Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

+10
Jeanette
M@niek
Zwerver
Coco
Jellybean
Puggle
Arwyn
Rumble
Prosecco
Lejow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 10:10

Carrie schreef:
Rejoy. schreef:wij hebben een duurdere bank met een duurdere stof van seats en sofa's, maar hier komt nooit meer een bank van S&S. Ik vind de kwaliteit behoorlijk beroerd. De stof (stofgroep 3) begint helemaal te foekeren (geen idee of het een nederlands woord is, te zien aan het rode lijntje onder het woord niet) en er zijn al een aantal veren gesprongen.

Hahah nooit gehoord van het woord foekeren nee, wat bedoel je daar precies mee? Iets van pluizen/pillen? (Ik vind pillen ook een raar woord, maar zo schijnt dat te heten, als je allemaal van die balletjes stof aan je trui of sjaal krijgt)

dat de stof helemaal los komt te zitten, de stof zat heel strak om de bank gespannen, maar het zit er nu helemaal los omheen, het foekert Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 827601 :P Ik weet zo ook even niet hoe ik het anders moet noemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Rumble wo 8 feb 2012 - 10:15

Twellie schreef:Ik heb al ongeveer acht jaar twee banken van Seats and Sofa's en ben er helemaal tevreden mee, ze zien er nog steeds goed uit en zitten lekker.

Wel hadden we daar een zonnebankgebruinde verkoper, echt héél bruin op het oranje af. Hij droeg een goedkoop pak, had een dun snorretje en kauwde op roze bubbelgum terwijl hij met ons praatte. Daarnaast had hij een grote wolk op van een luchtje dat ook voor insectenverdelger door kon gaan. We hebben ons echter niet af laten schrikken en de banken gewoon gekocht.

De verkopers zijn wat opdringerig, maar afdingen is mogelijk.

Haha was jij in Z.oeterwoude? Wij hadden die verkoper namelijk ook..Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 827601
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Puggle wo 8 feb 2012 - 10:15

Pippa schreef:
Charlie schreef:
Pippa schreef:
Puggle schreef:Ik heb geen ervaring met s&s, maar ik weet niet of je een hond of kat hebt? Want zulke groffe stof is dan echt ellende.

We hebben een kat, maar die zit ook niet aan het leer, en slaapt alleen op zijn kleedje, dus dat zal wel meevallen. Hij krabt, gelukkig!!, alleen aan zijn krabpaal, verder nergens aan. Dus de bank zal die afblijven.

Of bedoel je haren?

Onze kater zit ook niet aan leer, vind ie akelig aan zijn pootjes maar onze stoel van zulke stof heeft ie aan flarden gekrabt! Des te grover en steviger stof is, des te doller zijn ze erop!

Mijn kat niet laughcry Haha. Nee, ik denk echt dat hij het niet doet, maar 100% zeker weten doe ik het inderdaad niet.
Ik bedoel idd dat het heel snel haakt. En leer is heel anders, een kat ziet die groffe stof echt wel anders als leer. Ook gaat dat groffe snel pluizen. Het is wel heel mooi hoor dus ik snap wel dat je graag zoiets wilt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Coco wo 8 feb 2012 - 10:24

Ik zou er niet aan beginnen. Wij hebben een duurdere bank van seats and sofas en binnen een half jaar was die op 1 deel compleet doorgezakt. En inmiddels 2 jaar later is die compleet doorgezakt op bijna elke plek. De kinderen kunnen er ook regelmatig veertjes uithalen. Zelfde stof als de bank die jullie op het oog hebben denk ik? Die van ons was rond de 1400 met de duurste stof. Op de veertjes die eruit komen steeds, is de stof wel prima. Maar de rest van de bank...voor 200 euro zouden we hem echt never nooit meer kunnen verkopen via marktplaats, terwijl het een mooie bank is verder.

En de service die ze vervolgens hebben is echt om te janken. Na een half jaar al flink doorgezakt (de onderkant lag serieus op de grond, die hebben we zelf weer een beetje in elkaar gezet, hadden we volgens hen geen recht op een nieuwe of reparatie. Het is dat ik genoeg aan mijn hoofd had met mijn zwangerschap, anders had ik er zeker werk van gemaakt via de rechtsbijstandsverzekering.
Nee hoor, ik koop de volgende keer gewoon een goedkope bank van leenbakker, maron, ikea, karwei of whatever die ik elke 2 jaar zonder al te veel verlies kan vervangen. Seats and Sofa´s komt er nooit meer in. Mijn ouders hebben een twee en drie zitter van samen rond de 500 euro (karwei) en daar zit ik als een koningin, zo heerlijk, op. Op de onze lopen we alleen te schelden.

Als de kinderen er niet waren stond die van ons inmiddels al bij het grofvuil. Nu mogen ze hem eerst nog verder afbeulen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Zwerver wo 8 feb 2012 - 10:42

Mijn broer heeft die bank. Is een super mooie bank maar is het geld niet waard. Ik geloof dat hij er veel voor heeft neergelegd maar dat ding heeft gigantische haken en al. Stof is ontzettend lelijk geworden, bank zelf is ook doorgezakt geloof ik.


Laatst aangepast door wc-eend op wo 8 feb 2012 - 10:47; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 10:43

Ik ga er toch nog eens een nachtje over slapen laughcry

Bedankt dames.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  M@niek wo 8 feb 2012 - 11:07

Mooie bank. Bedankt voor de ervaringen, ik wou daar te zijnertijd ook een bank kopen maar dat doe ik denk toch niet meer. Heb nu al 2 jaar eentje van leenbakker maar die is ook al helemaal lelijk geworden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Jeanette wo 8 feb 2012 - 11:45

Gewoon een bank bij Piet Klerx halen. Die zijn wat duurder, maar is ook super kwaliteit!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  RioolSpook wo 8 feb 2012 - 13:00

Wij hebben deze bank en zijn super tevreden! We hebben wel een andere stof, de duurste en hebben hier 5 katten en regelmatig honden over de vloer. De bank ziet er nog super goed uit! En zit nog prima. Geen doorzitvlakken terwijl ik bijvoorbeeld wel zwaar ben en vaak neerplof. We hebben hem nu al weer ruim 2 jaar. Het voordeel bij s&s is dat je flink kunt afdingen. Wij hebben deze bijvoorbeeld voor 700 euro (van 1800) kunnen kopen.

Het enige nadeel die wij hier hebben is dat wanneer er visite is hij niet al te praktisch is. En voor wat kleine mensen ook niet, want die kunnen dan niet met hun voeten bij de grond omdat hij diep zit. Die hebben meestal een kussentje achter hun rug om een beetje comfortabel te kunnen zitten.

Wij gaan binnenkort wel een andere bank kopen en vind het echt jammer dat deze weg moet. Maar toen ik hem kocht hadden we een ruimere woonkamer. Nu we verhuisd zijn is dat ding hier veel te groot en log in de woonkamer. Dus helaas moeten we voor een andere gaan kijken. Ik kan deze specifieke bank iig wel aanraden!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:11

Rejoy. schreef:
Carrie schreef:
Rejoy. schreef:wij hebben een duurdere bank met een duurdere stof van seats en sofa's, maar hier komt nooit meer een bank van S&S. Ik vind de kwaliteit behoorlijk beroerd. De stof (stofgroep 3) begint helemaal te foekeren (geen idee of het een nederlands woord is, te zien aan het rode lijntje onder het woord niet) en er zijn al een aantal veren gesprongen.

Hahah nooit gehoord van het woord foekeren nee, wat bedoel je daar precies mee? Iets van pluizen/pillen? (Ik vind pillen ook een raar woord, maar zo schijnt dat te heten, als je allemaal van die balletjes stof aan je trui of sjaal krijgt)

dat de stof helemaal los komt te zitten, de stof zat heel strak om de bank gespannen, maar het zit er nu helemaal los omheen, het foekert Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 827601 :P Ik weet zo ook even niet hoe ik het anders moet noemen.

Ja ik snap je helemaal! Dus dat is foekeren, haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Paper Crown wo 8 feb 2012 - 21:16

Pippa, ik vind Seats & Sofa's niet goedkoop en de bank je uit gezocht hebt is ook geen bank die niet te vinden is in andere winkels. Als ik jullie was had ik even rondgekeken naar een soortgelijke bank van een betere kwaliteit. Al is het met banken altijd afwachten in wat voor staat ie is over jaar of 5.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 5:08

2CKC2 schreef:Pippa, ik vind Seats & Sofa's niet goedkoop en de bank je uit gezocht hebt is ook geen bank die niet te vinden is in andere winkels. Als ik jullie was had ik even rondgekeken naar een soortgelijke bank van een betere kwaliteit. Al is het met banken altijd afwachten in wat voor staat ie is over jaar of 5.

Daarom hebben we hem ook nog niet gekocht smile Goedkoop hoeft ook niet, willen gewoon goede bank. Maar tot nu toe echt niks normaals gevonden ergens anders, vind de meeste er echt goedkoop uit zien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 5:09

Rioolspook, zoveel korting? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Wij zijn überhaupt nog niet over prijs gaan praten oid, dus tips is altijd goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  RioolSpook do 9 feb 2012 - 7:06

Ik was gewoon heel erg vasthoudend. Had die prijs in gedachte en wilde perse die bank met die stofgroep. Uiteindelijk ging de verkoper akkoord maar kregen we niet die huishoudelijke apparaten erbij Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 394967
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Jellybean do 9 feb 2012 - 10:09

Pippa schreef:Rioolspook, zoveel korting? Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Wij zijn überhaupt nog niet over prijs gaan praten oid, dus tips is altijd goed.

Ik dacht dat S&S er om bekend staat om de vele kortingen die ze geven bij meubels?

Jellybean
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Fayebella do 9 feb 2012 - 10:17

Ik had ook een bank van S&S, maar ook hier was hij naar een half jaar al doorgezakt. Wel veel van de prijs af kunnen halen. Een vriendin van mij heeft ook een bank van S&S en die zit na 2 jaar nog steeds heel fijn en ook het stof is nog goed.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Jade do 9 feb 2012 - 22:45

Hier ook nooit meer Seats en Sofa's!

De stoelen waren binnen 6 maanden verzakt, het leer was verschillend, en het was snel kapot! De service was echt enorm slecht, uiteindelijk niets vergoed gekregen (stoelen zijn allebei wel meerdere keren opgestuurd geweest, maar heeft niets geholpen).

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) - Pagina 2 Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum