Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 5 Empty Re: DagCafé

Bericht  Ibbeltje wo 8 feb 2012 - 4:02

Vanavond macaroni eten.... alleen doe ik deze keer niet alles door elkaar, maar los zodat ik kan kiezen of ik alleen de vlees en groente eet of met maar een beetje macaroni. Wink
Vriend had er zo'n zin in dus dan doen we het maar zo.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:02

Hoi!

Hoe gaat het met jullie en.. waar is Bobbie?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 8 feb 2012 - 4:03

SMikkel hoezo toestemming voor maar de helft??? en jeetje binnen een kwartier :shock:
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:05

hoezo de helft :shock: dus je hebt nu muren die voor de helft geverfd zijn scratch

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 8 feb 2012 - 4:06

Oh thank you Smikk! laughcry You made my day!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:11

Erin schreef:Oh thank you Smikk! DagCafé - Pagina 5 394967 You made my day!
Het ziet er echt niet uit. Wat hij heeft gedaan is mooi wit hoor, maar nu moet ik de rest ook doen. Ik ga wel bellen of niet mijn hele plafond gedaan kan worden. Schilder wilde het graag, vond het zelf ook niet mooi zo, maar had toestemming nodig.

Gordijnen liggen op de vloer, halve slaapkamer staat in de woonkamer, ramen zijn té smerig. Vloer vol met sneeuwpoten. zo had ik mij de dag niet voorgesteld toen ik opstond. Het was net weer eens opgeruimd en netjes hier. En morgen komt Zusje hier eten en slapen DagCafé - Pagina 5 394967

Reva heeft denk weer internet op haar telefoon, want krijg 10.000 berichten binnen achter elkaar DagCafé - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:15

Lily schreef:hoezo de helft :shock: dus je hebt nu muren die voor de helft geverfd zijn scratch
Hij heeft een stuk van het plafond schoongemaakt en dat heeft hij opnieuw geverft. Je ziet dus heel duidelijk tot waar hij is gekomen. Hij had alleen toestemming voor verven van het stuk dat hij heeft behandeld (er zat schimmel). In de hal heeft hij wel het hele plafond gedaan, omdat hij het zelf ook lelijk vond en dat maar een kleine oppervlakte was. Een muurtje heeft hij helemaal gedaan en een ander stuk alleen een klein deel. je ziet het heel duidelijk.

Maar het plafond loopt in het hele huis door en als hij begint, dan moet hij ook de keuken en woonkamer doen. Ik moet dus eerst opnieuw toestemming vragen. In de woonkamer moet sowieso ook een deel gedaan worden.

Ik ben nu verplicht om mijn hal opnieuw te verven.

Ja, een kwartier, echt belachelijk. Maar wel fijn dat de schimmel nu weg is. Het stinkt hier nu alleen verschrikkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:15

hmm raar :S maar jij huurt die woning en de woningcorporatie kwam een deel verven omdat dat er niet meer uitzag of hoe moet ik het zien?

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 8 feb 2012 - 4:18

Zoals ik begrijp Lily zat er schimmel en dat is behandeld en nu over geschilderd. Maar alleen dat stuk wat behandeld is.

Echt stom en niet nadenkend dat ze dan niet het helemaal schilderen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:19

ik moet zeggen dat het al netjes is dat ze al iets aan die schimmel doen. Als we daar hier last van zouden hebben is het van zoek het zelf maar uit. M`n schoonzus kan zo ook elk half jaar de badkamer opnieuw schilderen omdat ze daar zo`n last van schimmel hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:21

Heerst er een taboe op mijn vraag of zien jullie mij gewoon over het hoofd, omdat ik zo klein ben.. DagCafé - Pagina 5 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:22

Lily schreef:ik moet zeggen dat het al netjes is dat ze al iets aan die schimmel doen. Als we daar hier last van zouden hebben is het van zoek het zelf maar uit. M`n schoonzus kan zo ook elk half jaar de badkamer opnieuw schilderen omdat ze daar zo`n last van schimmel hebben.
In eerste instantie vroegen ze of ik het zelf wilde doen. Ik heb het behandeld met HG, maar het hielp niet. Toen is er iemand langsgekomen en die zei dat er een schilder mocht komen.

De badkamer hebben ze gedaan toen ik hier kwam wonen, en die is nog steeds mooi schoon en wit.

Nu wilden ze wel pas komen als er nieuwe kozijnen (dubbel glas) en ventilatierooster waren geplaatst en dat is inmiddels gebeurd. Moet zeggen dat de woningbouw veel doet en eigenlijk altijd meteen komt als ik bel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:23

Youandi schreef:Heerst er een taboe op mijn vraag of zien jullie mij gewoon over het hoofd, omdat ik zo klein ben.. DagCafé - Pagina 5 561177
Ze heeft zich afgemeld doormiddel van een topic, omdat ze ergens niet over geloofd werd. Wilde niet weer een discussie opgang helpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:23

dat is wel netjes, maar wel raar dat ze de rest dus niet geverfd hebben want er zijn zoveel soorten wit :S

en ik heb je vraag gelezen maar heb er ook geen antwoord op, behalve dat het hier wel goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 8 feb 2012 - 4:23

Youandi schreef:Heerst er een taboe op mijn vraag of zien jullie mij gewoon over het hoofd, omdat ik zo klein ben.. DagCafé - Pagina 5 561177

Stel hem opnieuw zou ik zeggen!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Erin wo 8 feb 2012 - 4:25

Vind het wel kut voor je hoor Smikk! Maar ja goed ze doen het tenminste, al moet je wel je halletje overnieuw doen! Sad
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:26

Ik moet nu de muren in de hal sowieso opnieuw verven. Met de deuren en kozijnen daar was ik al bezig.
Ik wilde nu meteen het kozijn in de slaapkamer doen, want nu kan ik er goed bij en zijn de gorijnen van de muur enz., alleen ik krijg de luxaflex er niet af. Iemand die een idee heeft hoe dat systeem werkt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:27

Erin schreef:Vind het wel kut voor je hoor Smikk! Maar ja goed ze doen het tenminste, al moet je wel je halletje overnieuw doen! Sad
Ik denk dat ik pas echt dood ga als ze zeggen dat ze wel mijn hele plafond gaan doen. Dat lijkt me ook hell.

En dan zie ik vast weer dat de muren in de woonkaamer ook opnieuw moeten DagCafé - Pagina 5 394967

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 8 feb 2012 - 4:31

Oh ja irritaaant! Ik vind je huisje wel heel leuk. Maar ja als je moet gaan schilderen moet alles aan de kant. Wellll, good luck! laughcry Nou ik ga niks meer aan dit huis doen! Hoop dat er snel wat op ons pad komt!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:34

Dit is altijd beter dan schimmel, dan snap ik ook nog wel. Al is die chloorwalm, die op mijn ogen en keel slaat, vast ook niet heel gezond.

Laatst aangepast door Smikkell op wo 8 feb 2012 - 4:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 8 feb 2012 - 4:37

Youandi schreef:Hoi!

Hoe gaat het met jullie en.. waar is Bobbie?

https://yescafe.actieforum.com/t21616-doei

Erin
Erin
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:37

Smikkell ik zou even ramen tegen elkaar open zetten. Vast niet uit te houden met deze temperaturen, maar die chloordampen zijn echt heel slecht. Ze zetten op dat soort antischimmelproducten ook altijd dat je goed moet doortochten als je het gebruikt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:37

Smikkell schreef:
Ze heeft zich afgemeld doormiddel van een topic, omdat ze ergens niet over geloofd werd. Wilde niet weer een discussie opgang helpen.

Ah, bedankt. Dan weet ik voldoende.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:38

Youandi schreef:
Smikkell schreef:

Ah, bedankt. Dan weet ik voldoende.
Misschien dat het topic er nog wel staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 4:40

Jups. Gelezen. Raar.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud