Goede vrijdagmorgen!
+11
Snoes
Ella
Pompoen
Bosjesvrouw
Sterre
Ibbeltje
Suus
love
Oasis
Rovine
Lotus
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik redelijk. Mijn moeder heeft me gisteren aan het eind van de middag opgehaald, omdat ik er even doorheen zat. Ben bij haar wel weer wat tot rust gekomen. Ik heb niets meer gehoord van de makelaar, dus vandaag wordt weer een spannende dag. Ik ben inmiddels weer in mijn studentenhuis. Aan de puinhoop in de keuken te zien, is hier gisteren een feestje geweest. Nu ben ik dus extra blij dat mijn moeder me heeft opgehaald.
Ik ga nu even proberen rustig aan te doen. In de loop van de ochtend ga ik naar Ixta Noa. Vanmiddag nog wat dingetjes inpakken voor het weekend en dan ga ik weer terug naar mijn moeder. En ik hoop dus dat ik vandaag bericht krijg dat het rond is met het appartement.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik redelijk. Mijn moeder heeft me gisteren aan het eind van de middag opgehaald, omdat ik er even doorheen zat. Ben bij haar wel weer wat tot rust gekomen. Ik heb niets meer gehoord van de makelaar, dus vandaag wordt weer een spannende dag. Ik ben inmiddels weer in mijn studentenhuis. Aan de puinhoop in de keuken te zien, is hier gisteren een feestje geweest. Nu ben ik dus extra blij dat mijn moeder me heeft opgehaald.
Ik ga nu even proberen rustig aan te doen. In de loop van de ochtend ga ik naar Ixta Noa. Vanmiddag nog wat dingetjes inpakken voor het weekend en dan ga ik weer terug naar mijn moeder. En ik hoop dus dat ik vandaag bericht krijg dat het rond is met het appartement.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede vrijdagmorgen!
Goedemorgen!
Was om kwart over 6 al wakker, dus ben maar op mijn gemak richting mijn werk gegaan. Eerder beginnen betekent ook eerder weekend! Ik ben dus rond halfvijf pleite en ga naar de IKEA. Extra dekbed kopen want brrrrr. Daarna even boodschappen doen voor de rest van de week (en muppetpoppen halen!), daarna doe ik niks meer denk ik. Misschien nog een halfuurtje sporten, maar ik heb gisteren al gesport, dus ik hoef vandaag niet.
Fijne dag allemaal!
Was om kwart over 6 al wakker, dus ben maar op mijn gemak richting mijn werk gegaan. Eerder beginnen betekent ook eerder weekend! Ik ben dus rond halfvijf pleite en ga naar de IKEA. Extra dekbed kopen want brrrrr. Daarna even boodschappen doen voor de rest van de week (en muppetpoppen halen!), daarna doe ik niks meer denk ik. Misschien nog een halfuurtje sporten, maar ik heb gisteren al gesport, dus ik hoef vandaag niet.
Fijne dag allemaal!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik heb redelijk geslapen. Ben nu onderweg naar stage, vanmiddag ga ik misschien met een vriendin naar de Masterbeurs in Utrecht. Vanavond lekker thuis!
Fijne dag allemaal!
Ik heb redelijk geslapen. Ben nu onderweg naar stage, vanmiddag ga ik misschien met een vriendin naar de Masterbeurs in Utrecht. Vanavond lekker thuis!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Brr wat koud, ik moet met 3 kwartier werken tot 17:45
nu zo even aankleden. Vanavond ga ik lekker niks doen lekker warm douchen en een avondje voor de tv
kijk er nu al naar uit
Fijne dag allemaal!
Brr wat koud, ik moet met 3 kwartier werken tot 17:45
nu zo even aankleden. Vanavond ga ik lekker niks doen lekker warm douchen en een avondje voor de tv
kijk er nu al naar uit
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Goedemorgen!
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, beetje zenuwachtig!
Vanmiddag hoopte ik te gaan schaatsen, maar er ligt ineens allemaal sneeuw, dus weet nog niet of dat doorgaat.
Fijne dag!
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, beetje zenuwachtig!
Vanmiddag hoopte ik te gaan schaatsen, maar er ligt ineens allemaal sneeuw, dus weet nog niet of dat doorgaat.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb weer eens beroerd geslapen. Mijn neus zit dicht en heb last van slijm in mijn keel (sorry voor detail).
Voel mij alles behalve lekker.
Ze komen straks voor mijn auto, ben benieuwd.
Voel mij alles behalve lekker.
Ze komen straks voor mijn auto, ben benieuwd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb tot nu toe een zeer nuttige dag: naar het station, er achter komen dat mijn trein niet rijdt, in een andere trein gestapt, er achter komen dat aansluitingen niet goed zijn en er waar ik werk major sneeuwval wordt verwacht, halverwege uitgestapt, trein terug genomen en nu maar thuis aan het werk gegaan.
Dus nu ben ik aan het opstarten met een kopje koffie en mijn werkmail. Vanavond heb ik nog een feestje in een andere stad, ik hoop dat de treinen dan weer/nog normaal rijden.
Fijne dag!
Dus nu ben ik aan het opstarten met een kopje koffie en mijn werkmail. Vanavond heb ik nog een feestje in een andere stad, ik hoop dat de treinen dan weer/nog normaal rijden.
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen.
Net al even door de sneeuw gelopen moest naar de dokter. (heb beginnend eczeem)
Als het op houdt met sneeuwen dan gaan we vanmiddag even naar Heerenveen spullen ophalen.
Om 16:00 uur een huis bekijken.
Fijne dag allemaal!!
Ik heb wel lekker geslapen.
Net al even door de sneeuw gelopen moest naar de dokter. (heb beginnend eczeem)
Als het op houdt met sneeuwen dan gaan we vanmiddag even naar Heerenveen spullen ophalen.
Om 16:00 uur een huis bekijken.
Fijne dag allemaal!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
ik heb het klokje rond geslapen maar nu wil ik eigenlijk alweer naar bed. Maar ja dat staat boven en ik ben beneden... jammer.
Ik lig lekker naar buiten te kijken naar de sneeuw en mijn plan is om dat vandaag te blijven doen. Nou ja en misschien een beetje lezen, computeren, haken en slapen... we will see.
Fijne dag allemaal!
@Lotus, hopelijk hoor je gauw wat, ik vond dat toen ook zo verschrikkelijk spannend!
ik heb het klokje rond geslapen maar nu wil ik eigenlijk alweer naar bed. Maar ja dat staat boven en ik ben beneden... jammer.
Ik lig lekker naar buiten te kijken naar de sneeuw en mijn plan is om dat vandaag te blijven doen. Nou ja en misschien een beetje lezen, computeren, haken en slapen... we will see.
Fijne dag allemaal!
@Lotus, hopelijk hoor je gauw wat, ik vond dat toen ook zo verschrikkelijk spannend!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk lang geslapen. Bijna weekend dus heerlijk vooruitzicht
Ik heb heerlijk lang geslapen. Bijna weekend dus heerlijk vooruitzicht
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen!
Niet veel plannen vandaag, rond de middag komt Winegum naar mij
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen!
Niet veel plannen vandaag, rond de middag komt Winegum naar mij
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik zit inmiddels op school, was voor de sneeuw uit. Het sneeuwt inmiddels hier (Alkmaar) al zo'n 1,5 uur. Ligt al aardig laagje. Heb net mn portfolio ingeleverd, zit nog ff wat te werken en ga op tijd naar huis, daar maar verder werken. Vanavond even naar mn zus, sleutel halen omdat ik een weekje op haar huis ga passen!
Fijne dag!
Ik zit inmiddels op school, was voor de sneeuw uit. Het sneeuwt inmiddels hier (Alkmaar) al zo'n 1,5 uur. Ligt al aardig laagje. Heb net mn portfolio ingeleverd, zit nog ff wat te werken en ga op tijd naar huis, daar maar verder werken. Vanavond even naar mn zus, sleutel halen omdat ik een weekje op haar huis ga passen!
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ik heb uitgeslapen tot kwart voor tien, soms is het zo fijn om onregelmatig te werken. Ga straks even boodschappen doen en dan heb ik vanavond een late dienst. Door de sneeuw en het ijs zal het wel flink druk worden met gebroken polsen, enkels en heupen..
Fijne dag all!
Ik heb uitgeslapen tot kwart voor tien, soms is het zo fijn om onregelmatig te werken. Ga straks even boodschappen doen en dan heb ik vanavond een late dienst. Door de sneeuw en het ijs zal het wel flink druk worden met gebroken polsen, enkels en heupen..
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goeiemorgen,
Ik heb vanacht gedroomt dat ik mijn huis aan het bezichtigen was. Dat gaat vanavond gelukkig ook écht gebeuren Al zal ik geen keuken hebben met 2 fornuizen en slaapkamers nog groter als een 'gemiddelde' woonkamer.
Verder eigenlijk geen idee of ik nog wat ga doen. Misschien even met mam er op uit
Have a good day!
Ik heb vanacht gedroomt dat ik mijn huis aan het bezichtigen was. Dat gaat vanavond gelukkig ook écht gebeuren Al zal ik geen keuken hebben met 2 fornuizen en slaapkamers nog groter als een 'gemiddelde' woonkamer.
Verder eigenlijk geen idee of ik nog wat ga doen. Misschien even met mam er op uit
Have a good day!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemorgen, ik was al om 7.30 wakker!
Veelste vroeg omdat ik vanavond de nachtdienst in moet...
Mja soms kan het niet anders! Relax dagje vandaag verder!
Veelste vroeg omdat ik vanavond de nachtdienst in moet...
Mja soms kan het niet anders! Relax dagje vandaag verder!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!
» Goede vrijdagmorgen!