Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trots!

+9
Filoria
Darius
Coco
woezel
Liadan
Smaragdje
SarahKey
LindaK
maiadebij
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

trots! Empty trots!

Bericht  maiadebij za 19 mei 2012 - 23:31

N heeft sinds zijn 2e verjaardag een firstbike looptfiets en is daar heel behendig mee! Kluchtjes af en bochten om gaan met gemak met zijn benen van de grond, dus helemaal in balans. 1,5 maand geleden kreeg hij een fiets, met zijwieltjes. Af en toe vroeg ik of ik ze eraf moest halen maar dat wilde hij niet, tot gister! De zijwieltjes mochten eraf en we gingen in de speeltuin oefenen. En wat denk je? Binnen een kwartier fietste hij los! Open afstappen gaat sinds vandaag ook steeds beter, dus hij heeft in no-time leren fietsen. Ik ben helemaal trots!! trots! 281626781



Jullie nog trotse momentjes?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  LindaK za 19 mei 2012 - 23:34

Wat goed zeg!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  SarahKey za 19 mei 2012 - 23:41

Idd wat goed! Is hij best snel mee vind ik.
En zo leuk als ze net leren fietsen, zelf zijn ze net zo trots!

Ik ben trots op het feit dat de kleine man al bijna een week elke nacht klokje rond slaapt. Hopenlijk blijft dit zo Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  maiadebij za 19 mei 2012 - 23:42

oeh heerlijk, klokje rond slapen! Dat gebeurt hier helaas nog niet trots! 394967

Ja hij is erg trots op zichzelf, vandaag aan papa en oma laten zien. Dat trotse koppie is dan zoooo schattig! trots! 3711883763

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Smaragdje za 19 mei 2012 - 23:51

@ maiadebij, wat knap van hem!

@ Sarah Key, wat fijn dat hij zo goed slaapt!

Hier ook super trots, want sinds een weekje loopt mijn mannetje echt goed los. Het gaat elke dag weer een stuk beter. Nu kan hij al zonder hulp opstaan als hij valt Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  SarahKey zo 20 mei 2012 - 1:16

Smaragdje: Oh heerlijk zo'n waggelkontje! Zo leuk als ze leren lopen I love you

Maiadebij: ja leuk he als ze zo trots zijn! <3

Dat doorslapen, haha dacht eerst zal wel toevallig zo zijn. De week ervoor kreeg ik hem al haast niet meer wakker voor de laatste fles dus dacht van de week, ik laat hem eens liggen. 20:00 naar bed, zelf lag ik om half 9 erin want ja straks werd hij wel om 2 uur wakker ofzo. Was ik om 5 uur al klaarwakker en meneer sliep nog heerlijk Laughing
Was al paar keer wezen kijken bij hem Embarassed
Maar we hebben al 6 goede nachten erop zitten :cheering:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Liadan zo 20 mei 2012 - 1:21

Wauw wat snel Maia! Dat zie ik Yara voorlopig nog lang niet doen!

Ik ben heel trots op Kian, gewoon omdat hij zo groot wordt en elke dag weer nieuwe dingen bijleerd.
En op Yara omdat ze zo sociaal is naar andere kinderen toe, als ze in de tuin speelt en kinderen hoort, dan klimt ze in het speelhuis en gaat ze roepen *hallooooo, hier ben ik!!! Komen jullie ook maar bij mij spelen!*.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Smaragdje zo 20 mei 2012 - 1:44

Liadan schreef: *hallooooo, hier ben ik!!! Komen jullie ook maar bij mij spelen!*.
Wat lief!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  woezel zo 20 mei 2012 - 2:17

Wat goed zeg.

Hier trots op M want die kan sinds deze week ook zonder zijwieltjes fietsen. Dus vanaf nu kan hij stoer zonder zijwieltjes naar school ipv met.
En op C, want gaat echt goed zo zonder luier. Vanmiddag zei hij ook uit zichzelf dat hij moest poepen.
Natuurlijk ook trots op E, omdat het zo'n heerlijk grietje is.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  maiadebij di 22 mei 2012 - 18:15

en nog even een trots moment met J. Ze sliep tot vorige week bij ons op de kamer en kwam tussen 19:00 en 6:00 nog voor 3 voedingen/ knuffelmomentjes.

Vorige week wilde ik haar naar bed brengen. Ik vertelde haar dat we naar bed gingen waarna ze naar haar eigen kamer liep en bij haar bed ging staan. Ik vroeg haar of ze daar wilde slapen "bed mooi!" zei ze, dus haar knuffeltje uit het andere bed gehaald en het slapen in haar eigen kamer was een feit. Ze liet toen ook meteen de voeding van 23:00 vallen. Ze kwam wat nachten nog om 2:00 en 5:00 en daarna alleen nog om 3:00. Nu slaapt ze een week in haar eigen kamer en vanacht heeft ze voor het eerst..... doorgeslapen!!
N riep me om half 6 omdat zijn deken niet goed lag en toen besefte ik me dat ze de hele nacht niet is geweest!! Ik heb nog even in bed gelegen maar was hartstikke uitgerust, dus even op mijn gemak gedoucht. Daarna werd J ook wakker en heeft ze lekker gedronken.

Maar ik ben trots dat ze zélf voor haar eigen kamer heeft gekozen en bínnen een week doorslaapt!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Coco di 22 mei 2012 - 18:23

Wow, wat goed zeg! En helemaal uit zichzelf alles zo snel afgebouwd. Wat zul jij heerlijk geslapen
hebben. Hopelijk komen er meer van deze nachten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Darius di 22 mei 2012 - 19:29

Wat goed van jouw kinderen zeg! En idd, fietsen onder de vier jaar zonder zijwieltjes vind ik ook heel erg snel!

Laurens zit sinds afgelopen januari op zijn loopfiets, en voor zijn verjaardag heeft hij een gewone fiets met zijwieltjes gekregen. Hij weigert alleen om te trappen. Gisteren wilde hij er weer op, na een dikke week. Hij stapt op, doet drie slagen in de rondte en was helemaal verbaasd: 'Ik doe trappen mama!'

Dus vanavond maar even op de stoep voor het huis oefenen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Liadan di 22 mei 2012 - 19:46

Hier heeft Kian ons hetzelfde mooie cadeautje gegeven, hij heeft voor de allereerste keer doorgeslapen vannacht! En hier is het precies hetzelfde gegaan als bij jou Maia. We leggen Kian sinds 1,5 week 's avonds op zijn eigen kamer in bed. Daar valt hij met hulp van ons of heel snel zelf in slaap. Hij werd dan altijd 's avonds nog een paar keer wakker en 's nachts ook, maar dan kwam hij in ons bed. De afgelopen nachten werd hij steeds maar 2 keer wakker en vannacht heeft hij van 19.30 uur tot 6 uur doorgeslapen! Dus ook meteen een hele lange ruk.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 19:48

Wat goed zeg!

Ik ben ook trots, zoon heeft gister in zijn blote billen buiten gespeeld en ik had t potje ook neergezet en gezegd dat als hij een plasje moest doen dat het daar dan op mag. Na 2 plasjes op de grond had hij t door en ging hij plassen op t potje! Very Happy
Vandaag gaan we weer proberen ben benieuwd of t net zo goed gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  maiadebij do 24 mei 2012 - 1:30

Liadan schreef:Hier heeft Kian ons hetzelfde mooie cadeautje gegeven, hij heeft voor de allereerste keer doorgeslapen vannacht! En hier is het precies hetzelfde gegaan als bij jou Maia. We leggen Kian sinds 1,5 week 's avonds op zijn eigen kamer in bed. Daar valt hij met hulp van ons of heel snel zelf in slaap. Hij werd dan altijd 's avonds nog een paar keer wakker en 's nachts ook, maar dan kwam hij in ons bed. De afgelopen nachten werd hij steeds maar 2 keer wakker en vannacht heeft hij van 19.30 uur tot 6 uur doorgeslapen! Dus ook meteen een hele lange ruk.



wat goed!! Hij dacht vast "ik ben nu 1 jaar, tijd om door te slapen!" nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!! J.ennah heeft mij ook nog nodig om in slaap te vallen, en met dit warme weer lijkt ze er nog wat meer moeite mee te hebben. Vannacht kwam ze alleen om 3:30 dus ook helemaal goed! N.adeem heeft ook de smaak te pakken, die komt pas om 7:30 zijn bed uit tegenwoordig! Dat was een hele periode 5:00 dus we komen weer lekker aan ons slaap toe de laatste tijd.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  maiadebij do 24 mei 2012 - 1:31

Snoepy87 schreef:Wat goed zeg!

Ik ben ook trots, zoon heeft gister in zijn blote billen buiten gespeeld en ik had t potje ook neergezet en gezegd dat als hij een plasje moest doen dat het daar dan op mag. Na 2 plasjes op de grond had hij t door en ging hij plassen op t potje! Very Happy
Vandaag gaan we weer proberen ben benieuwd of t net zo goed gaat.

Wat goed!! Daar is het nu echt het ideale weer voor he? J.ennah liep gister ook in haar blote billen en toen dacht ik aan jou stukje en heb ook een potje neer gezet, en ze heeft erop gepoept! (en 1x er net naast, maar ook hartstikke goed!) wat worden ze ineens groot.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Liadan do 24 mei 2012 - 2:52

maiadebij schreef:
Liadan schreef:Hier heeft Kian ons hetzelfde mooie cadeautje gegeven, hij heeft voor de allereerste keer doorgeslapen vannacht! En hier is het precies hetzelfde gegaan als bij jou Maia. We leggen Kian sinds 1,5 week 's avonds op zijn eigen kamer in bed. Daar valt hij met hulp van ons of heel snel zelf in slaap. Hij werd dan altijd 's avonds nog een paar keer wakker en 's nachts ook, maar dan kwam hij in ons bed. De afgelopen nachten werd hij steeds maar 2 keer wakker en vannacht heeft hij van 19.30 uur tot 6 uur doorgeslapen! Dus ook meteen een hele lange ruk.



wat goed!! Hij dacht vast "ik ben nu 1 jaar, tijd om door te slapen!" nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!! J.ennah heeft mij ook nog nodig om in slaap te vallen, en met dit warme weer lijkt ze er nog wat meer moeite mee te hebben. Vannacht kwam ze alleen om 3:30 dus ook helemaal goed! N.adeem heeft ook de smaak te pakken, die komt pas om 7:30 zijn bed uit tegenwoordig! Dat was een hele periode 5:00 dus we komen weer lekker aan ons slaap toe de laatste tijd.
Ik denk dat het een eenmalig cadeautje was (wel toevallig precies op zijn verjaardag), want vannacht was hij weer 2 keer wakker, maar dat maakt niet uit, het was fijn voor een keer, haha.
Fijn dat J. en N. ook wat beter slapen!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 5:26

maiadebij schreef:
Snoepy87 schreef:Wat goed zeg!

Ik ben ook trots, zoon heeft gister in zijn blote billen buiten gespeeld en ik had t potje ook neergezet en gezegd dat als hij een plasje moest doen dat het daar dan op mag. Na 2 plasjes op de grond had hij t door en ging hij plassen op t potje! Very Happy
Vandaag gaan we weer proberen ben benieuwd of t net zo goed gaat.

Wat goed!! Daar is het nu echt het ideale weer voor he? J.ennah liep gister ook in haar blote billen en toen dacht ik aan jou stukje en heb ook een potje neer gezet, en ze heeft erop gepoept! (en 1x er net naast, maar ook hartstikke goed!) wat worden ze ineens groot.

Wat goed zeg!
Ja is echt ideaal weer om wat te oefenen met het potje.
Zou lekker zijn als ze over een paar weken geen luier meer om hoeven smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 8:09

Liadan schreef:Wauw wat snel Maia! Dat zie ik Yara voorlopig nog lang niet doen!
+1! Tomas vindt zijn fiets prachtig. Om naast te lopen Rolling Eyes

Maar jeetje wat worden onze kinderen groot meiden... *denkt met weemoed terug aan de tijd dat we kletsten over fruithapjes in het 2008 topic*
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  sheila123 do 24 mei 2012 - 8:16

Logisch dat je trots bent! Ik ben trots op me kleine meisje dat ze zo ondernemend is en zo graag wil stappen. Ze loopt al zo parmantig achter haar poppenwagen en loopkar. Dus nu wachten op de eerste losse stapjes smile en ik ben trots op mijn grote meisje dat ze vanavond op de wc heeft geplast en dat terwijl ze die wc pot zo verschrikkelijk eng vind!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  maiadebij do 24 mei 2012 - 9:35

ah jah... het 2008 topic mis ik wel een beetje. Jij (filoria), liadan, frolicje, woezel, sunprincess... we zijn er nog wel eens mee begonnen maar we zijn met z'n allen veel te druk om het lopende te houden!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Filoria do 24 mei 2012 - 9:41

Je vergeet LMC en Minneke!

Ik moet wel zeggen dat ik ondertussen een stuk minder te melden en vragen heb over mijn zoon. Hij maakt niet meer elke week sprongetjes in zijn ontwikkeling, kan het gewoon zeggen als er iets aan de hand is... dit is toch heel anders dan de babytijd. Toen hadden we elkaar echt nog nodig als hulplijn Very Happy

- Bel een vriend
- Vraag het publiek
- 50/50
- Check het bij de andere 2008 mama's trots! 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Twellie za 26 mei 2012 - 8:59

Wat fijn, moeders van de kindjes die goed hebben geslapen!!

Ik was vandaag ook heel trots: mijn oudste dochter begon een paar weken terug voor het eerst echt te tekenen in plaats van te krassen of in te kleuren, dat was dan steeds een gezichtje en dat moest mij voorstellen trots! 561177 . Vandaag had ze een tekening gemaakt van een tak, een ladder en een tafel. En het was allemaal nog te herkennen ook als zodanig, ze had zelfs bruin gebruikt voor de tak. Daar ben ik wel even heel trots op!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  maiadebij za 26 mei 2012 - 9:33

dat kan ik me voorstellen!! Echt een vooruitgang in hun ontwikkeling zie je dan (terwijl ze natuurlijk altijd in ontwikkeling zijn, maar dit is wel heel duidelijk!) hoe oud is je dochter?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  mauwmauw wo 6 jun 2012 - 8:55

hier een trots momentje,V heeft zelf een stukje stokbrood gepakt en op gegeten.Wij aten stokbrood met soep en het stokbrood stond op tafel en hij gaat er zo vandoor met een stukje.(voor degene die het niet weten,V weigert brood te eten)Dus we hebben weer een beetje hoop
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trots! Empty Re: trots!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum