Twijfel tussen 2 maten laarzen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twijfel tussen 2 maten laarzen
Ik heb dat wel vaker, dat ik twijfel tussen 2 schoenmaten.
Het ene paar (40) ga ik makkelijk in maar daarin beweegt mijn hak een beetje als ik loop.
Het andere paar (39) komt ik bijna niet in en zitten heel erg strak als ik loop.
Het is wel leer (wel erg ruw) dus misschien loopt het nog uit?!
Waar zou jij voor gaan?
Het ene paar (40) ga ik makkelijk in maar daarin beweegt mijn hak een beetje als ik loop.
Het andere paar (39) komt ik bijna niet in en zitten heel erg strak als ik loop.
Het is wel leer (wel erg ruw) dus misschien loopt het nog uit?!
Waar zou jij voor gaan?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Twijfel tussen 2 maten laarzen
Ik zou die laarzen dan helemaal niet kopen. Als iets te groot is krijg je wrijvingsplekken en blaren, dus dat zeker niet. En de kleine maat kom je bijna niet in en zit echt te strak, dan gaat die waarschijnlijk niet meer zo uitlopen dat hij lekker gaat zitten, een klein beetje te strak loopt wel uit, maar zoals jij beschrijft niet. Ik zou ze dus ook niet kopen(dat is geen goede laars voor jou)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Maat 40 en dan doe je zo'n zooltje er in? Ik zou in elk geval geen te strakke laarzen kopen. Je moe ook nog rekening houden met dikke sokken als je de laarzen nu gaat dragen he..
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik zit ook vaak tussen 2 maten in.
Als ze in de breedte te strak zitten maar in de lengte zitten ze goed dan zou ik die nemen.
Ik breng nieuwe laarzen daardoor eigenlijk altijd naar de schoenmaker om ze op te rekken.
Als ze in de breedte te strak zitten maar in de lengte zitten ze goed dan zou ik die nemen.
Ik breng nieuwe laarzen daardoor eigenlijk altijd naar de schoenmaker om ze op te rekken.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Monte schreef:Ik zou die laarzen dan helemaal niet kopen. Als iets te groot is krijg je wrijvingsplekken en blaren, dus dat zeker niet. En de kleine maat kom je bijna niet in en zit echt te strak, dan gaat die waarschijnlijk niet meer zo uitlopen dat hij lekker gaat zitten, een klein beetje te strak loopt wel uit, maar zoals jij beschrijft niet. Ik zou ze dus ook niet kopen(dat is geen goede laars voor jou)
Eens.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Soortgelijke onderwerpen
» Nu het dichterbij komt...twijfel tussen thuis-ziekenhuis..
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» H&M en maten.
» Twijfel bv of fv
» twijfel twijfel
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» H&M en maten.
» Twijfel bv of fv
» twijfel twijfel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: