Het is wit buiten!
+45
Eris
Benthe
Atelier Madame
PluDan
Flip Fluitketel
Shisha
Happydobby
PrimaBella
Olijfje
mo-lola
minoessepoes
Caramba
Lady Starstruck
Angela_1986
Jezzie
Blond
Rush
Dennenappel
loura
Japie
Rouxxxe
Lady4
Niene
Jelin
Jeanette
girli
Chocolate Cookie
Middleme
Niekske
Silver
Mermaid
roosje87
Sarah1985
Ella
Aziraphale
Pussycat
Jade
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Suus
Rovine
Alex
Herfstblaadjes
GreenGrass
49 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het is wit buiten!
mo-lola schreef:Hier in Hendrik ido ambacht begint het nu ook te sneeuwen
Dat is mijn geboortedorp! Heb er 23 jaar gewoond.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hier is het ook wit en flink aan het sneeuwen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier sneeuwt het ook hard door helaas. Moet vanavond werken en moet nog boodschappen doen. Ik woon in de omgeving van Breda.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook sneeuw!
Ik heb de boodschappen gelukkig al binnen maar wou eigenlijk nog wel gaan sporten. Maar dan moet ik op de fiets en ik weet nog niet of ik daar zo'n zin in heb haha!
Ik heb de boodschappen gelukkig al binnen maar wou eigenlijk nog wel gaan sporten. Maar dan moet ik op de fiets en ik weet nog niet of ik daar zo'n zin in heb haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja inderdaad, het sneeuwt hier best hard nu. Jammer want ik wilde dit jaar geen sneeuwJelin schreef:Hier sneeuwt het ook hard door helaas. Moet vanavond werken en moet nog boodschappen doen. Ik woon in de omgeving van Breda.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hier in de buurt van D.en Bosch ligt een flink pak sneeuw en het komt nog met bakken uit de hemel. Straks maar eens sleeen met mijn dochter.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier sneeuwt het ook behoorlijk...
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Chocolate Cookie schreef:Ja inderdaad, het sneeuwt hier best hard nu. Jammer want ik wilde dit jaar geen sneeuwJelin schreef:Hier sneeuwt het ook hard door helaas. Moet vanavond werken en moet nog boodschappen doen. Ik woon in de omgeving van Breda.
Ik ook niet. Dochter is straks wel blij, die ligt te slapen. Woon trouwens in O. jij?
Zo ziet het er nu uit hier.. Maar sneeuwt nog hard door.. Hier valt het nog wel mee..
Laatst aangepast door Jelin op vr 3 feb 2012 - 2:17; in totaal 1 keer bewerkt
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Aardbei89 schreef:Hier is nog helemaal niets te zien! (noord-limburg)
Van de ene kant vind ik het altijd geweldig als er een dik pak sneeuw ligt, maar van de andere kant; ik moet vanavond nog werken.. Moet rond 5 uur weg, zul je zien dat het dan net hier sneeuwt!
Hier bij E.indhoven in de buurt is het nu begonnen met sneeuw....misschien dat het zo ook jouw kant op komt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat een sneeuw! Echt wel 15cm ofzo, Wow! Vijf van de acht keer naar buiten gehad gelukkig
Gast- Gast
Ik zag net op FB een foto van bij Doedell, maar daar ligt echt veel meer
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Flip Fluitketel schreef:Hier in de buurt van D.en Bosch ligt een flink pak sneeuw en het komt nog met bakken uit de hemel. Straks maar eens sleeen met mijn dochter.
Het gaat echt hard hè? Ik ben 'n klein half uurtje geleden thuis gekomen met de auto en hij zit nu alweer helemaal onder en m'n voetstappen zijn zo goed als niet meer te zien.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
In Utrecht ligt er al een flink pak sneeuw, maar het sneeuwt nu niet meer zo heel hard.. hopelijk stopt het snel want vind sneeuw verschrikkelijk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ibbeltje schreef:Aardbei89 schreef:Hier is nog helemaal niets te zien! (noord-limburg)
Van de ene kant vind ik het altijd geweldig als er een dik pak sneeuw ligt, maar van de andere kant; ik moet vanavond nog werken.. Moet rond 5 uur weg, zul je zien dat het dan net hier sneeuwt!
Hier bij E.indhoven in de buurt is het nu begonnen met sneeuw....misschien dat het zo ook jouw kant op komt
En inderdaad, langzaam begint er wat te vallen! Maar het wil nog niet echt blijven liggen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Aardbei89 schreef:Ibbeltje schreef:Aardbei89 schreef:Hier is nog helemaal niets te zien! (noord-limburg)
En inderdaad, langzaam begint er wat te vallen! Maar het wil nog niet echt blijven liggen
dat komt wel nog denk ik. Zo begon het hier ook en nu sneeuwt het behoorlijk
Het sneeuwt hier weer!
Rush- Lady Post-a-lot
Buh, ik hoopte dat ze het hier over zouden slaan. Maar het sneeuwt behoorlijk nu en aangezien ik halfvijf klaar ben met werken is de sneeuw straks nog niet weggereden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Buh, ik hoopte dat ze het hier over zouden slaan. Maar het sneeuwt behoorlijk nu en aangezien ik halfvijf klaar ben met werken is de sneeuw straks nog niet weggereden.
Nee daar heb je vandaag wel pech mee Hopelijk kom je goed thuis.
De grote weg ziet er hier nu een stuk beter uit dan vanmorgen, maar als het in Friesland alweer sneeuwt en het hier nu weer betrekt, zal het hier misschien zo ook wel weer beginnen. Gelukkig hoef ik nu niet meer weg in de auto
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ja en het zijn ook weer gewoon dikke vlokken, haha!Suus schreef:De grote weg ziet er hier nu een stuk beter uit dan vanmorgen, maar als het in Friesland alweer sneeuwt en het hier nu weer betrekt, zal het hier misschien zo ook wel weer beginnen. Gelukkig hoef ik nu niet meer weg in de auto
Ik moet m`n vriend nog wegbrengen vanavond, en weer ophalen. Bah!
Rush- Lady Post-a-lot
Niet leuk met die sneeuw inderdaad. Moet je ver rijden?Rush schreef:Ja en het zijn ook weer gewoon dikke vlokken, haha!Suus schreef:De grote weg ziet er hier nu een stuk beter uit dan vanmorgen, maar als het in Friesland alweer sneeuwt en het hier nu weer betrekt, zal het hier misschien zo ook wel weer beginnen. Gelukkig hoef ik nu niet meer weg in de auto
Ik moet m`n vriend nog wegbrengen vanavond, en weer ophalen. Bah!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Nee 3km en dan weer 3 terug. Maar hier is nergens echt goed gestrooid, dus als ik het niet vertrouw dan vraag ik m`n schoonvader wel. Die optie is er gelukkig altijd!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: