Goede vrijdagmorgen!
+11
Snoes
Ella
Pompoen
Bosjesvrouw
Sterre
Ibbeltje
Suus
love
Oasis
Rovine
Lotus
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik redelijk. Mijn moeder heeft me gisteren aan het eind van de middag opgehaald, omdat ik er even doorheen zat. Ben bij haar wel weer wat tot rust gekomen. Ik heb niets meer gehoord van de makelaar, dus vandaag wordt weer een spannende dag. Ik ben inmiddels weer in mijn studentenhuis. Aan de puinhoop in de keuken te zien, is hier gisteren een feestje geweest. Nu ben ik dus extra blij dat mijn moeder me heeft opgehaald.
Ik ga nu even proberen rustig aan te doen. In de loop van de ochtend ga ik naar Ixta Noa. Vanmiddag nog wat dingetjes inpakken voor het weekend en dan ga ik weer terug naar mijn moeder. En ik hoop dus dat ik vandaag bericht krijg dat het rond is met het appartement.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik redelijk. Mijn moeder heeft me gisteren aan het eind van de middag opgehaald, omdat ik er even doorheen zat. Ben bij haar wel weer wat tot rust gekomen. Ik heb niets meer gehoord van de makelaar, dus vandaag wordt weer een spannende dag. Ik ben inmiddels weer in mijn studentenhuis. Aan de puinhoop in de keuken te zien, is hier gisteren een feestje geweest. Nu ben ik dus extra blij dat mijn moeder me heeft opgehaald.
Ik ga nu even proberen rustig aan te doen. In de loop van de ochtend ga ik naar Ixta Noa. Vanmiddag nog wat dingetjes inpakken voor het weekend en dan ga ik weer terug naar mijn moeder. En ik hoop dus dat ik vandaag bericht krijg dat het rond is met het appartement.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen!