omg viva forum
+18
Lady Starstruck
Zwerver
Mermaid
M@niek
Inge
Sweety
Tania
Antibes
Ella
Janelie
Susan
Liz
Monte
Minx
SoGood
Cupcake
Caroow
Mint
22 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: omg viva forum
Inderdaad erg vervelend, maar je hebt daar de optie om berichten van een bepaalde gebruiker te negeren, dan worden ze onzichtbaar. Ik zie die foto's dus niet meer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wat reageren jullie allemaal luchtig! No offence, maar ik ben echt geschokt. Denk je even lekker te lezen, krijg je dat voor je. Je moet toch wel knettergek zijn om zulke foto`s te plaatsen.
En Susan, dat is een hele goede tip!
En Susan, dat is een hele goede tip!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Cimic schreef:Mint, ik zou me daar niet te veel over druk maken joh! Lijkt mij aandachttrekken want mensen geven 9 van de 10 keer toch een opmerking over en daar gaat het juist om lijkt mij
Tja, misschien reageer ik wel wat overdreven inderdaad, maar waar gaat het heen zeg..
Mint- Fluisteraar
Ehm, hoe moet je er dan op reageren? Zulke mensen heb je wel vaker op fora hoor. Welkom op het internet
Gast- Gast
Bloederige foto"s doen me niet veel. Kan daar wel tegen. Terwijl ik van brekende botten weer niks moet hebben..brrr haat dat geluid.
Begrijpelijk dat je geschokt bent, maar dat is juist het doel van betrokkene kijken hoe andere mensen erop reageren, negatieve aandacht is vaak de makkelijkste manier!
Begrijpelijk dat je geschokt bent, maar dat is juist het doel van betrokkene kijken hoe andere mensen erop reageren, negatieve aandacht is vaak de makkelijkste manier!
Gast- Gast
Nou, ik vind het heel erg dat dit maar 'normaal' wordt gevonden, ook al is het op internet. Ik vind het raar dat zulke dingen sommigen blijkbaar niks doen.Jolicious schreef:Ehm, hoe moet je er dan op reageren? Zulke mensen heb je wel vaker op fora hoor. Welkom op het internet
Mint- Fluisteraar
Wat sick, al die topics die geopend worden door die gebruiker, dat er een forummer dood is enzo.. en dan die foto's...bah.
Gast- Gast
Ik snap best dat als je het niet wilt zien en het dan opeens ziet, dat het gewoon niet plezierig is om naar te kijken. Het zijn ook geen plezierige beelden. Al moest ik zelf bij sommige dingen even langer kijken om te zien wat het precies was. Maar er zijn mensen die op deze manier iets willen toevoegen aan een forum. Het is maar hoe je het bekijkt; Het is dit en dit kun je negeren of een persoon dat het hele leven aan elkaar verzint, waarbij iedere forummer meeleeft en achteraf blijkt dat het allemaal niet waar is. Dat laatste lijkt me voor een forum erger om mee te maken.
Gast- Gast
+1 ik vind dit toch wel echt ver gaan. Er worden niet alleen gore plaatjes geplaatst maar er wordt ook gezegd dat een Viva gebruikster dood is. Totaal niet serieus te nemen, maar toch wel vrij heftig.Mint schreef:Nou, ik vind het heel erg dat dit maar 'normaal' wordt gevonden, ook al is het op internet. Ik vind het raar dat zulke dingen sommigen blijkbaar niks doen.Jolicious schreef:Ehm, hoe moet je er dan op reageren? Zulke mensen heb je wel vaker op fora hoor. Welkom op het internet
Gast- Gast
Zelda schreef:+1 ik vind dit toch wel echt ver gaan. Er worden niet alleen gore plaatjes geplaatst maar er wordt ook gezegd dat een Viva gebruikster dood is. Totaal niet serieus te nemen, maar toch wel vrij heftig.Mint schreef:Nou, ik vind het heel erg dat dit maar 'normaal' wordt gevonden, ook al is het op internet. Ik vind het raar dat zulke dingen sommigen blijkbaar niks doen.Jolicious schreef:Ehm, hoe moet je er dan op reageren? Zulke mensen heb je wel vaker op fora hoor. Welkom op het internet
Oh, dat heb ik gemist. Ik trek dan mijn vorige woorden maar weer in.
Gast- Gast
Ik heb ook gemist dat er gezegd wordt dat er een forumster dood is. Ik reageerde op de vieze foto's die er geplaatst werden. Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo van onder de indruk.
Gast- Gast
Bestaat de site rotten.com eigenlijk nog wel? Anders daar maar eens een kijkje op nemen. Niet voor de meiden met een zwakke maag.
Gast- Gast
Dat keken we vroeger op school wel eens, dat was dan 'stoer' belachelijk als ik er nu over nadenk.Cimic schreef:Bestaat de site rotten.com eigenlijk nog wel? Anders daar maar eens een kijkje op nemen. Niet voor de meiden met een zwakke maag.
Gast- Gast
Ik zou ook heel geschokt zijn als ik lekker hier zit te lezen en dan ineens dat te zien krijg, dat is echt vies, dus ik snap jouw reactie wel. Maar helaas zijn er genoeg gestoorde aandacht zoekende onzekere mensen op forums. Hier hebben we ook zo iemand gehad die 20 en meer dezelfde topics ging openen(volgens mij waren het er zoveel dat wij er allemaal niet meer tussen kwamen)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Er is dus ook een topic geopend met 'mijn ongeboren kindje is dood'. En dan van die bloederige foto's. Die persoon is echt gestoord...
Gast- Gast
Cimic schreef:Bestaat de site rotten.com eigenlijk nog wel? Anders daar maar eens een kijkje op nemen. Niet voor de meiden met een zwakke maag.
Dat ken ik nog van 'vroeger'. Echt te walgelijk. Ik kan me niet voorstellen dat mensen het leuk vinden om naar zulke foto`s te kijken. Dan spoor je zelf toch ook niet helemaal als je daar voor de lol naar gaat kijken
Mint- Fluisteraar
Monte schreef: Hier hebben we ook zo iemand gehad die 20 en meer dezelfde topics ging openen(volgens mij waren het er zoveel dat wij er allemaal niet meer tussen kwamen)
Rararararara....
(Maar die had het gemund op shespider toch?)
Was het begin van mijn forumcarriere.
Gast- Gast
Nou, dat is die persoon dus. En n a v dat topic, heb ik dit topic geopend.Zelda schreef:Er is dus ook een topic geopend met 'mijn ongeboren kindje is dood'. En dan van die bloederige foto's. Die persoon is echt gestoord...
Mint- Fluisteraar
Mint schreef:Nou, dat is die persoon dus. En n a v dat topic, heb ik dit topic geopend.Zelda schreef:Er is dus ook een topic geopend met 'mijn ongeboren kindje is dood'. En dan van die bloederige foto's. Die persoon is echt gestoord...
Die heb ik ook geopend.. vaag hoor! Maar het doet me niet zoveel.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik weet het dus echt niet meer precies, maar ineens stond het hele forum vol en niemand kon meer normaal postenGisele schreef:Monte schreef: Hier hebben we ook zo iemand gehad die 20 en meer dezelfde topics ging openen(volgens mij waren het er zoveel dat wij er allemaal niet meer tussen kwamen)
Rararararara....
(Maar die had het gemund op shespider toch?)
Was het begin van mijn forumcarriere.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Diegene verveeld zich vast vreselijk zeg
Laatst aangepast door Yvette op za 4 feb 2012 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Haha, pfff, ranzige foto's inderdaad. Maar geschokt ben ik er niet door hoor.. Maar goed, ik wist waar ik naar ging kijken. Wellicht dat ik wel schrok als ik het onverwacht tegen was gekomen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Jammer dat mensen toch op zo'n manier aandacht zoeken. Ik heb de foto's niet bekeken (ik droom sinds m'n zwangerschap al eng als ik de teletubbies heb gekeken, dus heb m'n man laten kijken en die zei dat ik maar niet moest kijken ) maar echt heel triest om andere mensen zo te willen shockeren.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Voor wie niet wil kijken. Het is een half platgeslagen hoofd, uitpuilende aambeien, diarree plaatje en nog wat meer smerigheid.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb nav dit topic het toch even opgezocht maar bij de eerste foto heb ik al op het kruisje gedrukt. Wat een ranzige boel zeg.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Wie zit er ook op Viva?
» Viva Anybody
» Fuck Viva!
» Viva + Flair, help
» Wie zit er ook op Viva?
» Viva Anybody
» Fuck Viva!
» Viva + Flair, help
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: