Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

+19
duckie
Flip Fluitketel
nillis
*Lookie*
chipa
mickey
teletascha
Limburg85
PiP
Susan
Mida4you
mauwmauw
Viva
Annie24
Tania
Nijntje
PapillonRose
Pien
Flower_L
23 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Flower_L do 9 feb 2012 - 7:46

L groeit nogal hard momenteel, en zn rompers zijn aan vervanging toe...nieuwe maat. die stretch van de hema vind ik superfijn maar gezien ik stuk of 8 moet kopen, wordt het een duur grapje van 5 tot 5,50 per stuk. Iemand tip waar soortgelijke stretch rompers goedkoper zijn?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Pien do 9 feb 2012 - 7:54

Henk ten Hoor alleen weet ik niet of die door heel nederland zit...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  PapillonRose do 9 feb 2012 - 7:56

Ik heb laatst een paar fijne stretchrompers in de uitverkoop gekocht bij Prénatal. Toen waren ze tussen de 3 euro en 3,50 per stuk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Nijntje do 9 feb 2012 - 8:02

en toch gaan die van de hema wel het langste mee... hoe duur ze ook zijn (verschikkelijk duur eigenlijk voor een rompertje) dus in verhouding zijn de rompers van hema toch niet szo duur aangezien ze lang meegaan. Maareh, andere stretchrompers... uhm weet het zo snel even niet.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Tania do 9 feb 2012 - 8:04

Ik vind die van Hema toch ook echt het beste.

Overigens vind ik de hema helemaal niet (meer) zo goedkoop. Volgens mij was het daar 'vroeger' veel goedkoper. Van de week keek ik voor een pyjama voor J. en die waren gewoon 17 euro, dat vond ik ook best duur.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Annie24 do 9 feb 2012 - 8:07

kleine tip: als ze nou dalijk weer in de aanbieding zijn, koop er dan meteen een paar in een maat groter.

al weet ik niet of die tip voor jou opgaat...Y. draagt voornamelijk korte mouw, dus die heb ik in voorraad, ook al in een maatje groter. We hebben 1 romper met lange mouw, maar die heeft hij nog nooit aangehad (warm bloedig angel )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:10

Ik vind die idd toch het fijnste!
Heb wel gehoord dat die van de Zeeman, voor een euro of 50 cent geloof ik, ook heel erg fijn zijn, maar ja..


L. doet er hier ook max 3 maanden mee denk ik, maar koop er toch weer wat straks! Vind het alleen wel lastig, de 50/56 gaat nu wat strak zitten, maar de 62/68 verzuipt ze nog in ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:11

Annie24 schreef:kleine tip: als ze nou dalijk weer in de aanbieding zijn, koop er dan meteen een paar in een maat groter.

al weet ik niet of die tip voor jou opgaat...Y. draagt voornamelijk korte mouw, dus die heb ik in voorraad, ook al in een maatje groter. We hebben 1 romper met lange mouw, maar die heeft hij nog nooit aangehad (warm bloedig Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... 166342 )

Wist ik maar wanneer ze weer in de aanbieding zijn! Laughing Hoop snel, ik kan er ook wel wat gebruiken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:12

Ik kocht altijd die 10-packs van de Hema. Voor €12 in de aanbieding vaak ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Nijntje do 9 feb 2012 - 8:13

die van zeeman zijn een tijdje goed, daarna lubberen ze toch te veel uit en is er niets meer van te maken :P dus die gaat hier ook de prullenbak weer in. Denk dat je dan misschien nog de meeste kans hebt bij bijv v&d, maar wel met stretch nemen,, want zonder stretch is niets en kunnen ook zo weer de kleding la uit.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Flower_L do 9 feb 2012 - 8:14

Laatst had ik met die stickers al paar gekocht, maar idd....mochten die stickers er weer zijn, haal ik nog paar in verschillende maten. Voorraadje opbouwen. Heb 6 korte mouwen nodig en 2 lange. Vind hema ook niet meer zo goedkoop.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:15

Heb bij de wibra ook soort gelijke gezien, met print en printloos, en de zeeman heeft hele fijne witte! En idd die van de hema zijn super fijn! Maargoed..ik haal elke x wat erbij in de aanbieding of van de kinderbijslag. Een voorraadje opbouwen :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Flower_L do 9 feb 2012 - 8:16

Heb paar van zeeman maar vind ze 3x niets. v&d heb ik destijds ook gehad, van friends. Waren ook we l fijn wat ik mij herinner.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Viva do 9 feb 2012 - 8:26

Bij de terstal heb je misschien nog wel 2st voor 6,99 (lange mouwen, je hebt ook korte en mouwloos als die er nog zijn, die zijn goedkoper).
Helemaal effen en ook met stretch.
Heb ze bij onze dochter gebruikt en ze bevielen me net zo goed als die van de hema.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  mauwmauw do 9 feb 2012 - 8:29

ik vraag t net aan me vriend(die werkt bij de hema)of ze binnenkort in de aanbieding zijn,krijg als antwoord...vast wel,kan je ook weinig mee denk ik.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Mida4you do 9 feb 2012 - 8:53

Ons dochtertjes draagt ze van de Zeeman, vindt ik hele fijne! Zo zie je maar weer dat het heel persoonlijk is
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 8:56

mauwmauw schreef:ik vraag t net aan me vriend(die werkt bij de hema)of ze binnenkort in de aanbieding zijn,krijg als antwoord...vast wel,kan je ook weinig mee denk ik.

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  mauwmauw do 9 feb 2012 - 9:12

Parel schreef:
mauwmauw schreef:ik vraag t net aan me vriend(die werkt bij de hema)of ze binnenkort in de aanbieding zijn,krijg als antwoord...vast wel,kan je ook weinig mee denk ik.

Laughing
ja lekkerding is het ook,heeft altijd van dat soort antwoorden waar je weinig mee kan,maar nu heb ik ze al een tijdje niet meer in de aanbieding gezien,dus denk wel dat ze binnenkort in de aanbieding zijn,kan ik voor V ook gelijk halen voor de zomer.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Susan do 9 feb 2012 - 9:15

Eigenlijk weet ik niet een merk rompers dat ik slecht vind. Ik heb ze van de Hema, V&D, Prenatal, H&M, Zeeman, Petit Bateau.

Yrsa heeft nu een badstoffen romper met lange mouwen (van Ezra geweest, hij had er eigenlijk twee, maar die ene ben ik kwijt), die vind ik zo heerlijk, zeker met dit weer. Daar zou ik er nog wel een paar van willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  PiP do 9 feb 2012 - 9:45

Ik vind die stretch van de Hema ook erg fijn, ze sluiten mooi om de armen.
Alleen heb ik er al wel een paar waarbij de stof kapot gaat bij een drukknoopje.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Limburg85 do 9 feb 2012 - 9:49

Wij hebben voor R. de 5 pack rompers van de Hema en de 3 pak van de Hema, beide vind ik fijn. Heb ook een paar keer van de Zeeman gehad maar hoe groter de maat hoe slechter ze hier werden, de mouwen krompen en gingen op de naad stuk terwijl ik bij die van Hema nooit problemen heb.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  teletascha do 9 feb 2012 - 21:45

Hier ook alleen maar stretch rompers van de hema en een hele lading van petit bateau (gekregen van nicht, maar nog supermooi)
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  mickey do 9 feb 2012 - 21:56

@PArel: dat probleem had ik ook met F. Ik kon ook alleen maar rompers in dubbele maten vinden. Maar afgelopen weekend bij C&A een 5-pack romper gekocht, maat 62. En die zitten perfect. Waren ook niet duur, €7,00. Ik weet natuurlijk niet hoe lang ze mee gaan, maar als F zo hard blijft groeien, heeft hij ze toch niet lang aan Wink Oh ja, ze zijn wel met korte mouw.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Flower_L do 9 feb 2012 - 21:57

PiP schreef:Ik vind die stretch van de Hema ook erg fijn, ze sluiten mooi om de armen.
Alleen heb ik er al wel een paar waarbij de stof kapot gaat bij een drukknoopje.

Hier ook, maar daar geef ik mn vriend de schuld van Cool , die trekt altijd al ter hoogte van de romp de romper los....niet handig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  chipa do 9 feb 2012 - 23:51

Ik heb laatst die van 5 voor 10,- gekocht bij de hema met lange mouw (staat dan een gekleurd dier op). Prima rompertjes!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper... Empty Re: Stretch rompers a la hema, maar dan goedkoper...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum