Slaap jij door 's nachts?
+70
Caresses
Linda
Snoes
Nora
sanne-84
Esperanza
Bolleke
Ibbeltje
Roxi3
JD
Koffieleut
Bruintje Beer
kwak
Liz
Minx
RYW
_Muppit
rianne287
Arwyn
Sorella
Highway
Raindrop
tuttebel
Tinus
Parisienne
Macelka
Polly
Susan
_Summer
Summerlovin
Muppetje
Eris
Joli86
Liadan
PluDan
*Lookie*
Shisha
_Lacey_
Curious
PrimaBella
Tania
Toet
Suus
flower
Pompoen
Sarah1985
Jelin
Bosjesvrouw
Rush
Antibes
Dennenappel
Ugly Betty
loura
Pussycat
Rouxxxe
SleepingBeauty
Blond
Sugarfall
Japie
Ella
Niene
Jeanette
Ilargi
VeryCherry
May
girli
Silver
Middleme
TGR
Lady4
74 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Slaap jij door 's nachts?
9 van de 10 keer slaa ik gewoon door. Heeeel soms wordt ik wakker omdat ik naar de wc moet.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:x-justme-x schreef:Altijd... Ben wel een slaapkop. Ik ga liggen, val binnen een paar minuutjes in slaap en word pas wakker van de wekker... Heerlijk!
Hier ben ik ook openlijk jaloers op.
Gast- Gast
Totaal niet. Ik word heel vaak wakker, slaap onrustig en ben daarom ook nooit uitgerust met wakker worden.
Gast- Gast
Ik vind de wekker van m`n vriend al een grote ergernis, die haalt me om 6:45 zo ruw uit m`n slaap en daarna slaap ik echt niet meer tot 7:30.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik slaap gewoon goed de hele nacht.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, ik slaap vrijwel nooit door. Ik vind dat ook niet erg, ik vind het juist wel lekker om erachter te komen dat het pas 4 uur is en me weer lekker om te draaien.
Laatst werd ik een keer wakker, de plek naast me was leeg en ik hoorde Dion beneden, dus ik dacht dat het al ochtend was en dat hij al was opgestaan om naar zijn werk te gaan. Toen riep hij naar boven: 'Ik kom er zo aan, hoor!' Was het nog 's avonds laat, ik had nog de hele nacht om te slapen. Héérlijk.
Laatst werd ik een keer wakker, de plek naast me was leeg en ik hoorde Dion beneden, dus ik dacht dat het al ochtend was en dat hij al was opgestaan om naar zijn werk te gaan. Toen riep hij naar boven: 'Ik kom er zo aan, hoor!' Was het nog 's avonds laat, ik had nog de hele nacht om te slapen. Héérlijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Vroeger wel, nu niet meer. Maar dat komt wel weer! Ik kan best goed slapen
Susan, lekkerrr als je dan nog kan blijven liggen..!!
Susan, lekkerrr als je dan nog kan blijven liggen..!!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Is heel erg verschillend bij mij. Soms slaap ik de hele nacht door, maar word ook wel eens wakker omdat ik moet plassen bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Nee, eigenlijk nooit. Ik moet altijd plassen en ik heb op het moment veel stress van mijn werk en studie dus dan lukt het zeker niet
Gast- Gast
Youandi schreef:Smikkell schreef:x-justme-x schreef:Altijd... Ben wel een slaapkop. Ik ga liggen, val binnen een paar minuutjes in slaap en word pas wakker van de wekker... Heerlijk!
Hier ben ik ook openlijk jaloers op.
Ik ook hoor, heel af en toe als ik wél een nacht doorslaap (met behulp van oxazepam) dan voel ik me ZOVEEL fitter de hele dag. Hoe heerlijk moet het zijn als je iedere dag uitgerust wakker wordt..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Als ik de kans krijg om door te slapen (of uberhaupt een hele nacht zonder onderbreking door N. te kunnen slapen), dan denk ik dat ik wel doorslaap
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik slaap meestal wel door. Heel soms moet ik plassen 's nachts en dat vind ik dan enorm irritant haha. En ik word ook wel eens wakker maar dan slaap ik zo weer door.
Gast- Gast
Ik word altijd wel 1 of meerdere keren wakker 's nachts. Draai me dan weer om en 9 van de 10 keer slaap ik dan weer verder. Maar als ik dan op de wekker zie dat ik nog maar kort kan slapen tot de wekker gaat, dan ga ik heel erg op de wekker liggen en slaap ik niet echt meer, maar dommel ik meer.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
ik word alleen wakker als ik moet plassen en dat is de ene nacht wel, de andere niet. Wel maak ik vaak onbedoeld mijn vriend wakker omdat ik vaak leuke dromen heb en dan hard moet lachen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik slaap vrijwel nooit een hele nacht door. Ik moet meestal twee keer per nacht plassen en helaas duurt het daarna ook even voordat ik weer in slaap val.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Nee ik slaap slecht in (duurt gem. 2 uur voordat ik slaap) en ik slaap nooit door, wordt zo'n 5a6 keer wakker op een nacht. Ik slaap doordeweeks gem een uur of 4 echt per nacht, in het weekend haal ik dit in en slaap ik meestal zaterdag op zondag een uurtjeof 12/13
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik slaap heel slecht. Sowieso duurt het een paar uur voordat ik slaap en daarna word ik vaak elk uur minstens een keer wakker. Dan draai ik me om en slaap vrij snel weer maar hierdoor kom ik nooit in m'n diepe slaap terecht waardoor ik echt zo moe ben. Dit is nu al ruim een jaar aan de gang dus ik loop nu zo'n beetje op mijn tandvlees
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Het probleem is dat ik niet in slaap val. Ik kan nog zo moe zijn, tranen in mijn ogen hebben van het gapen, maar nog duurt het uren voor ik eenmaal slaap. Maar als ik slaap, dan slaap ik wel gewoon door.
Gast- Gast
Ik kan snel slapen (niet altijd) en meestal slaap ik ook wel de hele nacht door. Gelukkig wel, die keren dat ik 's nachts wakker word vind ik heel vervelend! Gelukkig val ik meestal wel weer snel in slaap.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Slapen is momenteel een drama. Mijn vriend snurkt zo erg..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
x-justme-x schreef:Altijd... Ben wel een slaapkop. Ik ga liggen, val binnen een paar minuutjes in slaap en word pas wakker van de wekker... Heerlijk!
+1
Gast- Gast
Ik kom meestal niet zo makkelijk in slaap, tenzij ik in slaap val terwijl ik aan het lezen ben (wat dus 9 van de 10 nachten gebeurd). Daarna slaap ik de hele nacht door. Ik weiger ook om uit mijn bed te gaan als ik moet plassen ofzo .
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Ik slaap bijna altijd door. De laatste tijd moet ik 's nachts wel plassen (ik drink 's avonds meer water) maar dan val ik echt direct weer in slaap.
Ik slaap ook heel snel in.
Vroeger toen ik nog thuis woonde sliep ik elke nacht door zonder wakker te worden. Toen ik net samenwoonde lukte dat heel lang niet.
Maar als ik tegen mensen zeg dat ik elke nacht wel 9 uur aan 1 ruk slaap dan zitten ze mij aan te kijken of ik me wel goed voel.. haha ik voel me topfit. Slapen is zoo belangrijk voor mij! 6/7 uurtjes slapen is gewoon te weinig!
Ik slaap ook heel snel in.
Vroeger toen ik nog thuis woonde sliep ik elke nacht door zonder wakker te worden. Toen ik net samenwoonde lukte dat heel lang niet.
Maar als ik tegen mensen zeg dat ik elke nacht wel 9 uur aan 1 ruk slaap dan zitten ze mij aan te kijken of ik me wel goed voel.. haha ik voel me topfit. Slapen is zoo belangrijk voor mij! 6/7 uurtjes slapen is gewoon te weinig!
Gast- Gast
Momenteel zou ik wel de hele dag kunnen slapen. Ik had vroeger als kind wel problemen met slapen, maar tegenwoordig echt niet. Ik slaap tegenwoordig overal waar ik een beetje lekker kan zitten of liggen, en nu ik erover typ begin ik alweer te geeuwen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang slaap jij 's nachts?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Slaap kindje slaap!
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» BH 's nachts
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Slaap kindje slaap!
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» BH 's nachts
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: