Wie zit er ook op Viva?
+34
loura
Thunder
Blair
Caroow
xxDila
Muus
Highway
rapa nui
Caramba
Makamba
Ibbeltje
Rouxxxe
Lenthe
Susan
mezzoforte
Niekske
Bliss
Marin
Ooh La La!
Atelier Madame
Esperanza
SarahKey
M@niek
Evalynn
Benthe
Phileine
Blond
Caresses
Annemoontje
Silver
Tania
VeryCherry
Zwerver
Rush
38 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Viva
Wie zit er ook op Viva?
Ik lees het hier regelmatig, een reactie over het Viva forum.
Dus wie o wie zit er ook op Viva?
Dus wie o wie zit er ook op Viva?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Wie zit er ook op Viva?
Ík kijk er weleens. Ben ook aangemeld. Maar heb nog nooit iets gepost.
Gast- Gast
Ik kijk er eigenlijk nooit. Heb mij toen wel eens aangemeld en geloof ik nooit iets gepost.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Nope, ik voel die behoefte ook niet zo
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dan mag je 'ik lees mee' invullenMaura schreef:Ík kijk er weleens. Ben ook aangemeld. Maar heb nog nooit iets gepost.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb een accout op viva, en post heel soms iets. Meestal ben ik gewoon een meelezer.
Gast- Gast
Ik lees wel is mee. Ooit heb ik volgens mij wel eens account aangemaakt maar nooit wat mee gedaan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Als ik mij iets afvraag komt ik via google wel eens in een topic van viva, dus puur meelezen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Heeeeel soms kijk ik er. Alleen als ik me echt de tandjes verveel. Maar ik vind er niets aan.
Gast- Gast
Rush schreef:Dan mag je 'ik lees mee' invullenMaura schreef:Ík kijk er weleens. Ben ook aangemeld. Maar heb nog nooit iets gepost.
Gelukkig dat, dat mag. Ik vond 'Ja' alleen treffender, omdat ik me vijf dagen geleden heb aangemeld. En wel van plan was om te posten.
Gast- Gast
Nee ik kijk daar nooit. Vind dat forum ook niet zo fijn als hier.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Dan 'moet' je Ja invullen!Maura schreef:Rush schreef:Dan mag je 'ik lees mee' invullenMaura schreef:Ík kijk er weleens. Ben ook aangemeld. Maar heb nog nooit iets gepost.
Gelukkig dat, dat mag. Ik vond 'Ja' alleen treffender, omdat ik me vijf dagen geleden heb aangemeld. En wel van plan was om te posten.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dan 'moet' je Ja invullen!Maura schreef:Rush schreef:Dan mag je 'ik lees mee' invullenMaura schreef:Ík kijk er weleens. Ben ook aangemeld. Maar heb nog nooit iets gepost.
Gast- Gast
Nee. Een enkele keer kom ik er toevallig op. Dat is wanneer ik info over een onderwerp zoek via Google en die verwijzen me dan soms door naar het Viva forum.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Heel soms. Ik vind de sfeer daar echt niet leuk. Als ik me verveel vind ik het dan nog leuker om mee te lezen op het Ellegirl forum (hoewel dat ook weer heel ander publiek is).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik lees soms mee, maar ik vind het een te massaal forum om mee te gaan posten. Bovendien vind ik de sfeer daar niet zo prettig en de leeftijd ligt ook een stuk hoger dan hier het geval is, dat idee heb ik tenminste.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Nee, nooit. Gelukkig maar, anders kostte het me nog meer tijd als ik dat forum ook nog moest bijhouden.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Nee, maar heel soms lees ik wel mee.
Ik ben ook actief op meidenhoekje, maar dat is ook weer net een iets jonger publiek dan hier. (begin daar wel bij de ouderen te horen, dus vandaar dat ik opgeschoven ben naar hier toe...)
Ik ben ook actief op meidenhoekje, maar dat is ook weer net een iets jonger publiek dan hier. (begin daar wel bij de ouderen te horen, dus vandaar dat ik opgeschoven ben naar hier toe...)
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Break Of Day schreef:Ik heb een accout op viva, en post heel soms iets. Meestal ben ik gewoon een meelezer.
+1
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik post er af en toe. Ik vind het wel prettig om daar iets meer anonimiteit te hebben en soms buiten de kaders van wat er hier van me verwacht wordt te reageren
Gast- Gast
Als ik heel veel tijd over heb dan kijk ik wel eens op het Viva forum. Maar ik vind de sfeer daar ook niet leuk, en ik vind dat forum veel te massaal.
Gast- Gast
Haha youandi!
Ik zit nu toevallig even te kijken en ik vind het show je outfit topic daar heel geinig. Het is duidelijk dat daar wat oudere dames zitten haha!
Ik zit nu toevallig even te kijken en ik vind het show je outfit topic daar heel geinig. Het is duidelijk dat daar wat oudere dames zitten haha!
Gast- Gast
Eh, nee. Ik zou mezelf wel graag willen aanmelden voor een gemengd forum, maar tot nu toe heb ik er nog geen een gevonden die me gezellig lijkt. Viva lijkt me niet leuker dat dit forum.
Ik forum ook maar op 1 forum eigenlijk, dus als ik een ander forum zou tegen komen, zou ik hier weg gaan.
Maar ik heb het hier tot nu toe nog wel naar mijn zin.
Mis af en toe alleen de mening van mannen.
Gast- Gast
Tania schreef:Ik lees wel is mee. Ooit heb ik volgens mij wel eens account aangemaakt maar nooit wat mee gedaan.
Zelfde.
Maar lees eigenlijk alleen het vrekkentopic mee en andere topics over bezuinigen enzo
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: