Het is wit buiten!
+45
Eris
Benthe
Atelier Madame
PluDan
Flip Fluitketel
Shisha
Happydobby
PrimaBella
Olijfje
mo-lola
minoessepoes
Caramba
Lady Starstruck
Angela_1986
Jezzie
Blond
Rush
Dennenappel
loura
Japie
Rouxxxe
Lady4
Niene
Jelin
Jeanette
girli
Chocolate Cookie
Middleme
Niekske
Silver
Mermaid
roosje87
Sarah1985
Ella
Aziraphale
Pussycat
Jade
VeryCherry
Ibbeltje
Minx
Suus
Rovine
Alex
Herfstblaadjes
GreenGrass
49 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het is wit buiten!
Hier sneeuwt het ook sinds een half uurtje. En ik wilde nog wel vanmiddag gaan schaatsen.. Gaat hem zo niet worden natuurlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nou..ik heb m'n geweldige snowboots aan Ik ga zo boodschappen doen.
Reva, kraken jouw snowboots ook zo? Ik herinner me niet dat dat zo klonk. Heel irritant, alsof er plastic zakjes in zitten.
Reva, kraken jouw snowboots ook zo? Ik herinner me niet dat dat zo klonk. Heel irritant, alsof er plastic zakjes in zitten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hier sneeuwt het ook al de hele ochtend. Er lag ook al sneeuw toen ik wakker werd.
Ben blij dat ik van de week alvast de boodschappen voor het weekend had gehaald.
Hoef ik vandaag de deur niet uit.
De buurman was net de stoep aan het vegen, daar is nu al niks meer van te zien!
Ben blij dat ik van de week alvast de boodschappen voor het weekend had gehaald.
Hoef ik vandaag de deur niet uit.
De buurman was net de stoep aan het vegen, daar is nu al niks meer van te zien!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Bazinga schreef:Ja 't sneeuwt hier al de hele friggin' morgen :/ En 't is niet eens 'goede' sneeuw want ik kon er geen sneeuwpop van maken...
Hopelijk kan ik vanmiddag gewoon probleemloos naar m'n werk fietsen... Moet uur of 15:00 weg. Zo meteen nog maar even papa bellen
Strooit jouw vader?
De mijne deed dat tot 'n paar jaar geleden wel en dat was ideaal joh! Hij belde 's morgens altijd op als hij aan het strooien was en wij naar school moesten; je moet zus en zo fietsen want daar hebben we gestrooid.
Hier in Brabant sneeuwt het denk ik nu 'n half uurtje. Maar het zijn hele fijne vlokjes en volgens mij blijft het niet liggen, zal eens ff kijken... Het blijft toch wel een beetje liggen. Zo nog maar even boodschappen gaan doen en dan hoef ik er niet meer uit!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Euh nee Maar papa heeft een Mercedes Vito waar mijn fiets achterin past Ik werk op 't terrein van een groot staalconcern en moet eerst één hele lange weg af.... Bezoekers mogen 't terrein niet op, dus paps zet me regelmatig af bij de poort. Fietsje uit de bus en ik ben er zo; veilig én droog
Gast- Gast
Het is nu net opgehouden met sneeuwen in Groningen, nu schijnt de zon
Ik ben net met de auto weggeweest, dat was niet echt relaxed rijden! Er is nog niet echt sneeuw geschoven, zelfs niet op de snelweg. Heb maximaal 60 gereden En af en toe flink geglibberd... Maar ik ben weer veilig thuis
Ik ben net met de auto weggeweest, dat was niet echt relaxed rijden! Er is nog niet echt sneeuw geschoven, zelfs niet op de snelweg. Heb maximaal 60 gereden En af en toe flink geglibberd... Maar ik ben weer veilig thuis
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Het sneeuwt hier echt hard. En alles is inmiddels wit
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
De sneeuw is gestopt! Heb me nu warm aangekleed en ga lekker een stukje lopen
Gast- Gast
hier sneeuwt het nog steeds
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Bazinga schreef:Euh nee Maar papa heeft een Mercedes Vito waar mijn fiets achterin past Ik werk op 't terrein van een groot staalconcern en moet eerst één hele lange weg af.... Bezoekers mogen 't terrein niet op, dus paps zet me regelmatig af bij de poort. Fietsje uit de bus en ik ben er zo; veilig én droog
Die Vito heeft m'n vader ook, heel handig ja! Al moet ie 9 van de 10 keer eerst de halve bus leeg ruimen, wil hij iets extra's mee kunnen nemen
Maar ideaal dat je vader je dan aan de poort af kan zetten en je dan nog maar 'n stukje hoeft te fietsen!
Hm, het begint hier steeds harder... ga eens op buienradar kijken want ik wilde eigenlijk te voet boodschappen doen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Rush schreef:Jaaaaa, hier in Friesland sneeuwt het al vanaf vannacht en het blijft maar doorgaan!
Het stopt zo meteen wel volgens de buienradar. Is een zootje op de A7 en hier verschillende auto's tegen bomen of in de sloot.. :o
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Heb gelukkig geen ongelukken gezien, maar vond het niet fijn rijden. Ik was een keer bang dat ik in de vangrail terecht zou komen, ging net goed gelukkig.FryskeFlinter schreef:Rush schreef:Jaaaaa, hier in Friesland sneeuwt het al vanaf vannacht en het blijft maar doorgaan!
Het stopt zo meteen wel volgens de buienradar. Is een zootje op de A7 en hier verschillende auto's tegen bomen of in de sloot.. :o
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Is bij jullie wel gestrooid? De hele singel hier niet, tis net een ijsbaan.FryskeFlinter schreef:Rush schreef:Jaaaaa, hier in Friesland sneeuwt het al vanaf vannacht en het blijft maar doorgaan!
Het moet volgens buienradar allang gestopt zijn, maar het sneeuwt mooi door haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vriendlief en ik zouden eigenlijk te winkelen, maar hij wil nu thuis blijven, (had vanmiddag vrij genomen om te gaan schaatsen) En later zei ie, kan ook wel te winkelen, zal nu wel rustig zijn...
Silver- Ratel
Rush schreef:Is bij jullie wel gestrooid? De hele singel hier niet, tis net een ijsbaan.FryskeFlinter schreef:Rush schreef:Jaaaaa, hier in Friesland sneeuwt het al vanaf vannacht en het blijft maar doorgaan!
Het moet volgens buienradar allang gestopt zijn, maar het sneeuwt mooi door haha.
Ik ben nog niet buiten geweest. Dus geen idee of er gestrooid is. Oef, je bedoelt bij jullie voor? Nou... dan blijf ik ook maar thuis. Ja idd volgens buienradar zou het stoppen.
Silver- Ratel
Rush schreef:Jaaaaa, hier in Friesland sneeuwt het al vanaf vannacht en het blijft maar doorgaan!
Uhm... Hier begon het pas kwart over 6 te sneeuwen, ben 6 uur van huis gegaan en er lag toen echt nog niets.
Om kwart voor 7 glibberde ik alle kanten op op de weg.
En ga zo lekker wandelen, camera mee, heb er zin aan
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik moet zo de weg op, maar ook hier is niet gestrooid.. hopelijk tot over een paar uur, dan ben ik terug met nieuwe sneeuw-en-paarden-foto's
Gast- Gast
6 uur is bij mij vannacht haha, oops Ik ging half 8 uit bed en toen was het al helemaal dichtgesneeuwd.Spetterdespat schreef:Rush schreef:Jaaaaa, hier in Friesland sneeuwt het al vanaf vannacht en het blijft maar doorgaan!
Uhm... Hier begon het pas kwart over 6 te sneeuwen, ben 6 uur van huis gegaan en er lag toen echt nog niets.
Om kwart voor 7 glibberde ik alle kanten op op de weg.
En ga zo lekker wandelen, camera mee, heb er zin aan
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier in Amsterdam sneeuwt het echt hard!!!!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Hier in Hendrik ido ambacht begint het nu ook te sneeuwen
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
minoessepoes schreef:Hier in Amsterdam sneeuwt het echt hard!!!!
Ik ben zó blij dat ik vandaag op school geen lessen heb
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik denk dat die sneeuwbui die boven Amsterdam hangt, net bij ons weg is haha! Hier is 't weer helder... Hopen dat 't nu niet glad wordt; sneeuw kan ik mee leven maar ik vind gladde wegen doodeng!
Gast- Gast
Hier sneeuwt het nu ook
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hier is nog helemaal niets te zien! (noord-limburg)
Van de ene kant vind ik het altijd geweldig als er een dik pak sneeuw ligt, maar van de andere kant; ik moet vanavond nog werken.. Moet rond 5 uur weg, zul je zien dat het dan net hier sneeuwt!
Van de ene kant vind ik het altijd geweldig als er een dik pak sneeuw ligt, maar van de andere kant; ik moet vanavond nog werken.. Moet rond 5 uur weg, zul je zien dat het dan net hier sneeuwt!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: