Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar blonderen

+6
Blond
loura
LoveMusic
Beachgirl
Muffin
Heavenly
10 plaatsers

Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Haar blonderen

Bericht  Heavenly za 22 jan 2011 - 10:23

Is dit makkelijk zelf te doen? Of kan je dat echt beter bij een kapper laten doen? Ik heb nu lichtbruin/chocoladebruin haar.
Heavenly
Heavenly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Muffin za 22 jan 2011 - 10:26

Heavenly schreef:Is dit makkelijk zelf te doen? Of kan je dat echt beter bij een kapper laten doen? Ik heb nu lichtbruin/chocoladebruin haar.

Kapper!

Ik ben een keer oranje naar het winkelcentrum gerend voor bruine verf als resultaat van mijn verschrikkelijke geldbesparendoornietnaardekappertegaan-houding.

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Heavenly za 22 jan 2011 - 10:32

Muffin schreef:
Heavenly schreef:Is dit makkelijk zelf te doen? Of kan je dat echt beter bij een kapper laten doen? Ik heb nu lichtbruin/chocoladebruin haar.

Kapper!

Ik ben een keer oranje naar het winkelcentrum gerend voor bruine verf als resultaat van mijn verschrikkelijke geldbesparendoornietnaardekappertegaan-houding.

Haha! Ja daar ben ik dus ook bang voor. Ik wil het graag zelf doen omdat blonderen bij mijn kapper 35 euro is ( :shock: ) vind ik duur, maar ik heb ook écht geen zin om enorm voor lul te lopen, dus dat wordt denk ik inderdaad de kapper.
Heavenly
Heavenly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Muffin za 22 jan 2011 - 10:34

Het is ook echt megaslecht, dus ik zou het wel bij een goede kapper doen.. (Heb nu een megagoede kapper, hij weigert te blonderen omdat het superslecht is, ben van mezelf blond dus heb het gewoon laten uitgroeien..) Succes!

Muffin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 86
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Beachgirl za 22 jan 2011 - 12:11

35 euro duur?!?!


Pff doe mij zo'n kapper... Als ik mijn haar laat verven bij de kapper (wat ik gelukkig nooit doe) ben ik rond de 50 euro kwijt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 12:21

Mimpie schreef:35 euro duur?!?!


Pff doe mij zo'n kapper... Als ik mijn haar laat verven bij de kapper (wat ik gelukkig nooit doe) ben ik rond de 50 euro kwijt.

Die zijn er in de omgeving van Leiden vast ook wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  LoveMusic za 22 jan 2011 - 22:51

Ik zou het zeker bij de kapper laten doen. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je boven de 35 euro uitkomt, dat is de prijs voor een kleurspoeling, bij de meeste kappers. Echt verven kost rond de 50-60 euro.
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  loura za 22 jan 2011 - 23:26

Ik zou het lekker door de kapper laten doen smile Ik ben zelf kapper en ik doe het wel thuis maar ik weet dan ook wel precies wat ik moet doen haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Blond zo 23 jan 2011 - 6:55

Kapper!

En dan vind ik 35 euro nog spotgoedkoop, als ik het blond zou willen zou ik 80 euro kwijt zijn en nog geen garantie hebben voor blond haar. (Daarom houd ik het lekker middenbruin).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  _Femme zo 23 jan 2011 - 6:59

Als je voor 20 euro een pakje blondeerverf koopt, en voor 35 euro je haar door de kapper kan laten verven.. dan lijkt me dat je voor die paar euro meer beter naar de kapper kan gaan smile Sowieso is dat al wat veiliger maar dit verschilt ook bijna niks.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:02

Ik heb het nu zelf geprobeerd. Mijn haar was donkerblond, maar leek haast bruin. Ik heb toen van dezelfde verfserie de meest blonde versie gekocht en die er op gedaan. Hierdoor is mijn haar nu as/middenblond. Ik zit nog een beetje in dubio of ik er nu nog weer blondeer er over zal gooien of dat ik het zo laat en in de zomer vanzelf weer blond laat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Heavenly zo 23 jan 2011 - 7:03

Ik heb het even nagezocht en ik ben voor blonderen inderdaad 65 euro kwijt, 35 is een kleurspoeling, daar heb ik niet zoveel aan.
Maar ik ga het bij de kapper laten doen, vind ik toch een veiliger idee! Dinsdag even kijken, want morgen zijn de kappers hier bijna allemaal gesloten. Neutral
Heavenly
Heavenly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Zwerver zo 23 jan 2011 - 7:03

Moet je ook ontkleuren? Want dat komt er vaak ook nog over heen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Heavenly zo 23 jan 2011 - 7:04

ZachtCookie schreef:Ik heb het nu zelf geprobeerd. Mijn haar was donkerblond, maar leek haast bruin. Ik heb toen van dezelfde verfserie de meest blonde versie gekocht en die er op gedaan. Hierdoor is mijn haar nu as/middenblond. Ik zit nog een beetje in dubio of ik er nu nog weer blondeer er over zal gooien of dat ik het zo laat en in de zomer vanzelf weer blond laat worden.

Dus het is bij jou wel goed gegaan? Heb je misschien een foto? Ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet, anders kan je hem ook PM'en als je wilt?
Heavenly
Heavenly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Zwoesj zo 23 jan 2011 - 7:14

Ik heb het toen bij de kapper laten doen (ben middenblond van mezelf en wilde mijn echte blonde lokken terug) maar dat is ook niet helemaal geworden hoe het moest...
Bovenop wit
In het midden geel
in de punten oranje

Oftewel, Tweety 2 was geboren Sad

Het ligt er denk ik maar net aan hoe blond je het wilt maken. Wil je inderdaad middenblond oid, dan kun je het zelf proberen (en eventueel om tips bij de kapper vragen) maar hoogblond zou ik toch bij de kapper doen. Kies er dan wel 1 uit waarvan je weet dat die het kan, en niet dat je net zo uit de stoel komt als ik toen ooit..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Heavenly zo 23 jan 2011 - 23:17

Zwoesj schreef:Ik heb het toen bij de kapper laten doen (ben middenblond van mezelf en wilde mijn echte blonde lokken terug) maar dat is ook niet helemaal geworden hoe het moest...
Bovenop wit
In het midden geel
in de punten oranje

Oftewel, Tweety 2 was geboren Sad

Het ligt er denk ik maar net aan hoe blond je het wilt maken. Wil je inderdaad middenblond oid, dan kun je het zelf proberen (en eventueel om tips bij de kapper vragen) maar hoogblond zou ik toch bij de kapper doen. Kies er dan wel 1 uit waarvan je weet dat die het kan, en niet dat je net zo uit de stoel komt als ik toen ooit..

Haha Tweety 2 Very Happy Ik snap dat het voor jou minder grappig was! Ik denk eraan om gewoon morgen even langs de kapper te gaan en dan te vragen of ze er iets van kunnen maken en welke kleur blond het beste bij mij zou passen. Ik wil bijvoorbeeld niet dat blond dat bijna wit lijkt. Wink
Heavenly
Heavenly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  marjoleinnn di 25 jan 2011 - 1:05

Is gewoon echt makkelijk zelf te doen hoor! Ik doe het altijd zelf en dan met gewoon van die goedkope verf van de kruidvat. Werkt gewoon goed en m'n haren gaan er niet kapot van!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 1:08

Mijn zus heeft het gisteren ook geprobeerd, dat werd dus wel oranje... Wink

Dus het is wel heel lastig om te doen hoor! Als je het heel blond wil hebben zou ik het wel bij de kapper laten doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  marjoleinnn di 25 jan 2011 - 1:35

Je moet ook van super donker haar zelf niet ineens naar kei blond gaan. Als je dan de verf er niet lang genoeg in laat zitten word het inderdaad oranje want dan is het nog niet door die kleurfase heen gegaan.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haar blonderen Empty Re: Haar blonderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum