Fuck Viva!
+11
Caramba
Supertalentje
Tazz
Phileine
TGR
loura
Jelin
Caro
Susan
Lavendel
SarahKey
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Fuck Viva!
haha dat je de moeite neemt om dat te lezen
Ieder forum heeft weer zo'n eigen soort publiek.
Ieder forum heeft weer zo'n eigen soort publiek.
Ach, beter een yesgrietje dan een vivabitch. Manneman, iemand hoeft daar maar een topic open te gooien en ze gaan massaal bashen. Erg vermoeiend lijkt me dat, dat je altijd die behoefte voelt.
Gast- Gast
Ik snap er geen reet van, wat een onoverzichtelijk lelijk forum.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nooit ergens anders geweest. Toen ik mijn man in 2002 leerde kennen zag ik hem eens op Viva en sindsdien forum ik hier.
Ik ga stuk.
Ik ga stuk.
Gast- Gast
Yes had een heel andere doelgroep volgens mij. Jonger, "onschuldiger", minder wereldwijs. Zo waren we ooit allemaal, en het een is ook niet beter als het ander. Maar met dat jonge, onschuldige en minder wereldwijs komt ook een bepaalde manier van discussiëren en reageren op dolletjes. Eerlijk gezegd, als ik een grote mond wil als ik iets uit probeer te leggen, ga ik wel met m'n buurmeisje van 15 in gesprek.
Het samenvoegen (of proberen daarvan) van twee verschillende forumpopulaties die qua doelgroep en leeftijd behoorlijk verschillen vind ik geen geslaagde zet. Maar ik ben dan ook al oud geloof ik
Daar zit ook wel wat in
Maar er is toch geen sprake geweest van het opzettelijk samenvoegen?
Ik denk zelf dat wanneer het de Yesgrietjes hier niet bevalt, ze vanzelf wel naar "Vriendin" ( met de glitterplaatjes ) vertrekken.
En de Yesgrietjes met aanpassingsvermogen blijven
Het sorteert zich (mogelijk) uiteindelijk vanzelf wel uit.
Het samenvoegen (of proberen daarvan) van twee verschillende forumpopulaties die qua doelgroep en leeftijd behoorlijk verschillen vind ik geen geslaagde zet. Maar ik ben dan ook al oud geloof ik
Daar zit ook wel wat in
Maar er is toch geen sprake geweest van het opzettelijk samenvoegen?
Ik denk zelf dat wanneer het de Yesgrietjes hier niet bevalt, ze vanzelf wel naar "Vriendin" ( met de glitterplaatjes ) vertrekken.
En de Yesgrietjes met aanpassingsvermogen blijven
Het sorteert zich (mogelijk) uiteindelijk vanzelf wel uit.
Gast- Gast
Ik ookMegara schreef:Ik ben nooit ergens anders geweest. Toen ik mijn man in 2002 leerde kennen zag ik hem eens op Viva en sindsdien forum ik hier.
Ik ga stuk.
Gast- Gast
Ja, dat dacht ik ook meteenJames schreef:Ik ben wel benieuwd wie die ''Woolloongabba'' (wtf?) is "
Gast- Gast
Ach, als we hier niet mogen rellen, dan gaan we toch lekker tegen die vivabitches rellen. Net als vroeger, twee middelbare scholen in een straat
Gast- Gast
Oh ja, ze doen daar altijd net alsof er alleen maar dertienjarigen op het Yesforum zitten, niks van aantrekken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Smikkell schreef:Ach, als we hier niet mogen rellen, dan gaan we toch lekker tegen die vivabitches rellen. Net als vroeger, twee middelbare scholen in een straat
Ik vrees dat zij zichzelf meer zien als hoge school en wij slechts een kleuterklasje in de nablijflokalen zijn..
Gast- Gast
Bazinga schreef:Smikkell schreef:Ach, als we hier niet mogen rellen, dan gaan we toch lekker tegen die vivabitches rellen. Net als vroeger, twee middelbare scholen in een straat
Ik vrees dat zij zichzelf meer zien als hoge school en wij slechts een kleuterklasje in de nablijflokalen zijn..
Ik denk wel dat ze dat denken inderdaad. Want ze denken daar wel vaak dat ze heel intelligent zijn met heel veel levenservaring.
Gast- Gast
Dat ze dat denken zegt al weer genoeg.James schreef:Bazinga schreef:Smikkell schreef:Ach, als we hier niet mogen rellen, dan gaan we toch lekker tegen die vivabitches rellen. Net als vroeger, twee middelbare scholen in een straat
Ik denk wel dat ze dat denken inderdaad. Want ze denken daar wel vaak dat ze heel intelligent zijn met heel veel levenservaring.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ookMegara schreef:Ik ben nooit ergens anders geweest. Toen ik mijn man in 2002 leerde kennen zag ik hem eens op Viva en sindsdien forum ik hier.
Ik ga stuk.
Ohhh daar heb ik wel een heel duidelijk beeld van!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Smikkell schreef:Ik ookMegara schreef:Ik ben nooit ergens anders geweest. Toen ik mijn man in 2002 leerde kennen zag ik hem eens op Viva en sindsdien forum ik hier.
Ik ga stuk.
Vertel!
Gast- Gast
Megara schreef:Caro schreef:Smikkell schreef:Ik ookMegara schreef:Ik ben nooit ergens anders geweest. Toen ik mijn man in 2002 leerde kennen zag ik hem eens op Viva en sindsdien forum ik hier.
Ik ga stuk.
Vertel!
Een man achter een laptop..
Gast- Gast
Ik dacht altijd dat Viva voor oude vrouwen was die niks meer bijzonders doen met hun leven, maar ik realiseer me dat ik dat ook langzaam aan het worden ben
Snel Zero, doe iets onverwachts!!!
Gast- Gast
Ach ja laat ze bij Viva maar in hun sop gaar koken. Blijkbaar zijn ze zelf niet volwassen genoeg om normaal met mensen om te kunnen gaan ook en al helemaal niet als je van Yes-forum af komt. Gelukkig weten wij beter .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jeetje ik ben 28 dus eigenlijk hoor ik daar thuis!! haha wat een onzin. Ik vind het Viva forum te groot, te veel mensen, te veel kakkelende kippen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: