Laatst gekregen...
+14
Mizz_S
Paper Crown
Ella
ShallY
Esperanza
Dennenappel
Eris
Sugarfall
Highway
Mermaid
Alex
Suus
TGR
TwistedAngel
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Laatst gekregen...
Charlie schreef:Deze van mijn man net terwijl ik zo onuitstaanbaar ben.
En zijn kinderen draagt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gisteren vierden mn man en ik onze verjaardag en we hebben hele leuke cadeautjes gekregen, oa een tegoedbon voor een dagje weg (zo'n Hema bon) en een tegoedbon voor Tapas eten (ook Hema). Heb er nu al zin in haha!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Een worstenbroodje haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Daarom waarschijnlijk hahaha . Ik gedraag me echt op en top als een zwangere, heb ik altijd geroepen dat ik daar zo'n hekel aan heb, en het erge is, ik doe het niet eens expres.
Gast- Gast
Charlie schreef:Daarom waarschijnlijk hahaha . Ik gedraag me echt op en top als een zwangere, heb ik altijd geroepen dat ik daar zo'n hekel aan heb, en het erge is, ik doe het niet eens expres.
Hahaha ik zou het ijs maar een beetje delen dan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gister van Stella_ een rozenkwarts gekregen voor aan een ketting, en een sleutelhanger die Peace betekent ik ben er ontzettend blij mee.
De rozenkwarts staat voor innerlijke rust en bevordert creativiteit, omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit momenteel.
De rozenkwarts staat voor innerlijke rust en bevordert creativiteit, omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit momenteel.
Gast- Gast
Kaartjes voor de theatertour van de 3JS, omdat we morgen zes jaar samen zijn
Gast- Gast
Een bon voor een schoonheidsbehandeling van mijn schoonmoeder omdat ik 10 kilo ben afgevallen! Ze is nu al weer aan het verzinnen wat ze bij de volgende 10 kilo gaat doen, gek mensje
Gast- Gast
wat lief .Zelda schreef:Ik heb gister van Stella_ een rozenkwarts gekregen voor aan een ketting, en een sleutelhanger die Peace betekent ik ben er ontzettend blij mee.
Gast- Gast
Een Nintendo 3DS van mijn vriend
Hij had een leuke nieuwjaarsbonus gekregen, daarvan iets voor zichzelf gekocht en vond dat ik ook iets mocht
Hij had een leuke nieuwjaarsbonus gekregen, daarvan iets voor zichzelf gekocht en vond dat ik ook iets mocht
De Flair in de brievenbus
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen!
» Het laatst gekregen?