Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

+28
Jerry
SoGood
CarpeDiem
rapa nui
RYW
Ella
Sweety
Pomodori
Caramba
Mida4you
Merai
Jilke
Caroow
Minx
Jeanette
Phileine
Lady Starstruck
Susan
Alex
Caresses
Steep
Marin
_Lacey_
TukTuk
SuperGrover
Rush
VeryCherry
Monte
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:02

Kleurplaten inkleuren en mijn pony rijden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:07

Ik doe die dingen gewoon als ik de kans krijg: schommelen, bellenblazen, jojoën, toverkrasblokken etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:15

Eigenlijk zou ik 't liefst de spellen doen, die we vroeger deden bij ons in de straat. Op zich trek ik me niet zoveel aan, van anderen; ik sta nog regelmatig de eendjes te voeren in m'n uppie, maak tekeningen en ga met een vriendin schommelen in 't park hier. Maar die spellen die we in de straat deden, kan je niet alleen of met z'n tweeën doen...

Waren soort standindemand spellen, waar we een eigen draaien aan hadden gegeven, ikverklaardewereldoorlogaan spel, knikkeren, elastieken, een soort hand-klap-spel met Pokémonkaarten (eerste manier van gokken dus gewoon) en al die andere zelfverzonnen spellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Jeanette wo 8 feb 2012 - 11:49

En spoorzoekertje vond ik vroeger ook helemaal geweldig!Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  VeryCherry wo 8 feb 2012 - 11:50

En Levend Stratego Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Minx wo 8 feb 2012 - 11:57

Haha zei vanavond nog tegen mijn vriend, wou dat ik een jojo had haha al was dat omdat het me wel grappig leek om de koppen van de katten te zien haha. Bellen vinden ze ook fascinerend dus dat doen we ook af en toe nog.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Caroow wo 8 feb 2012 - 12:15

Ik wil spelen in Ballorig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Jilke wo 8 feb 2012 - 18:42

Wij deden vroeger altijd op straat buskruitje!! Hele avonden lang in de zomer. Elkaars landjes veroveren! En elastieken inderdaad!
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Caresses wo 8 feb 2012 - 20:13

Monte schreef:
Caresses schreef:theezakjesrace.
Wat moet ik me hier bij voorstellen?

Je begint met een theezakje en dan ga je langs de deuren om hem te ruilen tegen iets anders, dat wat je ervoor krijgt ga je dan weer ruilen voor weer wat anders en zo ga je maar door (meestal wordt wat je krijgt steeds een beetje leuker).
Kan je ook in meerdere groepen doen en kijken wie uiteindelijk het leukste heeft.


Oeh hutten bouwen, dropping, speurtochten lijken me ook leuk om weer eens te doen!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Merai wo 8 feb 2012 - 20:17

De meeste dingen die ik graag zou doen doe ik wel gewoon. Heb vorig weekend ook uitgebreid in mijn eentje op zo'n trampoline als hier boven ergens staat staan springen terwijl mijn vriend in het klimrek hing. Wat ik niet zo snel doe maar wel zou willen: een dag naar zo'n indoor speeltuin gaan en me helemaal uitleven. Ook zou ik bij nemo wel in die levensgrote bellenblaas willen staan maar de keren dat ik er was stond er een gigantische rij kleine kinderen, daar ben ik maar niet tussen gaan staan laughcry
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Mida4you wo 8 feb 2012 - 20:19

Mijn zusje en ik hadden vroeger een mooie houten kist ( zelf gemaakt door mijn opa ) voor onze lego! Ik denk ongeveer een jaar geleden hebben mijn man en ik het eens meegenomen naar huis en hebben we heerlijk een middagje met lego zitten spelen hihi Laughing Nu moet ik zeggen dat ik het toch niet helemaal meer zo leuk vond als vroeger :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Caramba wo 8 feb 2012 - 22:11

Met playmobile spelen.
Bij mijn vader op zolder staat ook een kist, gemaakt door mijn opa, volop met playmobile.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 22:15


.... ehm...


Met barbies spelen?

Verder doe ik eigenlijk alles nog wel zo'n beetje. Verstoppertje, schommelen, knutselen...
Soms met kinderen er bij, soms niet.
Op Lowlands kon ik vorig jaar in een enorme skippy-ballen bak. Ik moet zeggen dat ik me op dat festival ook altijd als een kind in Disneyland voel. Alle verantwoordelijkheden de deur uit en je gedragen alsof je geen leeftijd heb, heerlijk cheers
Bellen blazen is daar heel normaal trouwens nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Pomodori wo 8 feb 2012 - 22:22

Merai schreef:De meeste dingen die ik graag zou doen doe ik wel gewoon. Heb vorig weekend ook uitgebreid in mijn eentje op zo'n trampoline als hier boven ergens staat staan springen terwijl mijn vriend in het klimrek hing. Wat ik niet zo snel doe maar wel zou willen: een dag naar zo'n indoor speeltuin gaan en me helemaal uitleven. Ook zou ik bij nemo wel in die levensgrote bellenblaas willen staan maar de keren dat ik er was stond er een gigantische rij kleine kinderen, daar ben ik maar niet tussen gaan staan Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 394967

Dat klinkt bekend! Ik heb er steeds naar staan kijken, maar continu waren er kleine kinderen mee bezig. En het leek me ook zo leuk...
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 22:23


Dan moet je met museumn8 naar het Nemo gaan, dan zijn die kinderen er niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 22:31

Gewoon weer is terug naar mijn oude basisschool en de oude leraren te zien en te horen lesgeven. Lijkt me heel bijzonder in deze fase van mijn leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Sweety wo 8 feb 2012 - 22:44

Caroow schreef:Ik wil spelen in Ballorig!
Haha ik ga daar de 22ste heen voor een kinderfeestje. Een van de zoons van een vriendin is jarig en ik help mee met opletten. Denk dat ze ook op mij moeten letten Wink

Die vriendin heeft 1 meisje en 2 jongens, tijdje geleden ging ik nog met een auto van cars over de vloer heen omdat we gingen racen, vond ik stiekem wel leuk. Ook zou ik me graag eens willen verkleden met halloween en langs de deuren gaan voor snoep. Jammer dat niet iedereen aan halloween mee doet.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Rush wo 8 feb 2012 - 22:46

Oh, ik weet het! Zo`n gigantische pot strijkkraaltjes kopen en dan eens mooie dingen maken, net zoals op de verpakking. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Ella wo 8 feb 2012 - 22:50

Zo'n groot speelparadijs voor kinderen. Ben er laatst nog geweest met de kids van mijn vriendin. Blijft leuk haha
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 23:03

Spetterdespat schreef:Met playmobile spelen.
Bij mijn vader op zolder staat ook een kist, gemaakt door mijn opa, volop met playmobile.

Ja, dat was ook mijn favoriete speelgoed! Mijn ouders hadden een fantastisch speelgoedhuis op de kop getikt dat ik in kon richten met allemaal playmobile meubeltjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  RYW wo 8 feb 2012 - 23:04

Monte schreef:Ik:
- Bellenblazen
- met lego spelen en dan een hele stad bouwen(met trein)

Dat doe ik heel vaak met mijn zoons. En word er ook altijd een beetje fanatiek van, want als ik een heel huis van rode blokjes heb dan zit ik op alle rode blokjes te loeren en als één van de jongens dan een rood blokje gebruikt, dan heb ik heel erg de neiging om te roepen: van mij!!!! Wink

Of zij zijn allang aan het puzzelen en dan zit ik nog een kasteel te bouwen Wink

Serieus, Lego is de beste reden ever om aan kinderen te beginnen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  VeryCherry wo 8 feb 2012 - 23:06

Lego for the win ^^ Heerlijk om hele dorpen te bouwen met matchende steentjes Very Happy En mijn zoontje heeft ook nog een treinbaan, das helemaal geweldig Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 23:54

Bazinga schreef:Eigenlijk zou ik 't liefst de spellen doen, die we vroeger deden bij ons in de straat. Op zich trek ik me niet zoveel aan, van anderen; ik sta nog regelmatig de eendjes te voeren in m'n uppie, maak tekeningen en ga met een vriendin schommelen in 't park hier. Maar die spellen die we in de straat deden, kan je niet alleen of met z'n tweeën doen...

Waren soort standindemand spellen, waar we een eigen draaien aan hadden gegeven, ikverklaardewereldoorlogaan spel, knikkeren, elastieken, een soort hand-klap-spel met Pokémonkaarten (eerste manier van gokken dus gewoon) en al die andere zelfverzonnen spellen.
Jaaa die spellen zijn zo leuk! Dat zou ik ook nog wel eens willen doen. Op een warme zomermiddag. En oma die dan tussendoor limonade en klapsigaren (van die chocolade sigaren) komt brengen. Mijn ouders wonen in een vrij kleine straat (5 huizen) maar in elk huis woonde kinderen van mijn leeftijd en we hadden een schoolplein tot onze beschikking, echt uren hebben we die spelletjes gespeeld.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 23:59

Precies! Ah als ik er aan denk... toen ik nog in Castricum woonde, woonden we in een rustige buurt en alle vriendinnetjes woonden om de hoek. Op 't kruispunt speelden we altijd, hadden we een spel bedacht, dat iedereen een Looney Tune karakter was (.. Zoo logisch) en dan moest je een bal tegen 't verkeersbord gooien en een Looney Tune karakter roepen. Je wist pas op 't laatste moment wiens naam genoemd werd en iedereen moest dan een rondje rennen, over 't kruispunt (langs het hekje, het bosje, die ene rode stoeptegel etc etc, dat waren veilige punten) degene wiens naam werd genoemd, moest snel de bal pakken en de andere ermee af gooien als die niet op een veilig punt stonden.

Zelf bedacht, soort van haha, maar k vond 't altijd zoo leuk. Na 't eten snel naar buiten en dan de hele avond samen spelen.

Oh en stoepranden! Vind ik nog steeds leuk, maar de stoepenranden zijn tegenwoordig zo raar en zo laag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 0:41

Ohh jaa stoepranden! Met een goede harde bal. Bij mijn ouders in de straat kan het nog prima kan ik je vertellen, haha. Speelde het van de zomer toevallig nog met R. Haha! Kom een keer langs dan gaan we dat doen Very Happy. En theedrinken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag nog eens doen, maar is meer voor kinderen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum