DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Alleen maat 42 En een andere kleur, in mijn maat, onbetaalbaar.Smikkell schreef:Gevonden.Smikkell schreef:Geen idee.Reva schreef:Die verkopen ze gewoon bij Omoda toch?
Gast- Gast
Woohoo, nog twee maanden en dan ga ik naar Spiritual Front
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mag mijn post nog uit jouw quote,Smikk Ze zit weleens op mijn laptop/tablet.
Van den Assem al geprobeerd?
Gast- Gast
Zeker. Done..Reva schreef:Mag mijn post nog uit jouw quote,Smikk Ze zit weleens op mijn laptop/tablet.
Ga nu even kijken!
Het is dus wel weer goed tussen jullie?
Gast- Gast
Daar hebben ze wel mooie en ook de gevoerde, maar niet de zwarte die ik zoek en ook niets dat betaalbaar is
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zeker. Done..Reva schreef:Mag mijn post nog uit jouw quote,Smikk Ze zit weleens op mijn laptop/tablet.
Ga nu even kijken!
Nee, ik denk elke keer als ik dr spreek aan wat ze zei, maar goed ik vergeef het mezelf ook niet als ik dat gevoelsmatig invloed ga laten hebben op haar 30e verjaardag waar we het al jaren over hebben. Dus van buiten is alles prima.
Gast- Gast
Met lappendag gaat er hier 1 schoenenwinkel als eerst open, rond 5en en die heeft ze er dan ook tussen voor bodemprijzen. Maar ja, is wel gok dat het goede model erbij zit.
Gast- Gast
Wat is lappendag?
In dat laatste kan ik me wel vinden.Reva schreef:Smikkell schreef:Zeker. Done..Reva schreef:Mag mijn post nog uit jouw quote,Smikk Ze zit weleens op mijn laptop/tablet.
Ga nu even kijken!
Nee, ik denk elke keer als ik dr spreek aan wat ze zei, maar goed ik vergeef het mezelf ook niet als ik dat gevoelsmatig invloed ga laten hebben op haar 30e verjaardag waar we het al jaren over hebben. Dus van buiten is alles prima.
Gaan jullie het er nog wel over hebben?
Gast- Gast
Precies Ik vind ze ook duur en wil de volle prijs er niet voor betalen.Reva schreef:Met lappendag gaat er hier 1 schoenenwinkel als eerst open, rond 5en en die heeft ze er dan ook tussen voor bodemprijzen. Maar ja, is wel gok dat het goede model erbij zit.
Ik wil morgen even naar de stad. Heb echt nieuwe laarzen nodig.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Wat is lappendag?
Laatste kermisdag. Winkels heel vroeg open met alles rond 50/70 procent korting overal. En vanaf uur of 8 zuipen. Tot 16.00, gaat alles incl supermarkten en kroegen dicht ivm vernielingen.
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Wat is lappendag?
Laatste kermisdag. Winkels heel vroeg open met alles rond 50/70 procent korting overal. En vanaf uur of 8 zuipen. Tot 16.00, gaat alles incl supermarkten en kroegen dicht ivm vernielingen.
Ah ok, bedankt voor de uitleg
Mannen gaan al vroeg de kroeg in en de vrouwen gaan de mark op en de winkels in. Aan het eind van de dag is iedereen dronken en is het een grote tyfusbende.VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Wat is lappendag?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mannen gaan al vroeg de kroeg in en de vrouwen gaan de mark op en de winkels in. Aan het eind van de dag is iedereen dronken en is het een grote tyfusbende.VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Wat is lappendag?
Nou, ik ga toch liever de stad in zonder straalbezopen te worden
Goeiemorgen meiden
Heej ben er nog even voor ik boodschappen ga doen. Bedacht mij in eens dat de plastic zakken aan de weg moesten dus net even snel nog gedaan. Gelukkig lagen er nog en zijn ze nog niet geweest haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wow Ibbeltje, wat ben je al ijverig joh.
Ja je moet wat als je vroeg wakker bent. heb ook al de keuken opgeruimd en de vaatwasser is al weer klaar Zo de vuilniszak in de container gooien en dus boodschappen doen.
Wow, ik moet nog afwassen, de was doen, stofzuigen, vuilnis buiten zetten, boodschappen doen, bloemen halen en koken
Gelukkig gaat N. bij een vriendinnetje spelen, dus ik heb tot het eind van de middag de tijd.
Gelukkig gaat N. bij een vriendinnetje spelen, dus ik heb tot het eind van de middag de tijd.
Oh dan heb je nog even de tijd hahaha.
En ja heken, dat mutsje gaat hem niet worden...ga hem even laten voor wat ie is en wie weet maak ik nog wel eens een nieuwe.
En ja heken, dat mutsje gaat hem niet worden...ga hem even laten voor wat ie is en wie weet maak ik nog wel eens een nieuwe.
Lukt het niet zo goed?
Ik ben bezig met een roze ninja, leek me wel lollig
Ik ben bezig met een roze ninja, leek me wel lollig