!
» goedkoper geurtje..
» is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)
» hema rompers
» HEMA roept rompers terug!
» goedkoper geurtje..
» is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: