DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Wow, wat een mooi cadeau! Fijn dat jullie en vooral O zo'n leuke avond hebben gehad. Jammer dat ik Leaf nu niet gezien heb.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hopelijk voel je je snel weer wat beter, Alex, echt vervelend dat je op ibuprofen de dag door moet komen
En balen Oreo, dat je niet kunt/mag schaatsen. Kan me voorstellen dat je dat nu graag zou doen!
En balen Oreo, dat je niet kunt/mag schaatsen. Kan me voorstellen dat je dat nu graag zou doen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Erin, ik ben in oktober voor de 2e keer aan mijn linker knie geopereerd. En nog volop in de revalidatie. Als ik dan op mijn bek ga op het ijs en op mijn knie val, heb ik bigtime troubles!
Gast- Gast
Oreo schreef:Alex, we waren om 04.00 thuis.. Zegt wel genoeg he? Leaf was er ook nog. Was een gezellige avond, hard gelachen en O. is heerlijk voor lul gezet door zijn clubgenoten! Hij heeft echt een supermooie messenset gekregen als afstudeerkado (met een gravure op één van de messen, super gaaf).
Bummer dat je zo op ibu leeft. Denk je om je maag? Anders even aan de HA om maagbeschermers vragen!
Whahahhaahaha nou Lexxxie, als je het nu nog vergeet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Jaa, we zijn ook super blij met de messen! Lekker scherp Daarnaast heeft hij nog slabestek gekregen (dat wilde hij graag, de mafkees), een mooie nieuwe stropdas en genoeg drank uiteraard
Zodra je beter bent, gaan we met z'n viertjes lekker eten! oh en ik ga je NU een whatsapp sturen, heb super leuk nieuws!
Zodra je beter bent, gaan we met z'n viertjes lekker eten! oh en ik ga je NU een whatsapp sturen, heb super leuk nieuws!
Gast- Gast
Oh he bah! Gaat het goed met je revalidatie?
Erin- Ratel
Dan kun je inderdaad beter nog een jaartje wachten!Oreo schreef:Erin, ik ben in oktober voor de 2e keer aan mijn linker knie geopereerd. En nog volop in de revalidatie. Als ik dan op mijn bek ga op het ijs en op mijn knie val, heb ik bigtime troubles!
Ik heb gisteren van Dokkum naar Leeuwarden geschaatst en hoewel ik niet gevallen ben, ben ik daar wel grote stukken bang voor geweest. Er zaten enorme scheuren in het ijs, die je door de sneeuw en de vele schaatsers die me voor waren gegaan pas laat te zien waren.
Suus- Lady Post-a-lot
Suus en Erin, ik ben een stuk ongeduld en wil te snel te graag. Maar ik moet gewoon erg rustig aan doen (rechts is ook al 2x geopereerd namelijk). Revalidatie gaat niet snel, maar gaat wel. En als ik dan ga schaatsen maak ik meer kapot dan goed is...
Gast- Gast
Ik zou hetzelfde hebben als jij, Oreo, snap heel goed dat je wil dat het sneller gaat. Sterkte met revalideren en succes met geduldig zijn! Gelukkig gaat het wel vooruit in ieder geval.Oreo schreef:Suus en Erin, ik ben een stuk ongeduld en wil te snel te graag. Maar ik moet gewoon erg rustig aan doen (rechts is ook al 2x geopereerd namelijk). Revalidatie gaat niet snel, maar gaat wel. En als ik dan ga schaatsen maak ik meer kapot dan goed is...
Suus- Lady Post-a-lot
Schaatsen lijkt me in jou geval ook niet aan de orde, maar snap wel dat je het jammer vindt! Maar beter goede knieeen en straks weer kunnen dan een keertje schaatsen met mogelijke risico's.
Erin- Ratel
Succes met de studie!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik voel me ineens niet zo goed geloof ik... Weet niet of ik B. wakker moet maken, word zo licht in mijn hoofd...
Gast- Gast
Oh bah, Zusje, ben je misselijk?
Suus- Lady Post-a-lot
Dat zou ik zeker doen Zusje!!! Ik zou het wel fijn vinden als ik hem was!
Neem even wat met suikers, misschien is je suikergehalte te laag!
Neem even wat met suikers, misschien is je suikergehalte te laag!
Erin- Ratel
Wakker maken en wel nu! Kan B. gelijk voor je zorgen!!
Erin- Ratel
Inderdaad, gewoon wakker maken!
Suus- Lady Post-a-lot
Kun je je temperatuur opmeten? Blijven drinken ook, ook al ben je misselijk! Anders droog je uit!
Erin- Ratel
Dan zou ik hem helemaal wakker maken! Gelukkig zakt het al wel wat af. Hopelijk kun je snel even wat eten.
Suus- Lady Post-a-lot
Nou dan zou ik wel normaal blijven drinken. Neem vloeibaar eten anders, appelmoes, yoghurt, dat soort dingen! Of fruit schijnt ook weer goed te werken! Krijg je gelijk vitamines binnen!
Erin- Ratel
Zelda schreef:Ja dan is het idd logisch dat je je zo voelt..
Ja? De hele ochtend is er niks aan de hand..
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: