Slaap jij door 's nachts?
+70
Caresses
Linda
Snoes
Nora
sanne-84
Esperanza
Bolleke
Ibbeltje
Roxi3
JD
Koffieleut
Bruintje Beer
kwak
Liz
Minx
RYW
_Muppit
rianne287
Arwyn
Sorella
Highway
Raindrop
tuttebel
Tinus
Parisienne
Macelka
Polly
Susan
_Summer
Summerlovin
Muppetje
Eris
Joli86
Liadan
PluDan
*Lookie*
Shisha
_Lacey_
Curious
PrimaBella
Tania
Toet
Suus
flower
Pompoen
Sarah1985
Jelin
Bosjesvrouw
Rush
Antibes
Dennenappel
Ugly Betty
loura
Pussycat
Rouxxxe
SleepingBeauty
Blond
Sugarfall
Japie
Ella
Niene
Jeanette
Ilargi
VeryCherry
May
girli
Silver
Middleme
TGR
Lady4
74 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Slaap jij door 's nachts?
Als ik me niet moet verslapen dan word ik meestal wel een keer wakker anders slaap ik lekker door
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Nee, ik slaap vrijwel nooit door. Ik vind dat ook niet erg, ik vind het juist wel lekker om erachter te komen dat het pas 4 uur is en me weer lekker om te draaien.
+1 . Wel vind ik het heel irritant als ik wakker word en nog maar een half uurtje kan slapen. Ik moet ook ALTIJD plassen 's nachts, zeker met deze kou heb ik daar zo'n hekel aan.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
als D. niet wakker word en mijn man niet loopt de draaien dan slaap ik de hele nacht door, en dat zijn minstens 8 van de 10 nachten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Als ik niet zwanger bent of de kinderen worden niet wakker dan slaap ik door!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik vind wonen toch wel een beetje een gekke pijler om dit topic in te zetten trouwens haha!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik vind wonen toch wel een beetje een gekke pijler om dit topic in te zetten trouwens haha!
Ik had hem in Algemeen geplaatst, maar de moderators hebben het verhuisd..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik slaap bijna nooit door 's nachts. Ik moet meestal wel een keer naar de wc, daarna kom ik dan heel moeilijk weer in slaap. Ik kan dan wel 2 uur wakker liggen. Ik heb wel druppels om door te slapen, maar die wil ik niet te vaak gebruiken. Inmiddels ben ik er wel aan gewend, maar het lijkt me heerlijk om eens een nacht door te slapen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Sinds de geboorte van zoonlief heb ik geen nacht meer doorgeslapen. Gelukkig is hij heel kort wakker ( meestal) en vallen we snel weer in slaap.
Gast- Gast
Ik slaap nooit door...altijd keer of 2 plassen en gewoon even wakker en sowieso van het vreselijke gesnurk van mijn man.
Gast- Gast
+1!Liz schreef:Susan schreef:Nee, ik slaap vrijwel nooit door. Ik vind dat ook niet erg, ik vind het juist wel lekker om erachter te komen dat het pas 4 uur is en me weer lekker om te draaien.
+1 . Wel vind ik het heel irritant als ik wakker word en nog maar een half uurtje kan slapen. Ik moet ook ALTIJD plassen 's nachts, zeker met deze kou heb ik daar zo'n hekel aan.
Gast- Gast
Als ik eenmaal in slaap val slaap ik ook goed door. Of m'n zoon moet wakker worden oid
Gast- Gast
als er nederlandse kampioenschappen waren voor slapers.....dan zou ik een podiumplek halen denk ik.
Als ik ga liggen ben ik binnen no time vertrokken, kan dan zo 16 uur non stop slapen zonder wakker te worden....
Als ik ga liggen ben ik binnen no time vertrokken, kan dan zo 16 uur non stop slapen zonder wakker te worden....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik slaap normaal altijd de hele nacht door maar als ik ziek ben (zoals nu) niet.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Normaal gesproken slaap ik wel door.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Meestal wel. Alleen op het moment niet. Ik loop 's nachts na te denken en val moeilijk in slaap.
Gast- Gast
Susan schreef:Nee, ik slaap vrijwel nooit door. Ik vind dat ook niet erg, ik vind het juist wel lekker om erachter te komen dat het pas 4 uur is en me weer lekker om te draaien.
Laatst werd ik een keer wakker, de plek naast me was leeg en ik hoorde Dion beneden, dus ik dacht dat het al ochtend was en dat hij al was opgestaan om naar zijn werk te gaan. Toen riep hij naar boven: 'Ik kom er zo aan, hoor!' Was het nog 's avonds laat, ik had nog de hele nacht om te slapen. Héérlijk.
Hier hetzelfde, vind het heerlijk erachter te komen dat ik nog lekker een paar uur kan slapen, de dagen dat ik van de wekker wakker word, of rond die tijd vind ik dan ook niet leuk, dan heb ik voor mijn gevoel maar heel kort in bed gelegen.. Ben dus absolaau niet jaloers op mensen die echt pas van de wekker wakker worden en dan de hele nacht echt geslapen hebben.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Nee helaas niet. Soms duurt het een uur voordat ik in slaap val en soms slaap ik meteen. 's Nachts ben ik meerder keren wakker, maar val dan wel meteen weer in slaap. Als ik 's nachts naar de wc moet, lig ik standaard een poos wakker. Het lijkt me zo heerlijk om een hele nacht door te slapen. De enkele keer dat ik maar 1 keer wakker word is op 1 hand te tellen. Helaas word ik dan nog niet uitgerust wakker.
Ik heb wel eens goede nachtrust tabletten geprobeerd, maar daar kreeg ik oogmigraine van (dat vermoed ik tenminste), kreeg in ieder geval telkens vlekken voor m'n ogen.
Ik heb wel eens goede nachtrust tabletten geprobeerd, maar daar kreeg ik oogmigraine van (dat vermoed ik tenminste), kreeg in ieder geval telkens vlekken voor m'n ogen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik slaap vrijwel altijd door, op het laatst van mijn zwangerschap moest ik wel vaak plassen enz. Toen y. nog aan de n8voedingen zat (deed ik vaak) vond ikhet wel heel moeilijk om slaap te komen weer, maar nu slaap ik eigenlijk altijd wel door.
Gast- Gast
wisselend. de ene keer slaap ik in 1x door, de andere keer niet en word ik 1x of meerdere malen wakker
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Meestal wel. Alleen als ik ziek, gestresst, niet lekker in m'n vel ben niet. En dat heeft dan ook meteen z'n weerslag op m'n functioneren overdag helaas...
Gast- Gast
Vroeger wel altijd, maar die tijd is helaas voorbij. Maar waardoor het verandert is weet ik eigenlijk niet.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang slaap jij 's nachts?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Slaap kindje slaap!
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» BH 's nachts
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Slaap kindje slaap!
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» BH 's nachts
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: