DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Vind je het zo erg dat je dun bent?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Op zich ondervind ik er zelf geen hinder van, maar wat het vervelend maakt, is dat de omgeving er zo panisch op reageert. Ik krijg continue mogelijke ziektes naar mijn hoofd geslingerd en ongevraagd wordt er advies over voeding gegeven enzo. Op den duur word je dat dan toch wel zat
Gast- Gast
En als ik in de spiegel kijk, irriteer ik me wel wat aan mijn iele spinnepootjes en ontbrekende kont, maar verder vind ik mezelf redelijk normaal
Gast- Gast
Oh dat is wel heel vervelend. Vooral als je er niks aan kunt doen. Ik zou zeggen: Menig model is jaloers!
Erin- Ratel
Mwoah, als model zou ik het ook niet goed doen. Ik ben 1.68m, dus nét wat te klein
Qua kleding is het ideaal, want ik kan echt álles aan wat maar enigszins modieus is. Maar met paardrijbroeken heb ik minder geluk: ik moet altijd kindermaatje 176 aan en die zijn níet leuk.
Qua kleding is het ideaal, want ik kan echt álles aan wat maar enigszins modieus is. Maar met paardrijbroeken heb ik minder geluk: ik moet altijd kindermaatje 176 aan en die zijn níet leuk.
Gast- Gast
Ja, daar kun je wat meeErin schreef:Oh dat is wel heel vervelend. Vooral als je er niks aan kunt doen. Ik zou zeggen: Menig model is jaloers!
Ik was even boodschappen doen, ter voorkoming dat ik ook dun word.
Gast- Gast
Ach iedereen heeft wel wat te zeiken (ik inbegrepen). Te dik of te dun, het is niet goed!
Erin- Ratel
Ik geloof dst er ook best mensen zijn die wel tevreden zijn.Erin schreef:Ach iedereen heeft wel wat te zeiken (ik inbegrepen). Te dik of te dun, het is niet goed!
Gast- Gast
Inderdaad, het is ook nooit goed. Er zijn ook geen eerlijke maatstaven voor, dus 'normaal' of 'gemiddeld' bestaat niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik geloof dst er ook best mensen zijn die wel tevreden zijn.Erin schreef:Ach iedereen heeft wel wat te zeiken (ik inbegrepen). Te dik of te dun, het is niet goed!
Ik ken ze niet!
Erin- Ratel
Youandi schreef:Jeeeej! Buurman net aan de deur met mijn Zalando bestelling
Ging je gillen?
Gast- Gast
Erin schreef:Smikkell schreef:Ik geloof dst er ook best mensen zijn die wel tevreden zijn.Erin schreef:Ach iedereen heeft wel wat te zeiken (ik inbegrepen). Te dik of te dun, het is niet goed!
Ik ken ze niet!
Ik ken alleen mannen die tevreden zijn.
Gast- Gast
Joan schreef:Youandi schreef:Jeeeej! Buurman net aan de deur met mijn Zalando bestelling
Ging je gillen?
Bwhahahha! Ik zie d'r al rennen! :affraid:
Erin- Ratel
Joan schreef:Youandi schreef:Jeeeej! Buurman net aan de deur met mijn Zalando bestelling
Ging je gillen?
Haha, nou, om eerlijk te zijn... was ik die reclame al helemaal vergeten. Dus buurman staat voor de deur, ik doe open... begint mijn búúrman die reclame na te doen, dus toen heb ik maar even mee gedaan
Gast- Gast
Youandi schreef:Joan schreef:Youandi schreef:Jeeeej! Buurman net aan de deur met mijn Zalando bestelling
Ging je gillen?
Haha, nou, om eerlijk te zijn... was ik die reclame al helemaal vergeten. Dus buurman staat voor de deur, ik doe open... begint mijn búúrman die reclame na te doen, dus toen heb ik maar even mee gedaan
Gast- Gast
Ik ben nu wel heeeeeul blij met mijn Desigual shirtje en Bench hoodie én camelkleurig 'leren' jasje van Only.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Youandi schreef:Joan schreef:Youandi schreef:Jeeeej! Buurman net aan de deur met mijn Zalando bestelling
Ging je gillen?
+1
Erin- Ratel
Maar ik ga me omkleden en zum peerd. Oh en E., die vandaag even een tocht van 200 km heeft geschaatst, naar een kroeg brengen, waar zijn schaatsgroepje nog even gaat eten en bier drinken.
Gast- Gast
Wat zal ik eens gaan eten? Wat eten jullie?
Ik heb alleen spullen voor courgettesoep in huis, maar daar heb ik nu niet zoveel zin in. Ben ook net al naar de supermarkt geweest, dus eigenlijk onzin om nu nog te bedenken dat ik iets anders wil eten.
Ik heb alleen spullen voor courgettesoep in huis, maar daar heb ik nu niet zoveel zin in. Ben ook net al naar de supermarkt geweest, dus eigenlijk onzin om nu nog te bedenken dat ik iets anders wil eten.
Gast- Gast
Held.Youandi schreef:Maar ik ga me omkleden en zum peerd. Oh en E., die vandaag even een tocht van 200 km heeft geschaatst, naar een kroeg brengen, waar zijn schaatsgroepje nog even gaat eten en bier drinken.
Gast- Gast
Ik eet stamppot met worst en spek, overgebleven van gister. Aangezien ik alleen moet eten, is dit wel handig..
Gast- Gast
Ik stampot.Youandi schreef:Ik eet stamppot met worst en spek, overgebleven van gister. Aangezien ik alleen moet eten, is dit wel handig..
Ik heb alleen de afgelopen drie weken al heel vaak stampot op, dat ik het thuis niet ook nog eens ga maken.
Gast- Gast
Kan ik me voorstellen. Nou, dan eet je toch lekker aardappeltjes met sla en allerlei lekkere dingen erdoor? Of prei, spinazie met ei, rode kool met appel..
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: