Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koud

+14
Caramba
Carra
Alex
mzcharlotte
Ibbeltje
SoGood
Catwoman79
Koffieleut
Jade
Suus
Lady Starstruck
loura
Jeanette
nina
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

koud - Pagina 2 Empty Re: koud

Bericht  Caramba vr 3 feb 2012 - 23:22

Hier os het -11.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Antibes vr 3 feb 2012 - 23:31

Hier ook al weken geen verwarming, zit nu weer met dikke sloffen, twee dikke truien en een dekentje op de bank op de loodgieter te wachten (die er een half uur geleden zou zijn).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 0:47

Wat zitten er veel mensen zonder verwarming! Las net in een ander topic ook al iemand bij wie de verwarming stuk was. En dan al die mensen die hun huis niet meer warmer dan een graad of 18 krijgen terwijl de thermostaat op 20 staat. Bizar!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 0:53

Doedel schreef:Ik heb net gelezen dat het hier vannacht -24.4 is geweest (officieel gemeten) brrrrrr!!!

:shock: Waar las je dat?

Gast
Gast

Bericht  Antibes za 4 feb 2012 - 0:55

Bruce schreef:Wat zitten er veel mensen zonder verwarming! Las net in een ander topic ook al iemand bij wie de verwarming stuk was. En dan al die mensen die hun huis niet meer warmer dan een graad of 18 krijgen terwijl de thermostaat op 20 staat. Bizar!

Heb hier al sinds november geen verwarming, vorige winter met de sneeuw: zelfde verhaal. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bijna nooit verwarming heb, maar in de zomer heb je er geen last van.. laughcry

Kan mijn huisbaas inmiddels wel wurgen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Suus za 4 feb 2012 - 0:56

Wat zitten er veel mensen zonder (goede) verwarming :shock:

Ik heb het nu wel koud, de poesjes hebben even in de sneeuw gespeeld smile Eentje vond het alleen veel te koud, die rende gelijk weer naar binnen. De andere vond het wel interessant.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx za 4 feb 2012 - 0:58

Elodie schreef:Hier binnen lijkt het inmiddels bijna te vriezen....sinds gisteren is de verwarming kapot. Jeetje wat koud. Mijn zoon heeft oorontsteking en loopt met koude handjes gezichtje rond:(. Tot nu toe geen monteur gevonden die langs wilt komen omdat we geen onderhoudscontract hebben. Echt zoooo balen!

Dat is het nadeel aan geen onderhoudscontract hebben, mensen met een onderhoudscontract gaan nou eenmaal voor. En geloof mij het is echt geen onwil van die monteurs. Het is met dit weer echt superdruk. Als de broer van mijn vriend dienst heeft is hij ook bijna altijd 12/13 uur op een dag aan het werk.

Geen idee hoe koud het hier is. Zie er wel lichtelijk tegen op om zo naar mijn vriend te gaan. Dat huis is gewoon niet goed warm te stoken. Heel vervelend. Schijnt gister op de slaapkamer 7 graden te zijn geweest terwijl alle ramen en tochtstrips e.d dicht waren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 1:29

Het is hier -6 smile Maar ik woon aan de kust, is het altijd wat warmer ivm zeewind

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 1:29

In de zon is het echt heerlijk! Ik heb net lekker geschaatst en ga zo foto's in de sneeuw maken met een paarden-vriendinnetje smile

Wel heel naar voor de mensen die nu zonder verwarming zitten. Je zult het maar hebben nu. Brrr!! Ik zou álle kaarsjes aansteken die ik in huis had. Dat geeft altijd wat warmte. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 2:12

Het is hier nu ook -6 denk ik. Het valt me eigenlijk best mee wat het stoken van de kachel betreft, aangezien we enkele beglazing hebben. Als de wind er pal op staat, voel ik het echt wel waaien bij de kozijnen. Zoals Youandi al zegt, steek ik op zulke moment ook lekker de kaarsjes aan! Het scheelt ook enorm dat de zon schijnt, want die staan 's ochtends pal op onze woonkamer ramen. Dit warm ook lekker op Very Happy. In de slaapkamer zat gister wel ijs op de ramen maar onder de deken was het heerlijk warm. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Silver za 4 feb 2012 - 2:16

Wij hebben geen buitenthermometer, maar het was hier om 11u -12 ofzo (hoorde ik). Ik vond het wel lekker in het zonnetje, dacht zelf dat het -5 ofzo was. Even 1,5 uur buiten geweest, heerlijk! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Nora za 4 feb 2012 - 2:17

Antibes schreef:
Bruce schreef:Wat zitten er veel mensen zonder verwarming! Las net in een ander topic ook al iemand bij wie de verwarming stuk was. En dan al die mensen die hun huis niet meer warmer dan een graad of 18 krijgen terwijl de thermostaat op 20 staat. Bizar!

Heb hier al sinds november geen verwarming, vorige winter met de sneeuw: zelfde verhaal. Eigenlijk komt het er op neer dat ik bijna nooit verwarming heb, maar in de zomer heb je er geen last van.. koud - Pagina 2 394967

Kan mijn huisbaas inmiddels wel wurgen.

Dan kan je een deel van de huur terugkrijgen he?!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 12:17

Bij ons op het werk is vorig weekend de ketel kapot gegaan. Kwamen we daar, was het 12 graden en dat ding kregen we niet aan de praat. De temperatuur steeg wel tot 14 graden, warmer werd het niet. De monteur kon gelukkig begin van de middag komen, maar tegen de tijd dat we naar huis gingen, was het net 18 graden. Dat was echt een dagje kleumen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 20:45

Bruce schreef:Ahhh Elodie wat klote! En bizar dat er niemand te vinden is die langs wil komen. Met deze temperaturen is het gewoon onmenselijk om iemand zonder verwarming te laten zitten.

Je warm water doet het zeker ook niet? Anders kun je je zoontje even onder douche zetten om op te warmen. Of probeer te regelen dat je bij familie of vrienden langs kunt gaan om even warm te worden en te proberen van daaruit een monteur te regelen die de verwarming komt maken.

Het warm water deed het wel! Ik ben ook heeel lang gaan douchen haha!
Gelukkig kwam er begin vd middag een monteur langs. En met een tijdelijke oplossing hebben we nu weer heerlijk verwarming. We zijn vanaf za middag een weekendje weg geweest maar kwamen in een fijn warm huis thuis. Wat was het afzien met die kou zeg!! Dat het buiten koud is ok.. maar als je dan binnenkomt wil je gewoon opwarmen!
Ik heb echt respect voor de mensen die zo lang zonder verwarming zitten!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: