Kleur ogen
+26
Caribbeanlover
Aggi
Diese
Liadan
Nora
PapillonRose
Alex
Wennes
Bruintje Beer
Rush
Smaragdje
Floor
Flip Fluitketel
TGR
Caroow
M@niek
RiLiJu
Paper Crown
Niene
kwak
Jelin
Lindsya
loesje
Susan
Teddyaapje
Lejow
30 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kleur ogen
Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Ons meisje heeft nu nog hele donkere ogen, nu weet ik dat het nog kan verkleuren, maar het kan natuurlijk ook zo blijven.
Met welke kleur ogen werden jullie kindjes geboren? Is dit nog veranderd, en zo ja, wanneer?
Het is toch algemeen bekend dat ieder kind met blauwe ogen word geboren.
Lees jij serieus wel????
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ga echt niet alles lezen. Dit verhaal heb ik maar van hier.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Nora schreef:Twellie schreef:@ CKC: Zoals ik het lees heb je vijftig procent kans bij een toekomstig kindje dat hij / zij blauwe ogen zal hebben.
Ja precies. zo heb ik biologie toen ook begrepen. Ervan uitgaande dat groen inhoudt dat je een blauw en bruin hebt. bij mijn les hadden ze het altijd alleen maar over bruin en blauw, nooit over grijs of groen.
dus Ckc, de kleur ogen van je kind ligt er dus aan hoe dominant jij bent;)
Oh nou, dan krijgt mijn kind zeker bruine ogen want ik domineer mijn man. Maar maakt niet uit, dan zet ik het wel op marktplaats. Ik wil perse een kind met blauwe ogen. punt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Twellie schreef:@ CKC: Zoals ik het lees heb je vijftig procent kans bij een toekomstig kindje dat hij / zij blauwe ogen zal hebben.
True (in theorie).
En niets domineren dan, wordt gewoon stom toeval..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Caribbeanlover schreef:Nee ga echt niet alles lezen. Dit verhaal heb ik maar van hier.
Moet je misschien maar eens doen voordat je onzin begint te praten.
Onze dochter werd namelijk niet geboren met blauwe ogen, zoals je op de foto, die ik geplaatst heb, had kunnen zien...
Lejow- Lady Post-a-lot
als het voor een schappelijk bedrag is.....2CKC2 schreef:Nora schreef:Twellie schreef:@ CKC: Zoals ik het lees heb je vijftig procent kans bij een toekomstig kindje dat hij / zij blauwe ogen zal hebben.
Ja precies. zo heb ik biologie toen ook begrepen. Ervan uitgaande dat groen inhoudt dat je een blauw en bruin hebt. bij mijn les hadden ze het altijd alleen maar over bruin en blauw, nooit over grijs of groen.
dus Ckc, de kleur ogen van je kind ligt er dus aan hoe dominant jij bent;)
Oh nou, dan krijgt mijn kind zeker bruine ogen want ik domineer mijn man. Maar maakt niet uit, dan zet ik het wel op marktplaats. Ik wil perse een kind met blauwe ogen. punt.
Gast- Gast
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Nee ga echt niet alles lezen. Dit verhaal heb ik maar van hier.
Onze dochter werd namelijk niet geboren met blauwe ogen, zoals je op de foto, die ik geplaatst heb, had kunnen zien...
Heb geen foto gezien:P
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:
Ons meisje heeft nu nog hele donkere ogen, nu weet ik dat het nog kan verkleuren, maar het kan natuurlijk ook zo blijven.
Met welke kleur ogen werden jullie kindjes geboren? Is dit nog veranderd, en zo ja, wanneer?
Het is toch algemeen bekend dat ieder kind met blauwe ogen word geboren.
en ook dat is niet... :-)
m.erle haar ogen waren bijna zwart zo donker... heeft nu ook nog steeds hele donker bruine ogen.
I.ndy heeft tot 6 maanden blauw grijze ogen gehad en van de een op andere dag waren ze bruin.. lichter dan M.erle..
J.ace heeft hele lichte blauw/grijze ogen al denkt ik dat die net als I.ndy nog gaan verkleuren
Gast- Gast
M. heeft bruine ogen maar dat had ik ook wel verwacht met een hindoestaanse papa.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
D. had bij de geboorte blauwgrijzig en heeft nu een mengelmoes van bruin en groen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Nee ga echt niet alles lezen. Dit verhaal heb ik maar van hier.
Heb geen foto gezien:P
blz 3...
Lejow- Lady Post-a-lot
B.randon had bij zijn geboorte donkerbruine ogen met een grijze gloed eroverheen. Na een aantal dagen werd die ''grijze gloed'' een beetje een blauwe gloed, maar hij had nog steeds donkere ogen.
Na ongeveer 2 maanden was die gloed er overheen helemaal verdwenen, en was de kleur van zijn ogen donkerbruin. Had ook niet echt anders verwacht, zijn vader en ik hebben allebei erg donkere ogen. Maar mijn moeder (en broertjes/zusjes) hebben blauwe/groene ogen, dus het had ook anders kunnen zijn.
Na ongeveer 2 maanden was die gloed er overheen helemaal verdwenen, en was de kleur van zijn ogen donkerbruin. Had ook niet echt anders verwacht, zijn vader en ik hebben allebei erg donkere ogen. Maar mijn moeder (en broertjes/zusjes) hebben blauwe/groene ogen, dus het had ook anders kunnen zijn.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kleur ogen?
» Kleur ogen
» Welke kleur ogen heb jij?
» tot welke leeftijd kan de kleur van de ogen nog veranderen?
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
» Kleur ogen
» Welke kleur ogen heb jij?
» tot welke leeftijd kan de kleur van de ogen nog veranderen?
» NAV Kleur, ook ik wil kleur in mijn huis toevoegen! Hoe?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: