Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

omg viva forum

+18
Lady Starstruck
Zwerver
Mermaid
M@niek
Inge
Sweety
Tania
Antibes
Ella
Janelie
Susan
Liz
Monte
Minx
SoGood
Cupcake
Caroow
Mint
22 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

omg viva forum - Pagina 3 Empty Re: omg viva forum

Bericht  Inge za 4 feb 2012 - 11:40

Ik opende ook nietsvermoedend vanavond een topic
Gatver! Spoort niet

Was tijd terug ook
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 15:43

Vreselijk, ik ga niet eens kijken. Voor dit soort idioten mag je me echt wakker bellen, die is gauw gebanned.

Gast
Gast

Bericht  M@niek za 4 feb 2012 - 22:57

Ik ben nou ook wel benieuwd in welk topic deze te vinden zijn. Maar wordt zoiets niet verwijderd door de beheerders?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 23:02

Ja, het is inmiddels wel verwijderd maar er zijn veel mensen boos geloof ik omdat het uren geduurd heeft. Tja, een zaterdagavond is natuurlijk ook wel lastig met dat soort dingen...

Gast
Gast

Bericht  Mermaid za 4 feb 2012 - 23:04

Bizar.

Beheerders hebben natuurlijk ook niet altijd tijd voor t forum.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  M@niek za 4 feb 2012 - 23:08

Ik had begrepen dat deze persoon elke keer een nieuwe nick aanmaakt en toch steeds weer foto's plaatst.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 23:08

Nee, dat is ook zo maar ik vraag me wel af of daar niet een systeem voor bedacht kan worden. Want in dit soort gevallen moet je gewoon snel optreden. Het schijnen nogal heftige foto's geweest te zijn, mensen waren echt van slag las ik. Waarom zou je zoiets nou willen doen, dan ben je echt niet goed wijs. Dat soort foto's zijn ook echt geplaatst in topics over een overleden kindje enzo, echt vreselijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 23:12

Ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die het leuk vinden om iemand op de ziel te trappen. Hoe gek ben je dan? Wat gaat er in dat hoofd om?

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 10:09

Er worden weer foto's gepost, de persoon in kwestie heeft gewoon een nieuwe account aangemaakt. Het wordt nu wel erg vervelend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ella zo 5 feb 2012 - 10:11

irritant zeg zo'n iemand
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:11

Typisch, ze willen liever geen IPban geven, wilden ze ook niet bij Yes maar serieus, bij dit soort figuren zou ik daar toch echt wel voor kiezen. Ik zie nu ook een topic, echt ranziger kan gewoon niet... Vind het echt heel erg dat mensen een forum op deze manier kapot maken... Las gister al dat mensen niet meer in durfde te loggen op het forum door die foto's...

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 10:12

Zusje schreef:Typisch, ze willen liever geen IPban geven, wilden ze ook niet bij Yes maar serieus, bij dit soort figuren zou ik daar toch echt wel voor kiezen. Ik zie nu ook een topic, echt ranziger kan gewoon niet...

Ik zou daar ook wel voor kiezen, mensen schrikken zich rot van die foto's en je kunt wel de negeerknop gebruiken, maar als die persoon een ander account aanmaakt word je er toch weer mee geconfronteerd. Ik denk dat hierdoor wel mensen gaan afhaken als het te lang duurt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:14

Precies en in dit geval zou ik denk ik zelfs nog overwegen zo'n provider aan te schrijven. Dit soort gedrag zou ik met zo'n groot forum als Viva echt compleet willen afstraffen...

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 5 feb 2012 - 10:16

Ik ben heel nieuwsgierig maar volgens mij klik ik overal mis!

Oh my god, gevonden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Lady Starstruck zo 5 feb 2012 - 10:18

Ik heb ook even gekeken. Dat eerste plaatje heb ik vaker op internet gezien! Maar die andere niet. Wat een gore plaatjes :affraid:
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  patjuhhh zo 5 feb 2012 - 10:19

Ieuuww heb ook ff gekeken, maar gadverdamme zeg wat een vieze foto's.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Susan zo 5 feb 2012 - 10:21

Zusje schreef:Precies en in dit geval zou ik denk ik zelfs nog overwegen zo'n provider aan te schrijven. Dit soort gedrag zou ik met zo'n groot forum als Viva echt compleet willen afstraffen...

Inderdaad. Een account is ook zó aangemaakt, dus deze persoon houdt het nog wel een tijdje vol zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte zo 5 feb 2012 - 10:22

Zusje schreef:Precies en in dit geval zou ik denk ik zelfs nog overwegen zo'n provider aan te schrijven. Dit soort gedrag zou ik met zo'n groot forum als Viva echt compleet willen afstraffen...
Als er zoiets bij ons gebeurd kun jij diegene dan wel weren en een IP ban geven?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Sweety zo 5 feb 2012 - 10:23

Maar een account moet toch nog worden geaccepteerd voordat ze weer dingen kan plaatsen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:25

Ik durf echt niet te kijken...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:30

Monte schreef:
Als er zoiets bij ons gebeurd kun jij diegene dan wel weren en een IP ban geven?

Ja, ik kan wel een IP ban geven al is het lastig natuurlijk, soms heb je van die IP's die elke keer veranderen. Er valt wel om heen te kloten als je echt wilt, denk ik maar dan zal de lol er wellicht snel vanaf zijn. Het scheelt mss ook wel dat veel mensen van hier mijn nummer hebben en me wellicht wappen ofzo als zoiets hier zou gebeuren. Daardoor kan ik er sneller bij zijn. Op Viva is het nu benauwd voor de mods denk ik want ze hebben gister excuses gemaakt dat het 5 uur heeft geduurd en gezegd dat het volgende keer sneller opgepakt wordt... Tja, de vraag is nu dus hoe lang het nu gaat duren. Je had natuurlijk kunnen verwachten dat ze terug zouden komen. Ze plaatsten die foto's nu zelfs in het Moderator Topic. Dat is gewoon uitlokken ten top natuurlijk... Heb vroeger met Yes ook wel vaker aangegeven dat ze echt veels te lief zijn. Net als bedrijven die reclame komen maken op een dergelijk forum. Ik zou ze gewoon een rekening sturen laughcry al is het maar om te fucken... Maar goed, wellicht zijn ze met reden een groot bedrijf. Ik blijf het hele forumgebeuren ontzettend leuk vinden in ieder geval Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:30

Sweety schreef:Maar een account moet toch nog worden geaccepteerd voordat ze weer dingen kan plaatsen?

Nee hoor, je kunt je toch gewoon aanmelden?

Gast
Gast

Bericht  Monte zo 5 feb 2012 - 10:35

Zusje schreef:
Monte schreef:

Ja, ik kan wel een IP ban geven al is het lastig natuurlijk, soms heb je van die IP's die elke keer veranderen. Er valt wel om heen te kloten als je echt wilt, denk ik maar dan zal de lol er wellicht snel vanaf zijn. Het scheelt mss ook wel dat veel mensen van hier mijn nummer hebben en me wellicht wappen ofzo als zoiets hier zou gebeuren. Daardoor kan ik er sneller bij zijn. Op Viva is het nu benauwd voor de mods denk ik want ze hebben gister excuses gemaakt dat het 5 uur heeft geduurd en gezegd dat het volgende keer sneller opgepakt wordt... Tja, de vraag is nu dus hoe lang het nu gaat duren. Je had natuurlijk kunnen verwachten dat ze terug zouden komen. Ze plaatsten die foto's nu zelfs in het Moderator Topic. Dat is gewoon uitlokken ten top natuurlijk... Heb vroeger met Yes ook wel vaker aangegeven dat ze echt veels te lief zijn. Net als bedrijven die reclame komen maken op een dergelijk forum. Ik zou ze gewoon een rekening sturen laughcry al is het maar om te fucken... Maar goed, wellicht zijn ze met reden een groot bedrijf. Ik blijf het hele forumgebeuren ontzettend leuk vinden in ieder geval Very Happy.
Diegene is natuurlijk ook niet dom en die blijft inderdaad komen en op tijden proberen dat de mods er niet zitten. Echt te belachelijk voor woorden dat ze dan zo soft zijn, het lijkt me toch duidelijk dat deze persoon het hele forum verziekt en niet van plan is te stoppen. Wel een geruststellend idee in ieder geval dat jij er wel iets aan kan(en wil)doen mocht zo'n gek ooit bij ons komen, want die plaatjes zijn echt te ranzig pale
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:37

Ik denk overigens dat het niet de mods zijn die zo soft zijn maar dat dat van hogere hand is. Dat je mod bent wil niet zeggen dat je het met alles eens bent wat er besloten wordt op de redactie :P. Of ik iets dergelijks kan voorkomen, weet ik niet maar ik zal daar wel mijn best voor doen in ieder geval. Maar goed, ik hoop dat dat soort mensen hier gewoon niet komen en het hier gewoon gezellig blijft Wink.

Gast
Gast

Bericht  Sweety zo 5 feb 2012 - 10:46

Zusje schreef:
Sweety schreef:Maar een account moet toch nog worden geaccepteerd voordat ze weer dingen kan plaatsen?

Nee hoor, je kunt je toch gewoon aanmelden?
Ik dacht altijd dat je eerst een aanmelding mailtje kreeg en dat je dat zelf dan moest accepteren en je dan kon berichten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud