Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

+10
Jeanette
M@niek
Zwerver
Coco
Jellybean
Puggle
Arwyn
Rumble
Prosecco
Lejow
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 5:40

We hebben ons oog op deze bank laten vallen in de winkel; en zo online bekeken vinden we hem nog steeds erg mooi. Hij kan qua maat ook mooi in onze woonkamer. Maar nu waren we benieuwd of iemand hem heeft, en hoe die bevalt?

Het is type "Zeus"

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Zeus-CL-rechts
Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Zeus-klein-f

We willen hem in grove stof, en dan zwart, met zwarte poten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 6:18

Heb hem niet, maar hij is wel echt prachtig I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Prosecco wo 8 feb 2012 - 6:26

Ik zou nooit een bank bij seats en sofa's kopen, het schijnt dat die heel snel stuk gaan. Daarna ook nog eens slechte service.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 6:28

Prosecco schreef:Ik zou nooit een bank bij seats en sofa's kopen, het schijnt dat die heel snel stuk gaan. Daarna ook nog eens slechte service.

Beide niet mee eens.
De bank bij mijn pa heeft het ruim 10 jaar volgehouden, en had nog langer meegekund, maar mijn vriendin waar de bank naar toe ging na een jaar of 8, wilde een nieuwe bank.
Hier staat ook een seats en sofa bank en die doet het tot nu toe al 2 jaar prima en zit echt heerlijk.

Met service ook geen last gehad, bank besteld, netjes gebeld toen die geleverd was, opgehaald en klaar!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 6:34

Prosecco schreef:Ik zou nooit een bank bij seats en sofa's kopen, het schijnt dat die heel snel stuk gaan. Daarna ook nog eens slechte service.

Dat kan ik beamen.

Mijn vader heeft een stoel gehaald bij Seats. Hij was binnen twee weken stuk. Opgestuurd om te laten repareren. Teruggekregen. Twee weken later stuk. Opgestuurd. Nooit teruggekregen. Mijn vader op hoge poten naar de winkel, konden niets voor hem beteken. Hij heeft zo een stoel uit de showroom geplukt en wilde naar buiten lopen (Hij was witheet), toen de verkoper achter hem aankwam. Hij heeft op dat moment gelijk een nieuwe stoel meegekregen. Maar wat een ellende.

Verder vind ik de bank wel heel erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 7:41

We hebben nu ook banken daar vandaan, en de stof was te goedkoop, waardoor ik ze niet meer mooi vind, maar qua kwaliteit zijn ze verder prima & ze staan er al 4 jaar! Dus nee, voor de kwaliteit ben ik niet bank. Sowieso is het frame al stevig aan de prijs, en we kiezen dan voor een dure, stevige, stof, dan ga ik er vanuit dat die wel een aantal jaren mee zal gaan, dat mag ook wel voor die prijs.

Verder qua service heb ik er wel vertrouwen in, dat houdt me niet tegen om hem te kopen. We hebben heel veel andere winkels gezien en verder vind ik niks naar ons zin, of echt prut kwaliteit qua stof bij bv. Leen Bakker, Kwantum & Woon expres XL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Rumble wo 8 feb 2012 - 7:56

Pippa schreef:We hebben nu ook banken daar vandaan, en de stof was te goedkoop, waardoor ik ze niet meer mooi vind, maar qua kwaliteit zijn ze verder prima & ze staan er al 4 jaar! Dus nee, voor de kwaliteit ben ik niet bank. Sowieso is het frame al stevig aan de prijs, en we kiezen dan voor een dure, stevige, stof, dan ga ik er vanuit dat die wel een aantal jaren mee zal gaan, dat mag ook wel voor die prijs.

Verder qua service heb ik er wel vertrouwen in, dat houdt me niet tegen om hem te kopen. We hebben heel veel andere winkels gezien en verder vind ik niks naar ons zin, of echt prut kwaliteit qua stof bij bv. Leen Bakker, Kwantum & Woon expres XL.

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) 394967



De bank die wij hebben komt ook van Seats and Sofa's en niks te klagen hoor. Zowel over de kwaliteit niet, als over de service. Gewoon prima.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:01

Ik had vroeger een bankstel van Seats en Sofas en nu staan ze ook in het huis van mijn vriend waar we samenwonen. Ik ben er niet kapot van, de banken (mijn oude en deze dan) zakken enorm snel in op de zitvlakken. Wij kopen daar in ieder geval nooit meer een bank.


Laatst aangepast door Carrie op wo 8 feb 2012 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:06

Prosecco schreef:Ik zou nooit een bank bij seats en sofa's kopen, het schijnt dat die heel snel stuk gaan. Daarna ook nog eens slechte service.

Heel erg eens!
Nooit meer seats&sofas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:09

Pippa schreef:We hebben nu ook banken daar vandaan, en de stof was te goedkoop, waardoor ik ze niet meer mooi vind, maar qua kwaliteit zijn ze verder prima & ze staan er al 4 jaar! Dus nee, voor de kwaliteit ben ik niet bank. Sowieso is het frame al stevig aan de prijs, en we kiezen dan voor een dure, stevige, stof, dan ga ik er vanuit dat die wel een aantal jaren mee zal gaan, dat mag ook wel voor die prijs.

Verder qua service heb ik er wel vertrouwen in, dat houdt me niet tegen om hem te kopen. We hebben heel veel andere winkels gezien en verder vind ik niks naar ons zin, of echt prut kwaliteit qua stof bij bv. Leen Bakker, Kwantum & Woon expres XL.

Wat is dan eigenlijk je concrete vraag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Arwyn wo 8 feb 2012 - 8:15

Ik zou er ook nooit een kopen.
De banken die wij hebben komen er ook vandaan (overgenomen van broertje van vriend) en ze zijn op zich nog wel stevig, maar ze zitten echt niet lekker. In het midden zit ook een houten lat oid waar je keihard tegenaan kunt knallen als je neer ploft en voor m'n rug is hij ook echt niet lief..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:17

Nope, geen goede ervaringen mee. Althans, mijn opa en oma dan. Hun bank is 3 keer teruggestuurd geweest en daarna nog niet goed. Service ook om te huilen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:18

Carrie, Zie topic titel. Of iemand specifiek deze bank is en hoe die bevalt. Of het een fijn lounge gedeelte is, of je geen last hebt van de losse delen (je kunt hem zelf samenstellen) & of de stof niet in gaat zakken zoals alle andere banken die we tot nu toe gezien hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:18

En waren dat dan de dure banken van de S&S of de goedkopere varianten? Qua frame, en qua stof?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:19

Dure. Het was leer, maar bleef steeds scheuren, was te dun leer. Heeeel erg slecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Puggle wo 8 feb 2012 - 8:40

Ik heb geen ervaring met s&s, maar ik weet niet of je een hond of kat hebt? Want zulke groffe stof is dan echt ellende.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Jellybean wo 8 feb 2012 - 9:28

Puggle schreef:Ik heb geen ervaring met s&s, maar ik weet niet of je een hond of kat hebt? Want zulke groffe stof is dan echt ellende.

Hoezo? Blijven er door de grove stof veel haren in hangen?

Jellybean
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:29

Puggle schreef:Ik heb geen ervaring met s&s, maar ik weet niet of je een hond of kat hebt? Want zulke groffe stof is dan echt ellende.

We hebben een kat, maar die zit ook niet aan het leer, en slaapt alleen op zijn kleedje, dus dat zal wel meevallen. Hij krabt, gelukkig!!, alleen aan zijn krabpaal, verder nergens aan. Dus de bank zal die afblijven.

Of bedoel je haren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:33

Pippa schreef:Carrie, Zie topic titel. Of iemand specifiek deze bank is en hoe die bevalt. Of het een fijn lounge gedeelte is, of je geen last hebt van de losse delen (je kunt hem zelf samenstellen) & of de stof niet in gaat zakken zoals alle andere banken die we tot nu toe gezien hebben.

Aha, dat kreeg ik even niet mee Very Happy Omdat je zelf aangeeft wel goede ervaringen met hen te hebben, was ik benieuwd naar wat je eigenlijk wilde weten, want volgens mij zie jij jezelf al op die bank zitten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:35

Pippa schreef:
Puggle schreef:Ik heb geen ervaring met s&s, maar ik weet niet of je een hond of kat hebt? Want zulke groffe stof is dan echt ellende.

We hebben een kat, maar die zit ook niet aan het leer, en slaapt alleen op zijn kleedje, dus dat zal wel meevallen. Hij krabt, gelukkig!!, alleen aan zijn krabpaal, verder nergens aan. Dus de bank zal die afblijven.

Of bedoel je haren?

Onze kater zit ook niet aan leer, vind ie akelig aan zijn pootjes maar onze stoel van zulke stof heeft ie aan flarden gekrabt! Des te grover en steviger stof is, des te doller zijn ze erop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:38

Charlie schreef:
Pippa schreef:
Puggle schreef:Ik heb geen ervaring met s&s, maar ik weet niet of je een hond of kat hebt? Want zulke groffe stof is dan echt ellende.

We hebben een kat, maar die zit ook niet aan het leer, en slaapt alleen op zijn kleedje, dus dat zal wel meevallen. Hij krabt, gelukkig!!, alleen aan zijn krabpaal, verder nergens aan. Dus de bank zal die afblijven.

Of bedoel je haren?

Onze kater zit ook niet aan leer, vind ie akelig aan zijn pootjes maar onze stoel van zulke stof heeft ie aan flarden gekrabt! Des te grover en steviger stof is, des te doller zijn ze erop!

Mijn kat niet laughcry Haha. Nee, ik denk echt dat hij het niet doet, maar 100% zeker weten doe ik het inderdaad niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:38

Carrie schreef:
Pippa schreef:Carrie, Zie topic titel. Of iemand specifiek deze bank is en hoe die bevalt. Of het een fijn lounge gedeelte is, of je geen last hebt van de losse delen (je kunt hem zelf samenstellen) & of de stof niet in gaat zakken zoals alle andere banken die we tot nu toe gezien hebben.

Aha, dat kreeg ik even niet mee Very Happy Omdat je zelf aangeeft wel goede ervaringen met hen te hebben, was ik benieuwd naar wat je eigenlijk wilde weten, want volgens mij zie jij jezelf al op die bank zitten smile

Haha ja, klopt. Maar het gaat om veel geld, dus hoopte te lezen wat andere mensen er van vinden. Maar je hebt zoveel banken dat de kans natuurlijk vrij klein was smile Mijn vriend wilde gewone bank, ik met hoek gedeelte erbij, maar deze vond die gelijk wél mooi, dus ik wil hem gewoon nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:51

wij hebben een duurdere bank met een duurdere stof van seats en sofa's, maar hier komt nooit meer een bank van S&S. Ik vind de kwaliteit behoorlijk beroerd. De stof (stofgroep 3) begint helemaal te foekeren (geen idee of het een nederlands woord is, te zien aan het rode lijntje onder het woord niet) en er zijn al een aantal veren gesprongen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:57

Rejoy. schreef:wij hebben een duurdere bank met een duurdere stof van seats en sofa's, maar hier komt nooit meer een bank van S&S. Ik vind de kwaliteit behoorlijk beroerd. De stof (stofgroep 3) begint helemaal te foekeren (geen idee of het een nederlands woord is, te zien aan het rode lijntje onder het woord niet) en er zijn al een aantal veren gesprongen.

Hahah nooit gehoord van het woord foekeren nee, wat bedoel je daar precies mee? Iets van pluizen/pillen? (Ik vind pillen ook een raar woord, maar zo schijnt dat te heten, als je allemaal van die balletjes stof aan je trui of sjaal krijgt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:58

Ik heb al ongeveer acht jaar twee banken van Seats and Sofa's en ben er helemaal tevreden mee, ze zien er nog steeds goed uit en zitten lekker.

Wel hadden we daar een zonnebankgebruinde verkoper, echt héél bruin op het oranje af. Hij droeg een goedkoop pak, had een dun snorretje en kauwde op roze bubbelgum terwijl hij met ons praatte. Daarnaast had hij een grote wolk op van een luchtje dat ook voor insectenverdelger door kon gaan. We hebben ons echter niet af laten schrikken en de banken gewoon gekocht.

De verkopers zijn wat opdringerig, maar afdingen is mogelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum