Goedemorgen zondag!
+10
SleepingBeauty
Lejow
Chocolate Cookie
Suus
TwistedAngel
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Middleme
MADDIE
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag!
Goedemorgen!
Heeft iedereen lekker geslapen? Wat zijn de plannen voor vandaag?
Mijn vriend gaat zo naar een beurs, dus ik ga zo lekker in bad. Voor de rest gaan we wat dingen opruimen, want we hebben gister van ons zolder een fitness zolder gemaakt. We hadden gisteravond geen zin meer om op te ruimen, dus dat doen we vanmiddag.
Een fijne zondag allemaal!
Heeft iedereen lekker geslapen? Wat zijn de plannen voor vandaag?
Mijn vriend gaat zo naar een beurs, dus ik ga zo lekker in bad. Voor de rest gaan we wat dingen opruimen, want we hebben gister van ons zolder een fitness zolder gemaakt. We hadden gisteravond geen zin meer om op te ruimen, dus dat doen we vanmiddag.
Een fijne zondag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen zondag!
Ik ben nog steeds ziek. Maar heb vanavond gepland dat mijn ouders, zus, zwager en broertje komen eten, omdat we gaan vertellen dat ik zwanger ben. Dus ja... wil het toch maar door laten gaan. Maar verder wat in het huishouden doen en rustig aan doen. Fijne dag vandaag!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik gavandaag met vriend en 2 andere vrienden naar tikibad!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goed geslapen, alleen vroeg wakker.
voel mij wel al wat beter dan gisteren gelukkig.
Heb nu de 2e was van vandaag al aan staan en hoef er hier na nog maar 1. Wel fijn zo vroeg de was klaar hebben
Ons doucheputje is wat verstopt dus ben daar vandaag ook nog mee bezig. Ik hoor straks of pap een trekveer heeft gevonden.
Verder geen plannen.
voel mij wel al wat beter dan gisteren gelukkig.
Heb nu de 2e was van vandaag al aan staan en hoef er hier na nog maar 1. Wel fijn zo vroeg de was klaar hebben
Ons doucheputje is wat verstopt dus ben daar vandaag ook nog mee bezig. Ik hoor straks of pap een trekveer heeft gevonden.
Verder geen plannen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat lekker om zo een zolder thuis te hebben! Ik draai me nog even om, straks met de trein weg, als die weer gaan...
Gast- Gast
Spannend, Maddie! Veel plezier met vertellen. Gaan jullie het op een bijzondere manier vertellen of gewoon zoals het is?
Ik heb vrij goed geslapen, gisteren had ik migraine en ik hoopte dat het vandaag over zou zijn. Helaas voel ik weer hoofdpijn opkomen, dus alles wat ik dit weekend wilde doen gaat mooi niet door. Dat wordt weer een paracetamol (of 3 ) en mijn bed in.
Ik heb vrij goed geslapen, gisteren had ik migraine en ik hoopte dat het vandaag over zou zijn. Helaas voel ik weer hoofdpijn opkomen, dus alles wat ik dit weekend wilde doen gaat mooi niet door. Dat wordt weer een paracetamol (of 3 ) en mijn bed in.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen!
Maddie, veel plezier met vertellen!!
Alex, beterschap.
ik ben net wakker, zo snel douchen & dan richting mijn vader & oma toe. Hopelijk niet zoveel last van de sneeuw.. Beide zijn vandaag jarig, dus ik ben op twee plekken te vinden de hele dag!
fijnee dag..
Maddie, veel plezier met vertellen!!
Alex, beterschap.
ik ben net wakker, zo snel douchen & dan richting mijn vader & oma toe. Hopelijk niet zoveel last van de sneeuw.. Beide zijn vandaag jarig, dus ik ben op twee plekken te vinden de hele dag!
fijnee dag..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Heb op zich fijn geslapen, alleen raar en naar gedroomt. Ik droomde dat ik ruzie met mijn vriend kreeg en uiteindelijk stond ik met een andere jongen te zoenen. Erg fijn dromen! Voel me lekker rustig en ga lekker luieren vandaag. Het motto alles mag en niks moet! Heerlijk! Misschien komt een vriendin nog langs maar dat is niet zeker en anders misschien nog een bezoekje aan de zwarte markt doen vandaag. Maar dat zien we wel. Fijne zondag allemaal!
Heb op zich fijn geslapen, alleen raar en naar gedroomt. Ik droomde dat ik ruzie met mijn vriend kreeg en uiteindelijk stond ik met een andere jongen te zoenen. Erg fijn dromen! Voel me lekker rustig en ga lekker luieren vandaag. Het motto alles mag en niks moet! Heerlijk! Misschien komt een vriendin nog langs maar dat is niet zeker en anders misschien nog een bezoekje aan de zwarte markt doen vandaag. Maar dat zien we wel. Fijne zondag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
nou ik heb op zich wel ok geslapen maar gadver wat voel ik me beroerd vandaag. Draaierig, buikpijn en slapjes. Ik zou haast denken dat ik een griepje te pakken heb. Maar ik heb geen koorts en 't voelt toch ook een beetje anders. Maar voel me wel alsof ik overreden ben ofzo. Nou ja, ze hebben natuurlijk wel aardig aan me staan rukken en trekken toen ik onder narcose was. Heup uit de kom is natuurlijk ook niet iets wat ze normaal even doen.
Hoop wel dat dit gauw uit mijn systeem is, volgens mij is het nog de narcose of de zware pijnmedicatie die ik gehad heb ofzo.
Overigens heb ik wel steeds betere momenten tussendoor, gisteren zelfs even naar buiten geweest. 10 minuutjes geduwd in de rolstoel en daarna nog 5 minuutjes op de stoep in de zon en toen was ik op. Haha voel me net oma!
Ik krijg straks bezoek van een vriendin en verder ga ik lekker verder met haken.
Fijne dag allemaal!
nou ik heb op zich wel ok geslapen maar gadver wat voel ik me beroerd vandaag. Draaierig, buikpijn en slapjes. Ik zou haast denken dat ik een griepje te pakken heb. Maar ik heb geen koorts en 't voelt toch ook een beetje anders. Maar voel me wel alsof ik overreden ben ofzo. Nou ja, ze hebben natuurlijk wel aardig aan me staan rukken en trekken toen ik onder narcose was. Heup uit de kom is natuurlijk ook niet iets wat ze normaal even doen.
Hoop wel dat dit gauw uit mijn systeem is, volgens mij is het nog de narcose of de zware pijnmedicatie die ik gehad heb ofzo.
Overigens heb ik wel steeds betere momenten tussendoor, gisteren zelfs even naar buiten geweest. 10 minuutjes geduwd in de rolstoel en daarna nog 5 minuutjes op de stoep in de zon en toen was ik op. Haha voel me net oma!
Ik krijg straks bezoek van een vriendin en verder ga ik lekker verder met haken.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen iedereen!
Ik zit op dit moment in t huis van mijn ouders, die zijn nu ff naar de kerk. Mn vriend heeft mij net gedropt, hij is onderweg naar Ajax. Tegen 11en komen mn broer en schoonzus hier ook heen, gaan we hier even koffieleuten en dan met zn allen naar de ijsbaan te wandelen in het bos hier dichtbij om een paar uur te schaatsen. Wanneer J weer terug is van Ajax, gaan wij samen even zwemmen, patat eten en lekker avondje op de bank hangen..
fijne zondag iedereen
Ik zit op dit moment in t huis van mijn ouders, die zijn nu ff naar de kerk. Mn vriend heeft mij net gedropt, hij is onderweg naar Ajax. Tegen 11en komen mn broer en schoonzus hier ook heen, gaan we hier even koffieleuten en dan met zn allen naar de ijsbaan te wandelen in het bos hier dichtbij om een paar uur te schaatsen. Wanneer J weer terug is van Ajax, gaan wij samen even zwemmen, patat eten en lekker avondje op de bank hangen..
fijne zondag iedereen
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Ik heb vanochtend in bed mijn boek uitgelezen, heerlijk, met een kopje thee erbij Vanmiddag ga ik schaatsen met mijn vriend en daarna gaan we naar zijn ouders toe
Fijne dag!
Ik heb vanochtend in bed mijn boek uitgelezen, heerlijk, met een kopje thee erbij Vanmiddag ga ik schaatsen met mijn vriend en daarna gaan we naar zijn ouders toe
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen!
Ik ga straks naar de woonboulevard en Ikea. Mijn bank bestellen en kijken naar laminaatvloer en behang.
Verder nog geen idee eigenlijk. Ben daar waarschijnlijk wel de hele dag zoet
Ik ga straks naar de woonboulevard en Ikea. Mijn bank bestellen en kijken naar laminaatvloer en behang.
Verder nog geen idee eigenlijk. Ben daar waarschijnlijk wel de hele dag zoet
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goede morgen allemaal
Wij hebben nog even een lui ochtendje voor we zo weer naar ons meisje gaan in het ziekenhuis!
CCC, veel plezier
Maddie, ook veel plezier met het vertellen en beterschap
Alex, ook beterschap!
Wij hebben nog even een lui ochtendje voor we zo weer naar ons meisje gaan in het ziekenhuis!
CCC, veel plezier
Maddie, ook veel plezier met het vertellen en beterschap
Alex, ook beterschap!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen!
Vandaag ga ik lekker met P. genieten. Hij moet vanavond weer weg naar Duitsland voor het werk. En hij is pas gistermiddag thuisgekomen ipv vrijdag (sneeuw, geannuleerde vlucht). Dit wordt de laatste week in een serie van drie. Ik ben niet zo goed in alleen thuis zijn, dus dat wordt weer een weekje bij mijn ouders/zus eten.
Fijne dag alemaal!
Vandaag ga ik lekker met P. genieten. Hij moet vanavond weer weg naar Duitsland voor het werk. En hij is pas gistermiddag thuisgekomen ipv vrijdag (sneeuw, geannuleerde vlucht). Dit wordt de laatste week in een serie van drie. Ik ben niet zo goed in alleen thuis zijn, dus dat wordt weer een weekje bij mijn ouders/zus eten.
Fijne dag alemaal!
Gast- Gast
Ik probeer te slapen na mn nachtdiemsr maar dat lukt voor geen meter...net ff wat gegeten misschien lukt het nu!!. Fijne dag
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen,
Mijn vriend moest vandaag eigenlijk ook op een beurs werken maar zijn baas belde dat hij niet hoeft te komen i.v.m. het weer. We zijn beide niet lekker dus eigenlijk komt dat wel goed uit! Ik moet vandaag wat schoolwerk doen en mijn vriend gaat denk ik lekker op de bank hangen.
Fijne dag!
Mijn vriend moest vandaag eigenlijk ook op een beurs werken maar zijn baas belde dat hij niet hoeft te komen i.v.m. het weer. We zijn beide niet lekker dus eigenlijk komt dat wel goed uit! Ik moet vandaag wat schoolwerk doen en mijn vriend gaat denk ik lekker op de bank hangen.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen,
Gister bij vrienden (een stelletje) van mijn vriend gegeten, want ze hebben een huis gekocht. Het was erg gezellig, de mannen hebben op de Wii gespeeld en wij hebben wat gekletst. De vriend heeft ontzettend lekker gekookt, voorgerecht was een zelfgemaakt champignon soepje, hoofdgerecht romige pasta met spekjes en als nagerecht zelfgemaakte chocolademousse
Na het eten hebben we een spelletje Set! gespeeld en we hebben echt gelachen. Leuke avond gehad
Gister bij vrienden (een stelletje) van mijn vriend gegeten, want ze hebben een huis gekocht. Het was erg gezellig, de mannen hebben op de Wii gespeeld en wij hebben wat gekletst. De vriend heeft ontzettend lekker gekookt, voorgerecht was een zelfgemaakt champignon soepje, hoofdgerecht romige pasta met spekjes en als nagerecht zelfgemaakte chocolademousse
Na het eten hebben we een spelletje Set! gespeeld en we hebben echt gelachen. Leuke avond gehad
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ook deze nacht weer goed geslapen! Hoop dat het de komende nachten ook zo goed gaat lukken.
Ik heb straks met een vriendin afgesproken, gaan even naar de stad.
Verder weinig plannen, nog genieten van de zondag en morgen weer werken!
Fijne dag allemaal!
Ook deze nacht weer goed geslapen! Hoop dat het de komende nachten ook zo goed gaat lukken.
Ik heb straks met een vriendin afgesproken, gaan even naar de stad.
Verder weinig plannen, nog genieten van de zondag en morgen weer werken!
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen,
Ben al vanaf 9:30 wakker maar nu net lekker uit bed gekomen met mijn vriend.
Lekker een luie zondagochtend. Vanmiddag gaan we even naar mijn moeder thee drinken, verder geen plannen
Fijne dag allemaal!
Ben al vanaf 9:30 wakker maar nu net lekker uit bed gekomen met mijn vriend.
Lekker een luie zondagochtend. Vanmiddag gaan we even naar mijn moeder thee drinken, verder geen plannen
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen, weinig plannen vandaag. Vanmiddag werken van half 4 tot 9 uur.
fijne dag allemaal,
fijne dag allemaal,
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
We hebben een mooie marsepeintaart die versiert is met een baby!! Dus is wel duidelijk
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag