DagCafé
+14
Toet
Rush
Steep
Alex
Lejow
Jordana
_Lacey_
Suus
Erin
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Ibbeltje
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Heey Lily, goedemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
heb even teruggelezen
Jeetje wat k*t stella, hoop toch niet dat ze dat jou gaan aanrekenen en wat een lullige actie om zoiets te stelen.
Zelda, dan hebben we bijna samen ons jubileum, wij zijn de 13e 5 jaar samen. Alvast gefeliciteerd.
Jeetje wat k*t stella, hoop toch niet dat ze dat jou gaan aanrekenen en wat een lullige actie om zoiets te stelen.
Zelda, dan hebben we bijna samen ons jubileum, wij zijn de 13e 5 jaar samen. Alvast gefeliciteerd.
Laatst aangepast door Lily op vr 10 feb 2012 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!
Grmbl! Ik zit al drie dagen continu bij mijn telefoon. Wachten tot ik gebeld word om een afwijzing of beter nieuws te krijgen. Ga ik net even douchen, even douchen, bellen ze (denk ik, was onbekend nummer). Grrrrrr!
Grmbl! Ik zit al drie dagen continu bij mijn telefoon. Wachten tot ik gebeld word om een afwijzing of beter nieuws te krijgen. Ga ik net even douchen, even douchen, bellen ze (denk ik, was onbekend nummer). Grrrrrr!
Gast- Gast
van een sollicitatie of wat? En vervelend dat je net nu gebeld werd, zul je altijd zien.
Gast- Gast
Lily schreef:van een sollicitatie of wat? En vervelend dat je net nu gebeld werd, zul je altijd zien.
Twee verschillende sollicitaties (junior secretaresse en verkoopster). Beiden vanuit het UWV. Dus ik weet ook nog niet of ik Groningen moet bellen of mijn eigen vestiging.
Gast- Gast
Als het zoiets belangrijks was Gisele hadden ze vast wel je voicemail ingesproken
Ja, daar ga ik ook wel vanuit. Maar baal ervan dat die telefoon en ik inmiddels zijn vergroeid aan elkaar en het moment dat ik hem uit het zicht laat, ik word gebeld. Dat zul je inderdaad altijd zien.
Gast- Gast
Euhm, vanmiddag schaatsen, vanavond schaatsen, morgen schaatsen, morgenavond naar de bios en zondag weet ik het nog niet
Ik heb nog geen idee wat ik dit weekend ga doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Super Daarom gaan we dit weekend nog zo veel. Ik heb voor het laatst geschaatst toen ik in groep 8 zat, dus ik ben benieuwd of ik het nog kan
Bij een slootje bij mijn ouders in de buurt is het 's avonds verlicht met bouwlampen en daarom gaan we vanavond nog een keer en morgen gaan we naar een ijsbaan.
Bij een slootje bij mijn ouders in de buurt is het 's avonds verlicht met bouwlampen en daarom gaan we vanavond nog een keer en morgen gaan we naar een ijsbaan.
wat leuk zeg
wij krijgen vandaag als het goed is ons nieuwe bed, morgen ga ik met een vriendin kijken voor een weekendje weg en `s avonds met m`n man uit eten.
wij krijgen vandaag als het goed is ons nieuwe bed, morgen ga ik met een vriendin kijken voor een weekendje weg en `s avonds met m`n man uit eten.
Gast- Gast
Ik krijg snowboots van mijn mams bordeauxrode
Goedemorgen nog net! Ik wacht tot mijn vriendin er is
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
VeryCherry schreef:Super Daarom gaan we dit weekend nog zo veel. Ik heb voor het laatst geschaatst toen ik in groep 8 zat, dus ik ben benieuwd of ik het nog kan
Ik weet niet of je een auto hebt, maar bij Kortenhoef kun je ook heel leuk schaatsen: http://www.ijsclub-kortenhoef.nl/
Leuk hoor, ik had ook dolgraag willen schaatsen!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Ik krijg snowboots van mijn mams bordeauxrode
Gaaf!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hey!
Heb vanochtend een leuke site ontdekt, wat tevens ook weer triest is. Onlineveilingmeester.nl Vanaf volgende week beginnen de biedingen voor een failliete beddenzaak. Heb al wat moois gezien....
Ben trouwens ook terug gebeld. Het bleek iemand van een uitzendbureau te zijn voor de functie van de juwelierszaak. Ik zit in de race. En zoals ze lieten doorschemeren mag ik volgende week tekenen, als alles goed gaat. Nou, dat weet ik nog niet. Financieel ga ik er heel erg op achteruit. Natuurlijk krijg ik meer dan nu, maar toch.... Het gaat om een hoop geld.
Heb vanochtend een leuke site ontdekt, wat tevens ook weer triest is. Onlineveilingmeester.nl Vanaf volgende week beginnen de biedingen voor een failliete beddenzaak. Heb al wat moois gezien....
Ben trouwens ook terug gebeld. Het bleek iemand van een uitzendbureau te zijn voor de functie van de juwelierszaak. Ik zit in de race. En zoals ze lieten doorschemeren mag ik volgende week tekenen, als alles goed gaat. Nou, dat weet ik nog niet. Financieel ga ik er heel erg op achteruit. Natuurlijk krijg ik meer dan nu, maar toch.... Het gaat om een hoop geld.
Gast- Gast
Goh, nooit geweten dat een tattoo verwijderen zo duur is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: