Trots
+2
Susan
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trots
Vandaag stond D. onder de douche en ze gaf ineens aan op het potje te willen. De rest van de ochtend is er geeneen plasje in de luier gegaan. 's Middags ging ze spelen bij familie en daar heeft ze wel gewoon in de luier geplast. Ben benieuwd wat ze morgen thuis doet .
Jullie nog trotse momenten?
Jullie nog trotse momenten?
Gast- Gast
Re: Trots
hahhaa ik ben zovaak trots op hem:oops: Ik ben er vooral zo enorm trots op dat hij zo;n heerlijk lekker sociaal en makkelijk kind is. Makkelijk en lief in de omgang tegen iedereen. We waren vandaag in het ziekenhuis bij mijn man en hij krijgt iedereen aan het lachen met zijn gulle glimlach en zijn continue geklets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben na het eten weer een half uur met Ezra met het snijfruit gespeeld, dat klinkt heel gewoon, maar het is heel moeilijk om met Ezra echt samen te spelen. Hij zei ook veel woordjes en Yrsa speelde ook mee en dat ging helemaal goed. Was een goed gezinsmoment.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:We hebben na het eten weer een half uur met Ezra met het snijfruit gespeeld, dat klinkt heel gewoon, maar het is heel moeilijk om met Ezra echt samen te spelen. Hij zei ook veel woordjes en Yrsa speelde ook mee en dat ging helemaal goed. Was een goed gezinsmoment.
Heey meis kei fijn!
ps. jammer da tje niet op facebook bent:lol:
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
wat goed twellie; hoe oud is ze?
Mijn trotse moment van vandaag is dat zoon zijn speen in de prullenbak heeft gegooid, en nu voor het eerst zonder speen slaapt. (En zonder problemen) We hadden ons voorbereid op het ergste (kan nog komen) maar tot nu toe gaat het goed!
Mijn trotse moment van vandaag is dat zoon zijn speen in de prullenbak heeft gegooid, en nu voor het eerst zonder speen slaapt. (En zonder problemen) We hadden ons voorbereid op het ergste (kan nog komen) maar tot nu toe gaat het goed!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Knap hoor Twellie!
Susan, wat fijn zo'n momentje!
Rouge, knap van je zoon! Hoe oud is hij?
Susan, wat fijn zo'n momentje!
Rouge, knap van je zoon! Hoe oud is hij?
Gast- Gast
Leuke momentjes!
Hier ook eentje. Had met mijn nieuwe hippe keukenmes in mijn vinger gesneden Dus die zit nu strak ingepakt in de pleisters. Nu vindt A. dat wel erg interessant en ze komt regelmatig even bij mijn vinger kijken, om er vervolgens kusjes op te geven
Hier ook eentje. Had met mijn nieuwe hippe keukenmes in mijn vinger gesneden Dus die zit nu strak ingepakt in de pleisters. Nu vindt A. dat wel erg interessant en ze komt regelmatig even bij mijn vinger kijken, om er vervolgens kusjes op te geven
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
hij is 2 jaar en 9 maanden. Had alleen zijn speen nog met slapen, maar dat moest echt ook een keer over zijn, zeker omdat hij nu logopedie krijgt om zijn spraak te verbeteren. En zijn speen was echt zijn 'steun en toeverlaat' zeg maar haha
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
@ Susan: dat klinkt heel fijn, zo'n gezellig familiemoment.
@ PapillonRose: dat is wel heel erg lief ja .
@ Rouge: D. is nu twee jaar en drie maanden.
@ PapillonRose: dat is wel heel erg lief ja .
@ Rouge: D. is nu twee jaar en drie maanden.
Gast- Gast
J. zei vandaag krentenbol, ik vond het best knap dat hij zo'n lang woord zei
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier trots omdat mijn kleine man steeds meer dingetjes zelf vasthoudt en steeds wat langer op zijn buik wil liggen.
Dat laatste was eerder echt drama, helaas heeft hij door de voorkeur op zijn rug nu ook een helmpje.
Maar ben supertrots op hem dat ik nu verbetering zie in houding/beweging en zelfs al weer bolling bij zijn hoofdje zie komen.
Dat laatste was eerder echt drama, helaas heeft hij door de voorkeur op zijn rug nu ook een helmpje.
Maar ben supertrots op hem dat ik nu verbetering zie in houding/beweging en zelfs al weer bolling bij zijn hoofdje zie komen.
Gast- Gast
Hij is net 6 maanden en hij is een maand te vroeg geborenTwellie schreef:Dat is ook fijn mama2be, hoe oud is jouw zoon eigenlijk?
Gast- Gast
Wat goed!!Rouge schreef:hij is 2 jaar en 9 maanden. Had alleen zijn speen nog met slapen, maar dat moest echt ook een keer over zijn, zeker omdat hij nu logopedie krijgt om zijn spraak te verbeteren. En zijn speen was echt zijn 'steun en toeverlaat' zeg maar haha
Gast- Gast
Ik ben trots om Y.enthe steeds langer los gaat staan, ik hoop zo dat ze binnenkort echt de 1e echte losse stapjes gaat zetten!
Gast- Gast
Ik ben trots op mijn dochter omdat ze sinds 2 weken overdag zindelijk id zonder heisa! En ze had het binnen 1 dag door. Nu s'nachtd nog maar dat gaat redelijk.
Op mijn zoontje omdat hij nu begint te kruipen en zo'n lekker ding is
Op mijn zoontje omdat hij nu begint te kruipen en zo'n lekker ding is
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: