Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hema rompers

+10
M@niek
TukTuk
Pien
PiP
Flip Fluitketel
keverke26
Flower_L
Pussycat
Annie24
peach
14 plaatsers

Ga naar beneden

hema rompers Empty hema rompers

Bericht  peach zo 13 nov 2011 - 2:28

De rompers van de hema die met stretch vind ik erg fijn,maar nu zit ze nog in 50/56 daarvan. Ik wil er nog graag een paar kopen,maar kan ik dan beter 62 kopen? Van shirtjes gaat ze nu langzaam over naar 62 namelijk. Die 50/56 rekken wel erg mee. Is 62 van die rompers gelijk een stuk groter of wat zal ik doen?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 2:32

Dan kom je in 62/68, daarna 74/80 enz...

Ik vind er best een groot verschil inzitten als je kijkt naar een maat groter. In het begin is de maat groter meestal nog iets aan de grote kant, terwijl de maat kleiner echt te strak zit.

Anders koop je er toch eerst 1 om te proberen? Ook al is het nog te groot groeit ze er vanzelf wel in. Terugbrengen kan ook altijd Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Pussycat zo 13 nov 2011 - 2:39

Zodra de rompers te straks begonnen te zitten ging ik over. En soms zit dat nog net te ruim ja. Weet niet meer wanneer ze over ging naar 62/68, maar pas toen 50/56 te strak begon te zitten en net wel/net niet dicht kon.
Nu zit ze nog in 62/68 rekt nog goed mee. En 74/80 slobbert nog een beetje dus dan zie je dat die nog niet past.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 3:02

Ik vind iets losjes nooit zo.n probleem. Zit toch onder kleding. Te kleine rompers lijken me niet prettig zitten, die was ik dan en gaan in zolderbox.
Ik zou idd 1 proberen..tis geen weggegooid geld, want ze kan m altijd nog over tijdje aan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  keverke26 zo 13 nov 2011 - 4:10

Hoi,

Die stretch rompers van de hema heeft mijn dochtertje heeel lang aan gehad. ik denk dat ze maat 50/56 ver tot in kledingmaat 62 gedragen heeft. Kon nog langer maar toen werden de mouwen wat korter..
62/68 is meteen een heel stuk groter vind ik zelf. die heeft ze nu aan terwijl ze maat 74 in de gewone kleren heeft nu. Ze is bijna 11 maanden oud.

Gr stephanie

keverke26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 5:34

Ik heb pas rompers maat 62 68 gekocht (niet de stretch maar de gewone), maar die zijn echt veel te groot, vooral de mouwen zijn te lang.
Dus toch ook maar een pak 50 56 gekocht, en die zijn qua mouwen wel goed. En mijn jongens zijn toch geen mini´s...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Flip Fluitketel zo 13 nov 2011 - 5:47

De rompers van de Hema vallen groot. Hier zit ze nu ook nog in 62/68 en ze zit in 68/74. Ik zou gewoon een romper kopen in maat 62/68 en als hij nog te groot kan je hem altijd over een paar weken/maanden gebruiken. Het is in ieder geval geen weggegooid geld.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  PiP zo 13 nov 2011 - 5:48

Ik vind de rompers inderdaad meteen een stuk groter, ik koop dus ook pas een maat groter als de andere niet meer lekker lijken te zitten.
Iets groter is niet erg, maar de mouwen zijn ook (een stuk) langer en komen er dan onderuit!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 5:58

Wbt de mouwen: daar heb ik geen ervaring mee. Wij hebben alleen korte mouw en zonder mouw :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Pien zo 13 nov 2011 - 6:22

wat ik zo vervelend vind is dat ze de mouwloze er allemaal uit hebben gehaald nu!! wil graag wat erbij hebben nog in 50-56 maar kan alleen lange mouwen vinden en die heb ik wel.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  TukTuk zo 13 nov 2011 - 6:27

Pien schreef:wat ik zo vervelend vind is dat ze de mouwloze er allemaal uit hebben gehaald nu!! wil graag wat erbij hebben nog in 50-56 maar kan alleen lange mouwen vinden en die heb ik wel.

Volgens mij staan die nog wel online bij www.hema.nl , tenminste, was even voor mijn zus aan het neuzen en zag mouwloze rompertjes online staan:) Weet dus niet of het diegene zijn die je nodig hebt hoor!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Pien zo 13 nov 2011 - 6:36

online staan idd alleen de witte, maar zoek juist anders kleuren omdat ze aardig wat shirtjes heeft waarbij je een stukje romper ziet en dan staat onder winterse kleding een witte romper zo raar!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  M@niek zo 13 nov 2011 - 7:04

ik zou gewoon een maat groter nemen. F.elice zit nu in maat 80 en de rompers van 74 beginnen erg klein te worden en aangezien bijna alle rompers maat 80/86 zijn doe ik die gewoon aan, het is niet zo dat er erin verzuipen en ze groeien dan mooi mee.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 7:08

Pien schreef:wat ik zo vervelend vind is dat ze de mouwloze er allemaal uit hebben gehaald nu!! wil graag wat erbij hebben nog in 50-56 maar kan alleen lange mouwen vinden en die heb ik wel.

Goede leer voor volgend jaar Wink

Hier liggen alle maten op voorraad zonder mouw en korte mouw tm 86/92. Hij gaat ze toch ooit een keer passen angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  TukTuk zo 13 nov 2011 - 7:12

Pien schreef:online staan idd alleen de witte, maar zoek juist anders kleuren omdat ze aardig wat shirtjes heeft waarbij je een stukje romper ziet en dan staat onder winterse kleding een witte romper zo raar!

Misschien een beetje veel werk, maar misschien kan je de witte rompers kleuren? Je hebt van dylon van die kleine verpakkingen, die zijn ook niet zo duur.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  PapillonRose zo 13 nov 2011 - 8:55

Ik vind de stretchrompers van de HEMA vrij ruim vallen over het algemeen. Meestal zijn deze hier het laatst van alle rompers te klein, andere merken vaak al eerder. Komt denk ik ook omdat ze zo fijn meerekken. En ook ik ging over op een andere maat zodra de rompers te strak gingen zitten. En ook al was de nieuwe maat dan soms nog iets ruim, beter iets te ruim dan te strak vind ik.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  teletascha zo 13 nov 2011 - 9:21

Ik heb er gisteren nog 2 bij gehaald (in de 15% korting zak Very Happy ). In het rek lag het voor 4,95 per stuk, maar bij de kassa bleek de nieuwe prijs 5.50 te zijn. Het verschil kreeg ik overigens bij de servicebalie terug. Maar in het vervolg zijn ze dus wel duurder, helaas...
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Liadan zo 13 nov 2011 - 21:21

Vandaag heeft Kian voor het eerste een hema romper met lange mouwen aan maat 74/80. Maat 62/68 werd te klein, maat 74/80 zit nog iets ruim maar past eigenlijk heel goed. Zelfs bij zijn armen zit de grotere maat goed, wat een beertje hebben wij toch, Yara had die maat nog aan met 2 jaar...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  loesje zo 13 nov 2011 - 21:46

[bij de armen zijn de rompers wat lang voor alex maar verder vind ik ze perfect!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 8:41

Ik d8 pas geleden slim te zijn om alvast 86/92 te kopen, gewassen en in de droger gedaan, maar nog verzuipt ze er in, dus ik kijk nu heel slim via MP of ik daar wat kan vinden. Vind die hema rompers toch wel het fijnste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hema rompers Empty Re: hema rompers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum