Statisch haar
+5
Tullow
loura
Mida4you
Ibbeltje
Snoes
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Statisch haar
Met deze vorst heb ik last van enorm statisch haar. Heeft iemand nog tips zodat het niet meer zo statisch is? Ik doe er al 's ochtends mousse in, dat helpt een beetje. Maar nog steeds is het best wel statisch...
Gast- Gast
Re: Statisch haar
Ik heb er ook veel last van, maar helaas geen tips.
Gisteren was ik bij mijn kapster en zij heeft toen wel een bepaald iets in mijn haar gedaan om statisch haar te voorkomen. Maar ik ben vergeten te vragen wat het was en waar ik het kon kopen.
Gisteren was ik bij mijn kapster en zij heeft toen wel een bepaald iets in mijn haar gedaan om statisch haar te voorkomen. Maar ik ben vergeten te vragen wat het was en waar ik het kon kopen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
O ja ik heb er ook last van, erg irritant. Heb ook geen tip. Alleen met haren kammen dan maak ik de kam nat dat kamt makkelijker dan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb er ook zo vreselijk last van dat ik elke dag maar een staart of knotje in doe. Anders kleeft mijn haar alle kanten op brrrrr
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ja zwaar irritant. Mijn tip is zo min mogelijk aanzitten en borstelen of kammen. Je kan er ook wat vettigheid in doen tegen het statische haar.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb er ook ontzettend last van en draag het nu ook steeds in een knotje.
Na het haar wassen, gebruik ik wel eens Got2b. Helpt ook wel wat, maar niet te veel anders krijg je weer vet haar.
Na het haar wassen, gebruik ik wel eens Got2b. Helpt ook wel wat, maar niet te veel anders krijg je weer vet haar.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hmm jah, ik wil er ook niet te veel zooi in smeren, ik heb al redelijk snel vet haar van mezelf.
Gast- Gast
Ik gebruik deze conditioner (speciaal voor statisch haar) Echt ideaal ! Je haar moet de eerste paar wassingen wel even wennen en daarna is het statische over !
Gast- Gast
De eerste paar keer denk je van nou dit helpt voor geen meter maar je moet even doorzetten (na 7 wassingen ofzo begint hij pas te werken)
Gast- Gast
Dat ga ik ook eens proberen, thnx voor de tip
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Deze shampoo helpt ook, ik heb er ook de conditioner van. Heerlijke shampoo!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ooh ik hou van dit spulTullow schreef:Ik heb er ook ontzettend last van en draag het nu ook steeds in een knotje.
Dit is dus ook mijn tip
Je moet het natuurlijk niet op je hoofdhuid smeren, maar gewoon even je handen eroverheen en verder in de loshangende haren doen.
Werkt echt heel goed. Mijn haar is niet meer statisch. En dat was erg! Want ik heb behoorlijk lang haar.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik spuit haarlak op mijn borstel voordat ik mijn haar borstel en dat werkt echt heel erg goed vind ik!
Gast- Gast
@ june dat deed ik ook wel eens, maar dat werkte bij mij echt niet! Net zoals schuim enzo allemaal trouwens. Ja dat werkt voor even, maar werd al weer gauw statisch.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik gebruik deze olie
http://www.hairandbodybeauty.nl/merken/schwarzkopf/4045787158458/schwarzkopf-bonacure-oil-miracle-light-olie-fijn-normaal-haar-100ml
hij is wel wat prijzig maar je doet er echt 3 maanden mee en moet er maar een beetje van gebruiken.
gewoon een paar druppels op je hand verspreiden en dan over je haren.
Het word er niet vet van en zorgt voor een mooie glans en geen statisch haar.
http://www.hairandbodybeauty.nl/merken/schwarzkopf/4045787158458/schwarzkopf-bonacure-oil-miracle-light-olie-fijn-normaal-haar-100ml
hij is wel wat prijzig maar je doet er echt 3 maanden mee en moet er maar een beetje van gebruiken.
gewoon een paar druppels op je hand verspreiden en dan over je haren.
Het word er niet vet van en zorgt voor een mooie glans en geen statisch haar.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Ik gebruik een serum van biosilk voor mijn haar. Ik merk dat hierdoor mijn haar minder statisch is.
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: