DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb nog een klein beetje soep over van gisteren dus dat wordt mijn voorgerecht of hoofdgerecht als ik geen honger meer heb
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Lekker Bruce.Bruce schreef:Ik heb erwtensoep gemaakt vanochtend en net een kom gegeten.
Ik denk dat ik het ook maar gewoon bij de courgettesoep houd. Morgen weer een dag en het is wel gezond.
Gast- Gast
Mijn vader heeft zuurkool gebracht, maar ik heb geen trek, heb het in de vriezer gezet. Nu speltbroodje.
Gast- Gast
Ow, ik bedenk met dat ik gister ook nog aardappels, spruitjes en een rundervink heb meegekregen ergens. Dat heb ik dus ook nog staat. Alleen even opwarmen
Gast- Gast
Ik ga denk ik een ciabatta eten met kaas en rucola en anders wentelteefjes. Geen zin om te koken.
Gast- Gast
Goedenavond!
Is iedereen nu aan het eten? Ik kom net thuis, heb na mijn werk nog even geschaatst
Youandi, ben heel benieuwd naar foto's van je bestelling!
Is iedereen nu aan het eten? Ik kom net thuis, heb na mijn werk nog even geschaatst
Youandi, ben heel benieuwd naar foto's van je bestelling!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik ben er nog. Ga zo wel proberen het hier weer leefbaar te krijgen.
Hoe was het schaatsen? Ik ben gister 1,5 uur geweest. Vond het eng.
Hoe was het schaatsen? Ik ben gister 1,5 uur geweest. Vond het eng.
Gast- Gast
Ik ben nu maar een klein uurtje geweest, was even na het werk. Vond het wel lekker Maar het weekend, als ik vrij ben, wil ik graag een tocht maken over een mooi meer. En niet, zoals net, rondjes over een vijver.
Waarom vond je het eng? Was het geen goed ijs?
Waarom vond je het eng? Was het geen goed ijs?
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, ik deed ook rondjes over een vijver. Ik had een paar kinderen bij me en die wilde ik allemaal in de gaten houden. Best lastig. Ze konden wel veel beter schaatsen dan verwacht.
Die vrijdag was er daar nog iemand door het ijs gezakt wat best een drama is geweest. De kinderen hebben dat ook gezien en dat heeft wel indruk gemaakt.
Het was druk en zag er prima uit, dus het zal wel goed zijn. Alleen op de plek waar die man er doorheen is gezakt, was het ijs slecht en het gat er nog steeds. Blijkbaar stroomt het water daaronder ofzo.
Die vrijdag was er daar nog iemand door het ijs gezakt wat best een drama is geweest. De kinderen hebben dat ook gezien en dat heeft wel indruk gemaakt.
Het was druk en zag er prima uit, dus het zal wel goed zijn. Alleen op de plek waar die man er doorheen is gezakt, was het ijs slecht en het gat er nog steeds. Blijkbaar stroomt het water daaronder ofzo.
Gast- Gast
Ik kan me voorstellen dat je het daardoor eng vond, helemaal als je ook nog allemaal kinderen in de gaten moest houden. Hopelijk heb je er ook nog een beetje van kunnen genieten?
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik kan me voorstellen dat je het daardoor eng vond, helemaal als je ook nog allemaal kinderen in de gaten moest houden. Hopelijk heb je er ook nog een beetje van kunnen genieten?
Ja, uiteindelijk heb ik het wel wat los kunnen laten en het was ook gewoon erg leuk en gezellig. Morgen misschien weer..
Hoeveel wil je rijden als je een tocht maakt en waar ga je dan?
Gast- Gast
Gelukkig! En dan maar hopen dat je morgen geen spierpijn hebt
Ik denk dat ik een kilometer of 25 wil rijden? Ik kan wel redelijk schaatsen, maar heb geen ervaring met lange tochten, dus heb geen flauw idee hoeveel ik aankan eigenlijk. Er zijn komend weekend in elk geval toertochten op het Paterswoldsemeer (Groningen), dat lijkt me wel leuk. Zijn rondjes van 5 km, dus dan kan je er zoveel doen als je zelf wilt. Maar aangezien we het weekend ook naar Leeuwarden gaan, willen we daar misschien ook ergens een mooie tocht gaan maken met een paar vrienden. We moeten nog even zien!
Ik denk dat ik een kilometer of 25 wil rijden? Ik kan wel redelijk schaatsen, maar heb geen ervaring met lange tochten, dus heb geen flauw idee hoeveel ik aankan eigenlijk. Er zijn komend weekend in elk geval toertochten op het Paterswoldsemeer (Groningen), dat lijkt me wel leuk. Zijn rondjes van 5 km, dus dan kan je er zoveel doen als je zelf wilt. Maar aangezien we het weekend ook naar Leeuwarden gaan, willen we daar misschien ook ergens een mooie tocht gaan maken met een paar vrienden. We moeten nog even zien!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik vind schaatsen doodeng
Erin- Ratel
Het is echt leuk! Mits het ijs betrouwbaar is natuurlijkErin schreef:Ik vind schaatsen doodeng
Suus- Lady Post-a-lot
Ik zie het niet als dapper hoor, vind het gewoon leuk En ik ga alleen ergens schaatsen als ik niet de enige ben.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ook. Heb vroeger wel een paar pogingen gewaagd, maar het overbuurmeisje zat me altijd belachelijk te maken en zei dat ik het helemaal niet goed deed/kon.Maple schreef:Ik wil ook kunnen schaatsen
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
1. ik heb geen schaatsenSmikkell schreef:Pak je schaatsen en ga..Maple schreef:Ik wil ook kunnen schaatsen
2. ik kán niet schaatsen
Gast- Gast
Gewoon doen inderdaad!Smikkell schreef:Pak je schaatsen en ga..Maple schreef:Ik wil ook kunnen schaatsen
Suus- Lady Post-a-lot
Desnoods schaatsen lenen van iemand En de enige manier om het te leren is oefenen, gewoon de kunst afkijken bij anderen
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, ik wil het nu nog wel een keertje proberen met van die stevige schaatsen met zo'n plastic schoen. Maar toch verbaas ik me er altijd weer ovr dat ijs zo glad is. Ja Map, wat had je dan verwacht_Lacey_ schreef:Ik ook. Heb vroeger wel een paar pogingen gewaagd, maar het overbuurmeisje zat me altijd belachelijk te maken en zei dat ik het helemaal niet goed deed/kon.Maple schreef:Ik wil ook kunnen schaatsen
En sowieso wil ik niet een flater staan ten overstaan van alle andere schaatsers op het ijs. Dus leer ik het maar gewoon lekker niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dapper Suus.
Erin, wat vind jij er eng aan?
De keren dat ik schaatste kwam ik bont gekneusd en blauw thuis. Heb het zo vaak geprobeerd en toch lukt het me niet. Plus heb genoeg mensen door het ijs zien zakken en met pijn en moeite er ook uit weten te halen dus sindsdien vind ik het maar eng!
Erin- Ratel
Ik zou ook willen schaatsen maar ik heb zon zwakke enkels dat schaatsen echt niet goed gaat.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: