Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil graag meer werken maar.....

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik wil graag meer werken maar..... Empty Ik wil graag meer werken maar.....

Bericht  SleepingBeauty di 8 nov 2011 - 8:33

Dat lukt steeds niet...

Ik werk 24 uur in de week gemiddeld in een revalidatiecentrum
Daarnaast werk ik als oproepverpleegkundige in het ziekenhuis & bij de thuiszorg..

Voor de 24 wordt ik ingepland en dat is wel heel fijn. In ieder geval wat vastigheid!
Alleen voor de overige diensten ben ik dus echt afhankelijk van aanbod.
In het ziekenhuis ben ik sinds september niet meer geweest, omdat het erg rustig is geweest en ik een tijdje wel extra gewerkt heb in de revalidatie. Bij de thuiszorg werk ik af en toe een 4 uurs dienstje extra.
Al met al kom ik gemiddeld op 28 uur in de week. Heb het net bekeken en eigenlijk zou ik wel meer willen verdienen maar hoe Sad
Nog een oproep baan erbij?? Heb een tijdje bij randstad gewerkt, maar ik vind het zo vervelend elke keer vreemde omgeving/vreemde collega's. Dat vind ik trouwens ook in het ziekenhuis erg lastig!

Momenteel heb ik een tijdelijk contract van 24uur. Ik heb al aangegeven daar meer te willen werken, maar voor nu is het niet mogelijk dat op contract te krijgen! Krijg nu wel mijn overuren uitbetaald en dat is al wel heel fijn!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil graag meer werken maar..... Empty Re: Ik wil graag meer werken maar.....

Bericht  Jeanette di 8 nov 2011 - 22:23

Zoals ik het goed begrijp heb je naast je werk met contract, ook nog het ziekenhuis en de thuiszorg?! Waarom schrap je er niet eentje en doe je naast je vaste werk 1 ding er bij, aangezien je niet op je vaste werk meer uren kunt krijgen. En dan iets waar je wel geregeld kan komen werken. Dat is al een stuk rustiger voor je!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil graag meer werken maar..... Empty Re: Ik wil graag meer werken maar.....

Bericht  SleepingBeauty wo 9 nov 2011 - 6:30

Jeanette, dat klopt heb oproep bij het ziekenhuis en thuiszorg. Het ziekenhuis wilde ik graag om er ervaring op te doen. Maar momenteel wordt ik zo weinig op geroepen, dat ik eigenlijk standaard "te kort" kom aan uren.
Mijn oproepcontract bij de thuiszorg heb ik daarom ook nog niet opgezegd, hier werkte ik altijd al sinds mijn studie.

Mja nu schiet ik er dus nog niks mee op! Met gevolg dat ik het ook steeds lastiger vindt om weer het ziekenhuis in te gaan, omdat ik daar weinig ervaring in heb en er nu al zolang weer niet ben geweest.

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil graag meer werken maar..... Empty Re: Ik wil graag meer werken maar.....

Bericht  Jeanette do 10 nov 2011 - 0:54

Is er geen ander ziekenhuis waar je ook als oproeper aan de slag kunt?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil graag meer werken maar..... Empty Re: Ik wil graag meer werken maar.....

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 4:46

En opnieuw solliciteren via een vacature. Weet niet uit welke regio je komt maar kijk anders eens even op zorgnet.nl, mocht je uit Limburg en omstreken komen. Best handig, ik heb er zelf ook op gesolliciteerd maar dan op een BBL-opleiding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil graag meer werken maar..... Empty Re: Ik wil graag meer werken maar.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum