Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere fora?

+48
Winegum
Laquisia
Coccinelle
Fiebje
Flippin' Bitch
Ella
pitbullgup
Magicwoman
Roze Roos
Inge
Rouxxxe
Frappuccino
Boelie
Cherique
applestar
Qiara
Dennenappel
RioolSpook
Merai
Biancos
Ambivalence
silly-one
Bruintje Beer
Pricky
SarahKey
Rosa
Blueschick
Liadan
Susan
Snoes
ButterflyEffect
Makamba
Highway
Blond
GeKKiE
Middleme
Raindrop
Niki
Roxi3
Lejow
Jeanette
Caresses
_Femme
Dora
BJA
loura
TGR
xxjojootjexx
52 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Andere fora? - Pagina 4 Empty Re: Andere fora?

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:58

Dromertje schreef:
Hazeltje schreef:Volgens mij zijn er best wat besloten fora's ontstaan door contacten die via het Yes forum zijn ontstaan Very Happy

volgens mij zijn dat vooral privé-forums voor moeders van kinderen in dezelfde leeftijd, ofniet?

Onder andere. Maar er is ook een algemeen forum en ik las net ook dat een paar mama's die een miskraam gehad hebben met een klein groepje een forum op hebben gericht... En toendertijd ook een forum over spiritualiteit maar ik weet niet of dat nog bestaat...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 10:02

Ik lees ook mee op het dragen en voeden forum. Af en toe plaats ik daar ook wat, maar veel minder dan hier.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos zo 9 jan 2011 - 10:07

Ik kom alleen maar hier, is ook wel genoeg afleiding per dag :-)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Magicwoman zo 9 jan 2011 - 10:08

Highway schreef:op het deleukstetaarten forum en het zwaremetalen forum (=muziekforum:hoewel t laatste jaar minder, ik lees er nog wel)

Jij ook op het Zm forum?? Ik ook (lang geleden dan) ik vind het zo af en toe een beetje apart daar!
Magicwoman
Magicwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 10:12

Bitterkoek_ schreef:
Zusje van Bert schreef:
Bitterkoek_ schreef:... lushiousbeautytalk (teveel regels), ...

Wat voor regels zijn daar dan?

Mnou is 'teveel' misschien te overdreven uitgedrukt. Maar het zijn voornamelijk regels die te streng werden. Naast de gebruikelijke regels (niet schelden, respect voor elkaar tonen, geen reclame maken blablabla) heb je er ook regels voor je handtekening. Je mag er niet je beautyblog vermelden of een andere persoonlijke blog. Behalve de eigenaresse zelf natuurlijk, want die mag het wel Wink Neutral Maar er waren veel ongeschreven regels. Zoals: Als je een bepaald makeup merk fake noemde (of iets in die trant) dan kon je rekenen op een ban. Of de één mocht wel capslock gebruiken en de ander niet.
Maar ik vond het sowieso niet meer pluis op dat forum.

Klinkt als een vriendinnetjesforum met lekker veel vriendjespolitiek :P.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 1:40

tamm86 schreef:Ik kom hier, en op het ellegirl-forum. Daar ben ik beiden redelijk actief, al merk ik wel dat ik 'ouder' word, en dat er een soort kloof begint te ontstaan tussen mij & het ellegirl-forum haha. Ook lees ik vaak mee op het zwangerschapspagina-forum, en soms beautygloss.

Hoe oud ben jij? Ik voelde me daar ook "oud", en ik ben 22.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:44

Zusje van Bert schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Zusje van Bert schreef:
Bitterkoek_ schreef:... lushiousbeautytalk (teveel regels), ...

Wat voor regels zijn daar dan?

Mnou is 'teveel' misschien te overdreven uitgedrukt. Maar het zijn voornamelijk regels die te streng werden. Naast de gebruikelijke regels (niet schelden, respect voor elkaar tonen, geen reclame maken blablabla) heb je er ook regels voor je handtekening. Je mag er niet je beautyblog vermelden of een andere persoonlijke blog. Behalve de eigenaresse zelf natuurlijk, want die mag het wel Wink Neutral Maar er waren veel ongeschreven regels. Zoals: Als je een bepaald makeup merk fake noemde (of iets in die trant) dan kon je rekenen op een ban. Of de één mocht wel capslock gebruiken en de ander niet.
Maar ik vond het sowieso niet meer pluis op dat forum.

Klinkt als een vriendinnetjesforum met lekker veel vriendjespolitiek :P.

Ow joh, je wilt het niet weten wat er daar zich allemaal heeft afgespeeld.... tot aan spionage aan toe.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 10 jan 2011 - 1:53

Ik rij fanatiek paard dus zit ook op 2 "paarden fora" waar ik ook erg actief ben
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Ella ma 10 jan 2011 - 1:54

Ik zit alleen op dit forum, meer dan genoeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:01

Op dit forum, het meerlingenforum, soms het taartenforum en het dragen en voeden-forum.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 10 jan 2011 - 2:56

Hazeltje schreef:
Dromertje schreef:
Hazeltje schreef:Volgens mij zijn er best wat besloten fora's ontstaan door contacten die via het Yes forum zijn ontstaan Very Happy

volgens mij zijn dat vooral privé-forums voor moeders van kinderen in dezelfde leeftijd, ofniet?

Onder andere. Maar er is ook een algemeen forum en ik las net ook dat een paar mama's die een miskraam gehad hebben met een klein groepje een forum op hebben gericht... En toendertijd ook een forum over spiritualiteit maar ik weet niet of dat nog bestaat...

Nee, dat forum bestaat niet meer. (Als ik hetzelfde als jij voorheb, maar ik denk het wel)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Flippin' Bitch ma 10 jan 2011 - 3:03

Alleen op dit forum
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 4:21

Wat leuk dat er zoveel mama's meelezen en -schrijven op het dragen en voeden forum!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 4:24

Ik heb me aangemeld voor het viva en het flair forum. Ik ben daar nooit echt actief geweest, de laatste tijd kom ik er helemaal niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 10 jan 2011 - 4:26

Minneke schreef:
Wat leuk dat er zoveel mama's meelezen en -schrijven op het dragen en voeden forum!

Ik heb daar ook een tijdje gezeten, maar ik vond dat er zo weinig gepost werd op een dag, dan haak ik al snel af. Het was ook zo eensgezind, op zich wel fijn natuurlijk, maar dat wordt op den duur ook wel een beetje saai, verder dan ervaringen en tips uitwisselen gaat het dan niet. Nou heb ik het nooit tot het besloten deel van dat forum geschopt, dus misschien dat het daar een stuk boeiender is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Fiebje ma 10 jan 2011 - 7:22

ik zit nog op een paardenforum en op een motorforum. Op de laatste alleen als ik info nodig heb.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Coccinelle ma 10 jan 2011 - 7:23

Naast dit forum lees ik ook mee op het D&V forum, ik post er vrij weining. Zoals Susan al zegt voornamelijk voor de tips en ervaringen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Laquisia ma 10 jan 2011 - 7:29

Nee, ik zit naast het Yesforum niet op een ander forum.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Winegum ma 10 jan 2011 - 7:40

Ik zit ook nog op een ander privé forum. Hetzelfde forum als waar Darcy en Snoes ook zitten.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 7:40

Snoes schreef:
Hazeltje schreef:
Dromertje schreef:

Nee, dat forum bestaat niet meer. (Als ik hetzelfde als jij voorheb, maar ik denk het wel)

Ja, wij bedoelen dezelfde Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 7:44

Ik zat ooit op Partyflock, maar daar kom ik niet meer. De reden, de meest vreemde, wazige en erg oversekste lui zitten daar. In het begin is het best grappig, maar het gaat zo snel vervelen. Het is ook een erg oppervlakkig forum. Geef mij wat meer diepgang. Dit kan ik hier nog vinden smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 8:12

Susan schreef:
Minneke schreef:

Ik heb daar ook een tijdje gezeten, maar ik vond dat er zo weinig gepost werd op een dag, dan haak ik al snel af. Het was ook zo eensgezind, op zich wel fijn natuurlijk, maar dat wordt op den duur ook wel een beetje saai, verder dan ervaringen en tips uitwisselen gaat het dan niet. Nou heb ik het nooit tot het besloten deel van dat forum geschopt, dus misschien dat het daar een stuk boeiender is.

ik vind dat daar zo'n wij-zijn-goed-en-moeders-die-niet-dragen-en-borstvoeden-zijn-slecht mentaliteit heerst.

Gast
Gast

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 8:19

Ik kom alleen hier. Jaren geleden kwam ik heel veel op een forum voor mensen die met automutilatie te maken hadden, maar dat werd op een gegeven moment zo'n puinhoop dat ik daar weg ben gegaan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:00

Dromertje schreef:
Susan schreef:
Minneke schreef:

ik vind dat daar zo'n wij-zijn-goed-en-moeders-die-niet-dragen-en-borstvoeden-zijn-slecht mentaliteit heerst.

Ik snap wel wat je bedoelt en wordt daar ook wel eens kriebelig van haha. Aan de andere kant snap ik het wel; dat is natuurlijk wat deze moeders met elkaar verbindt. Dan krijg je volgens mij al snel een wij-tegen-de-rest sfeer. Maar toch vind ik het ook wel verfrissend om ideeen te lezen die niet mainstream zijn. Kan ik nog best wel wat van leren.

Maar ik kom daar idd ook voornamelijk voor de info over borstvoeding en draagdoeken.

Gast
Gast

Bericht  SoezieQ ma 10 jan 2011 - 22:23

Ik kom veel, heel veel op het motor-forum.
Daardoor heb ik zelfs mijn vriend leren kennen smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: