Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

+4
Travelgurly
Bruintje Beer
TukTuk
luenca
8 plaatsers

Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  luenca za 22 jan 2011 - 23:37

ben proberen zo goedkoop mogelijk een vakantie te zoeken...nu heb ik gevonden
vakantie turkije 8 dagen all incl, 280 euro pp. vertrek in april.
is dat goedkoop of kan het nog goedkoper?
en is het in turkije al warm in april?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:55

Denk niet dat het veel goedkoper dan dit wordt! Prima reistijd, dan is het nog lekker warm in plaats van te warm. En het land is dan ook nog groen, in plaats van dor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  TukTuk zo 23 jan 2011 - 1:56

shygirl87 schreef:ben proberen zo goedkoop mogelijk een vakantie te zoeken...nu heb ik gevonden
vakantie turkije 8 dagen all incl, 280 euro pp. vertrek in april.
is dat goedkoop of kan het nog goedkoper?
en is het in turkije al warm in april?

Is zeker goedkoop. Ik zou alleen wel even je hotel checken op www.zoover.nl.. Vaak is een 4 sterren hotel in Turkije eigenlijk volgens westerse normen een hotel zonder sterren Wink
Er is natuurlijk een reden dat het zo goedkoop is Wink
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 3:43

AngelNyn schreef:
shygirl87 schreef:ben proberen zo goedkoop mogelijk een vakantie te zoeken...nu heb ik gevonden
vakantie turkije 8 dagen all incl, 280 euro pp. vertrek in april.
is dat goedkoop of kan het nog goedkoper?
en is het in turkije al warm in april?

Is zeker goedkoop. Ik zou alleen wel even je hotel checken op www.zoover.nl.. Vaak is een 4 sterren hotel in Turkije eigenlijk volgens westerse normen een hotel zonder sterren Wink
Er is natuurlijk een reden dat het zo goedkoop is Wink

Nee dat zeg je verkeerd. Duiden ze het aan zoals je het hier boekt met 4 sterren, dan moet je er eigenlijk 1 af halen, dus worden het er 3, bij 3 sterren worden het er dus 2.Ga voor zeker en kies gewoon 5.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Bruintje Beer zo 23 jan 2011 - 8:04

Zo dat is niet duur!!
Waar heb je die gevonden als ik vragen mag?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Travelgurly zo 23 jan 2011 - 22:06

Waar ga je in Turkije? want Marmaris of Side bijvoorbeeld is een groot verschil mbt het weer.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Caresses zo 23 jan 2011 - 22:11

Prima prijsje. Wij hebben ca. 260 betaald voor 8 dagen in juni. Het appartement was echt prima, niks te klagen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 0:11

Dat is echt goedkoop!!
Vier sterren wil vaak prima hoor.. tuurlijk is het daar anders qua hygiene ed maar voor 4 sterren heb je een leuk hotel! Ik zou hem idd wel even checken bij zoover, net wat AngelNyn zegt. Zie je meteen de ervaringen+foto's smile

Welk hotel zou je dan heengaan?
Leukleuk!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:57

Ik wil ook graag weten waar je die gevonden hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Guus di 25 jan 2011 - 2:34

Travelgurly schreef:Waar ga je in Turkije? want Marmaris of Side bijvoorbeeld is een groot verschil mbt het weer.

idd, in die tijd is het lang niet overal in Turkije warm genoeg om bij een zwembad te liggen...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:55

Goochempie schreef:
Travelgurly schreef:Waar ga je in Turkije? want Marmaris of Side bijvoorbeeld is een groot verschil mbt het weer.

idd, in die tijd is het lang niet overal in Turkije warm genoeg om bij een zwembad te liggen...

Inderdaad... in Istanbul is het namelijk nog helemaal niet lekker warm ik ga zitten zweten bij het zwembad weer in april terwijl in Alanya en Antalya al wel lekker warm is.. sterker nog, in december is mijn oma nog naar Antalya geweest (ze woont in Istanbul) en ze kon in de zee zwemmen! Haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  luenca di 25 jan 2011 - 3:11

we gaan naar alanya!
gevonden via google, geloof vakantie discounter
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:17

Ons is eigenlijk afgeraden om all in. te doen in Turkije, omdat het eten daar in hotels vaak niet goed is. Wij gaan in Juni naar Turkije en zeker niet all in.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:18

Ik heb juist veel positieve verhalen gehoord van all inclusive, ligt misschien ook waar en hoeveel sterren je boekt. Wij willen april/mei even een weekje naar Turkije gaan, all inclusive. Het scheelt €30 pp op de reis om logies + ontbijt of all in te hebben, dan doen we dat lekker & gaan we als we het eten zat zijn gewoon lekker uit eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:24

Isabella schreef:Ik heb juist veel positieve verhalen gehoord van all inclusive, ligt misschien ook waar en hoeveel sterren je boekt. Wij willen april/mei even een weekje naar Turkije gaan, all inclusive. Het scheelt €30 pp op de reis om logies + ontbijt of all in te hebben, dan doen we dat lekker & gaan we als we het eten zat zijn gewoon lekker uit eten.

Ik was dus vergeten erbij te zetten om hoeveel sterren het gaat idd.

Wij hebben logies+ontbijt. Verder lekker vrij in waar je eet etc. all in hoeft voor mij dan ook weer niet zo.
Gaan 12 dagen voor E935-, en dat is eind juni.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  luenca di 25 jan 2011 - 6:48

plumke dat is wel duur zeg, en dan nog zonder uitgebreid eten ook. wij gingen toendertijd in het hoogseizoen, midden juli en betaalden toen 500 all in voor een week, 5 sterren. en ook all in en dat was zeer goed te eten! en voor mij is het eten en hotel niet eens t belangrijkste want wij gaan ook veel weg , kunnen we altijd nog ergens wat eten.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 6:54

ik vraag me ook een beetje af of voor die prijs, all inclusive, het eten wel een beetje goed is... t klinkt mij te goedkoop voor all inclusive
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 10:55

shygirl87 schreef:plumke dat is wel duur zeg, en dan nog zonder uitgebreid eten ook. wij gingen toendertijd in het hoogseizoen, midden juli en betaalden toen 500 all in voor een week, 5 sterren. en ook all in en dat was zeer goed te eten! en voor mij is het eten en hotel niet eens t belangrijkste want wij gaan ook veel weg , kunnen we altijd nog ergens wat eten.


Wij gaan geen week! Zouden wij een week doen zouden wij ook minder kwijt zijn, wij gaan 12 dagen en het is zeker niet duur vind ik. Zouden we all in doen, zelfde omgeving etc. zouden wij op €1400-, zitten. Ik ben geen voorstander voor all in. Zei ik ook al in een eerdere post;)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :) Empty Re: is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum