Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pfff vriendin heeft eierstok kanker

+25
Roze Roos
CareBear
Rapunzel
Petteflet
Rupsie
Oasis
Inge
Serena
Flinder
Suus
VeryCherry
Laced
Jeanette
Poisongirl
Lady4
Beachgirl
mzcharlotte
stoeptegel
Chocolate Cookie
Pluk
Lotus
Mermaid
_DoI
Kabouter
Bosjesvrouw
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Lynn_ za 15 jan 2011 - 5:08

Pff... wat heftig! Heel veel sterkte.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Ella za 15 jan 2011 - 5:23

jemig wat een rot bericht. Vreselijk dit is je ergste nachtmerrie en dat al op deze leeftijd.....
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 5:33

wat verschrikkelijk! Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Rupsie za 15 jan 2011 - 8:44

Pfff wat heftig zeg allemaal. En helaas ook zo herkenbaar.
Mijn schoonmoeder heeft hetzelfde gehad.
Echt een heftige, vreselijke ziekte.
heel veel sterkte voor je en natuurlijk ook voor je vriendin !!
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 8:53

Wat heftig zeg! Bij de dochter van een collega van mijn stage is vorig jaar eierstokkanker geconstateerd. Ze is net zo oud als ik ben, nu 28. Het lukte niet om zwanger te worden en zo is het balletje gaan rollen, maar hier had ze natuurlijk totaal niet op gerekend. Nu kan ze nooit meer kinderen krijgen Sad Ze heeft het er ook heel moeilijk mee gehad om zich daarbij neer te leggen.
Heel veel sterkte voor je vriendin en voor jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Bosjesvrouw vr 4 feb 2011 - 4:08

Voor de gene die het weten wil.
Volgende week vrijdag wordt mijn vriendin geopereerd.
Spannende tijd

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:09

Sterkte voor je vriendin.
Vorig jaar is bij een vriendin van ons ook eierstokkanker geconstateerd. Ze heeft een operatie gehad en ze is nu kankervrij. Natuurlijk houdt ze verscherpte controle maar voor nu ziet het er goed uit.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 5:08

Inge schreef:Sterkte voor je vriendin.
Vorig jaar is bij een vriendin van ons ook eierstokkanker geconstateerd. Ze heeft een operatie gehad en ze is nu kankervrij. Natuurlijk houdt ze verscherpte controle maar voor nu ziet het er goed uit.

Bij die dochter van mijn collega ziet het er nu ook positief uit na haar operatie en chemo's smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Bosjesvrouw vr 4 feb 2011 - 6:22

Dijn82 schreef:
Inge schreef:Sterkte voor je vriendin.
Vorig jaar is bij een vriendin van ons ook eierstokkanker geconstateerd. Ze heeft een operatie gehad en ze is nu kankervrij. Natuurlijk houdt ze verscherpte controle maar voor nu ziet het er goed uit.

Bij die dochter van mijn collega ziet het er nu ook positief uit na haar operatie en chemo's smile

Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Bosjesvrouw vr 6 mei 2011 - 5:44

up date

De operatie was in zo verre geslaagd.
Ze mist wel een stuk van haar darmen (weet niet meer welke) waar door ze nu een stoma heeft.
Na de operatie heeft ze een buikspoeling gehad. Daar is 1,5 week ziek van geweest.
Bleek dat ze een tekort aan (volgens mij was het calium) had. De dronk en at weinig
Daarna kreeg ze een chemo. Hier is ze heel ziek van geweest. Heeft toen ze hier bij haar ouders was nog
een weekend in het ziekenhuis gelegen. Eerst aan het infuus.
Vorige week woensdag heeft ze de laatste chemo gehad. En sinds afgelopen woensdag voelt ze zich weer beterder.
Sneller dan verwacht. Jammer genoeg kon ze geen meer uikspoelings krijgen omdat ze daar ziek van wordt.
Ze zei nu kan ik eindelijk weer plannen gaan maken.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 3:09

Wanneer weet ze zeker dat de kanker echt weg is?
Goed om te horen dat het nu wel beter lijkt allemaal en dat ze vooruit kan gaan kijken Very Happy

Wat zal het allemaal heftig voor haar geweest zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pfff vriendin heeft eierstok kanker - Pagina 3 Empty Re: pfff vriendin heeft eierstok kanker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum