Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen?

+16
Jerry
Muppetje
Susan
SuperGrover
girli
Highway
Antibes
Caramba
Roxi3
TGR
loesje
tuttebel
Alex
Honey*Bee
SoGood
mzcharlotte
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen? - Pagina 2 Empty Re: Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 6:12

Spetterdespat schreef:Ik doe daar niet meer aan. Vaak staan de symptomen er erger dan dat het daadwerkelijk is, daarom doe ik niet aan zelf dokteren.

+1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen? - Pagina 2 Empty Re: Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 6:16

Ik google wel, word soms wel achterdochtig van de resultaten maar ben wel nuchter genoeg om de diagnose aan een arts over te laten. Ik denk altijd maar: ik ben gezond tot een arts het tegendeel bewijst Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen? - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 7:21

Ik googel wel altijd, maar ik ben te nuchter om dan gelijk te denken dat ik het ergste heb. Wel bel ik vaak m'n moeder (verpleegkundige) voor ik de huisarts bel en probeer ik eerst haar tips uit.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat zo 5 feb 2012 - 20:36

TGR schreef:Dat doe ik soms en dan heb ik altijd kanker volgens Google.

Laughing of een hartkwaal.

Ik google liever niet. Bij onschuldige dingetjes wil ik nog wel eens googlen. Maar ik word helemaal niet goed als ik kwaaltjes ga googlen waarvan ik nog niet zeker weet wat het is. Ik trek het me dus wel aan wat er staat en soms kunnen kwaaltjes zoveel op bepaalde dingen lijken dat ik mij het makkelijk zelf zou kunnen aanpraten. En dat wil ik niet, dan maar een keer extra langs de huisarts.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 21:13

Maple schreef:Ik google wel, word soms wel achterdochtig van de resultaten maar ben wel nuchter genoeg om de diagnose aan een arts over te laten. Ik denk altijd maar: ik ben gezond tot een arts het tegendeel bewijst Doe jij zelfgooglen, bij ziekte en symptomen? - Pagina 2 827601
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:55

Dat heb ik wel heel veel gedaan, maar nu doe ik dat gelukkig niet meer. Ik zat mezelf daar helemaal gek mee te maken, voor mijn gevoel heb ik ook alle ziektes die bestaan al gehad zowat.. Als ik het nu niet vertrouw ga ik naar de huisarts, of ben ik de HAP als het echt niet anders kan en ik het écht niet vertrouw.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: