DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Op de foto lijkt het inderdaad heel weinig, best jammer Zijn nu nog bezig met opruimen en die vent had bijna ruzie met de politie aan het geschreeuw te horen, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Wat denkt de arts dat er uit die bloedtest komt? En wat goed dat je het bespreekbaar maakt zeg
De arts dacht aan de ziekte van Pfeiffer en dat heeft hij goed gedacht.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bah Alex, beterschap en sterkte!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
He potverdikke!Alex schreef:VeryCherry schreef:Wat denkt de arts dat er uit die bloedtest komt? En wat goed dat je het bespreekbaar maakt zeg
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Alex schreef:VeryCherry schreef:Wat denkt de arts dat er uit die bloedtest komt? En wat goed dat je het bespreekbaar maakt zeg
Ah meis toch en nu? Valt niet zoveel aan te doen toch?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Oh bah, Pfeiffer is vervelend...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Dolcis_ schreef:Smikkell schreef:Vind dat zo zonde omdat ik aan het afvallen ben.Lily schreef:dan denk ik dat je toch aan een nieuwe broek moet smikkel
Smikkell is cool!
Gast- Gast
Ahh nee Alex wat vervelend En nu zijn daar medicijnen voor ??
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
pfeiffer zijn geen medicijnen, dat is gewoon een kwestie van het de tijd geven en uitzieken (mijn man heeft het ook gehad, alleen die heeft dus echt een hele tijd niks gekund behalve in bed liggen, amper kunnen eten omdat z`n klieren zo opgezet waren.)
Gast- Gast
Pfft. Dat wordt dus alsnog de hele dag vast zitten op de berg..
Geen auto beschikbaar!
Geen auto beschikbaar!
Burn- Lady Post-a-lot
Geen medicijnen inderdaad, kwestie van uitzieken. Ik ga me steeds slechter voelen, mn keel doet echt megapijn. In mijn lever zijn ook waarden van Pfeiffer gevonden en daarom moet ik oppassen met vette, kruidige en grote maaltijden (zoveel mogelijk vermijden muwhahahahaha) en ik moet veel drinken (non-alcoholisch uiteraard ). Omdat ik al 'wat ouder' ben kan het langer duren, maar als het over zes weken niet minder is moet ik terugkomen.
Alex- Ratel
He bah Flex... Beterschap meis! En echt je rust pakken hoor.. Ken zat verhalen van meiden die dat niet gedaan hebben en er nooit echt afgekomen zijn..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pffft. Sollicitatiebrieven schrijven is best lastig!
Burn- Lady Post-a-lot
succes burn,
En m`n man heeft toen geloof ik 6 wkn tot 2 mdn ook alleen maar vloeibaar eten kunnen eten zoals vla enzo omdat z`n keel zo dik was, daarna is hij stilaan weer begonnen met werken met 1u per dag en uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen. Maar ik vergeet nooit meer hoe een wrak hij was in het begin pffff.
En m`n man heeft toen geloof ik 6 wkn tot 2 mdn ook alleen maar vloeibaar eten kunnen eten zoals vla enzo omdat z`n keel zo dik was, daarna is hij stilaan weer begonnen met werken met 1u per dag en uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen. Maar ik vergeet nooit meer hoe een wrak hij was in het begin pffff.
Gast- Gast
Whooo! Ik ben lady post a lot!
Burn- Lady Post-a-lot
Pfff, ik baal. Ik voel me schuldig omdat ik net mijn mobiele telefoon en vaste telefoon niet heb opgenomen toen een 'vriendin' belde en nu whatsappt ze: "ik heb je nodig". En ik wil er niet op reageren maar ik voel me er wel heel erg schuldig.
Ik voel me de laatste tijd gewoon meer haar persoonlijke maatschappelijk werker en hulpverlener dan vriendin. 't is ontzettend eenzijdig en zelfs nu vlak na de operatie belt ze me rustig 3 keer per week om weer een of ander verhaal te doen over zichzelf en haar problemen en ze vráágt niet eens hoe het met mij gaat.
Ik ben het eigenlijk al langere tijd zat, ik wil haar niet pijn doen of in een crisis helpen (ze heeft nogal wat geestelijke problemen en ik ben haar enige vriendin) door haar te laten weten dat het over is. En ze heeft ook leuke kanten, daarom zijn we in eerste plaats wel vriendinnen geworden. Ik weet gewoon dat als ik nu haar even een tijdje niet hoef te spreken mijn irritaties ook weer tot rust komen. Maar hoe zeer ik het ook af houd, niet reageer, probeer te laten merken dat ik zelf nogal veel aan mijn hoofd heb etc...ze begrijpt het gewoon niet. Ze blijft me maar bellen met haar verhalen en het is zo ontzettend eenzijdig.
En nu baal ik dat ik het niet voor elkaar krijg om dit in goede banen te lijden zonder dat er gelijk veel tranen vloeien en ik baal dat hoe harder ik probeer om even rust hiervan te krijgen, hoe harde zij aan mij probeert te trekken.
En ze wéét dat ik als ze schrijft "ik heb je nodig" me zorgen maak omdat ze dan een crisis kan hebben en dat ook wel eens boven een snelweg of in een politiecel is geëindigd.
Ik weet niet zo goed wat ik er hier mee wil, ik kom ook lekker binnenvallen zo. Maar 't is wel fijn om 't even van me af te schrijven.
Ik voel me de laatste tijd gewoon meer haar persoonlijke maatschappelijk werker en hulpverlener dan vriendin. 't is ontzettend eenzijdig en zelfs nu vlak na de operatie belt ze me rustig 3 keer per week om weer een of ander verhaal te doen over zichzelf en haar problemen en ze vráágt niet eens hoe het met mij gaat.
Ik ben het eigenlijk al langere tijd zat, ik wil haar niet pijn doen of in een crisis helpen (ze heeft nogal wat geestelijke problemen en ik ben haar enige vriendin) door haar te laten weten dat het over is. En ze heeft ook leuke kanten, daarom zijn we in eerste plaats wel vriendinnen geworden. Ik weet gewoon dat als ik nu haar even een tijdje niet hoef te spreken mijn irritaties ook weer tot rust komen. Maar hoe zeer ik het ook af houd, niet reageer, probeer te laten merken dat ik zelf nogal veel aan mijn hoofd heb etc...ze begrijpt het gewoon niet. Ze blijft me maar bellen met haar verhalen en het is zo ontzettend eenzijdig.
En nu baal ik dat ik het niet voor elkaar krijg om dit in goede banen te lijden zonder dat er gelijk veel tranen vloeien en ik baal dat hoe harder ik probeer om even rust hiervan te krijgen, hoe harde zij aan mij probeert te trekken.
En ze wéét dat ik als ze schrijft "ik heb je nodig" me zorgen maak omdat ze dan een crisis kan hebben en dat ook wel eens boven een snelweg of in een politiecel is geëindigd.
Ik weet niet zo goed wat ik er hier mee wil, ik kom ook lekker binnenvallen zo. Maar 't is wel fijn om 't even van me af te schrijven.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Alex schreef:Geen medicijnen inderdaad, kwestie van uitzieken. Ik ga me steeds slechter voelen, mn keel doet echt megapijn. In mijn lever zijn ook waarden van Pfeiffer gevonden en daarom moet ik oppassen met vette, kruidige en grote maaltijden (zoveel mogelijk vermijden muwhahahahaha) en ik moet veel drinken (non-alcoholisch uiteraard ). Omdat ik al 'wat ouder' ben kan het langer duren, maar als het over zes weken niet minder is moet ik terugkomen.
Wat ontzettend balen dat het inderdaad Pfeiffer is! Daar kun je idd zo verrekte weinig aan doen. Wel ironisch dat je moet oppassen met je eten, haha.
Ik hoop echt dat jij gauw een beetje gaat opknappen hoor!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
kan je dan ook niet even rechtstreeks tegen je vriendin eerlijk zijn? Gewoon aangeven dat je het zelf ook druk hebt en dat je het jammer vind dat er nooit eens gevraagd wordt hoe het met jou gaat. Misschien is dat duidelijker naar haar toe dan de telefoon niet op te nemen of niet te reageren.
gefeliciteerd burn
gefeliciteerd burn
Gast- Gast
wil iemand hier ff m'n sollicitatiebrief doorlezen?
Burn- Lady Post-a-lot
Lily schreef:kan je dan ook niet even rechtstreeks tegen je vriendin eerlijk zijn? Gewoon aangeven dat je het zelf ook druk hebt en dat je het jammer vind dat er nooit eens gevraagd wordt hoe het met jou gaat. Misschien is dat duidelijker naar haar toe dan de telefoon niet op te nemen of niet te reageren.
gefeliciteerd burn
Nee, dat helpt niet. Ze snapt het gewoon écht niet. Ik heb het al meerdere malen gezegd, voorzichtig, eerlijk, bot. 't helpt gewoon echt niet. Ze doet dan even haar best, maar binnen een week is ze het alweer vergeten. 't zit gewoon niet in haar systeem... En ik kan dat allemaal prima hebben als ik lekker in mijn vel zit en niet zo veel aan mijn hoofd heb, dan is het ook een leuke vriendin om dingen mee te ondernemen.
Alleen zit ik al tijden niet zó goed in mijn vel en is de vriendschap ook al tijden zo eenzijdig als de pest.
Ze is ook zo verschrikkelijk hardnekkig! En wat ze ook doet...onbewust...is als ik geen tijd voor haar heb of zeg te hebben, dan is er altijd ineens iets aan de hand waardoor ze me toch moet bellen omdat het crisis is en ze weet dat ik haar dan niet afpoeier...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wil ik wel doen, Burn. Wel op eigen risico, ik ben een ontzettend kritische lezer, dus je mag het ook aan iemand anders vragen .
Gast- Gast
тыквашка schreef:Alex schreef:Geen medicijnen inderdaad, kwestie van uitzieken. Ik ga me steeds slechter voelen, mn keel doet echt megapijn. In mijn lever zijn ook waarden van Pfeiffer gevonden en daarom moet ik oppassen met vette, kruidige en grote maaltijden (zoveel mogelijk vermijden muwhahahahaha) en ik moet veel drinken (non-alcoholisch uiteraard ). Omdat ik al 'wat ouder' ben kan het langer duren, maar als het over zes weken niet minder is moet ik terugkomen.
Wat ontzettend balen dat het inderdaad Pfeiffer is! Daar kun je idd zo verrekte weinig aan doen. Wel ironisch dat je moet oppassen met je eten, haha.
Ik hoop echt dat jij gauw een beetje gaat opknappen hoor!!
Bwhahahaha ja dat vind ik nog het mooiste van alles
Lastig van je vriendin. Hoe moeilijk ook, ik zou het er toch over hebben met haar. Dit werkt niet en ik kan me voorstellen dat ze het op den duur ook wel in de gaten krijgt.
Alex- Ratel
Wat naar, Pompoen. Hoe ernstig is zo'n crisis meestal? Ik vind het goed dat je (zeker nu) op je grenzen let, maar als haar iets overkomt, kun jij dat jezelf dan vergeven?
Op een rustiger moment zou ik nogmaals benadrukken dat je het gevoel hebt dat ze je enorm heeft laten zitten na de operatie en dat je graag wilt dat ze je even wat rust geeft om te bekijken wat je nu wilt. Het moet wel een keer klaar zijn natuurlijk, zeker als ze het telkens na een week weer vergeet.
Op een rustiger moment zou ik nogmaals benadrukken dat je het gevoel hebt dat ze je enorm heeft laten zitten na de operatie en dat je graag wilt dat ze je even wat rust geeft om te bekijken wat je nu wilt. Het moet wel een keer klaar zijn natuurlijk, zeker als ze het telkens na een week weer vergeet.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: