DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Ja ik ben gewoon enthousiast vandaag! En ben zo blij voor je dat je dat appartement hebt gekocht
Gast- Gast
Weet je wat heel stom is? Ik voel er nauwelijks wat bij tot nu toe. Meer dan een mondelinge overeenkomst is er nog niet en het is allemaal een beetje langs me heen gegaan met het onderhandelen. Ik ben heel blij dat iemand dat voor me heeft gedaan en ik geloof dat ik ook wel blij ben met de afspraken die er zijn gemaakt, maar ik ben er nauwelijks bij betrokken geweest. Het dringt dan ook nog niet echt door. En ik merk dat ik overspoeld ben en me rot voel en dat ik dat ook heel moeilijk vind, omdat ik nu juist heel blij zou moeten zijn.
Sorry, dat moest ik even ventileren...
Sorry, dat moest ik even ventileren...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus ik zou proberen te stoppen met beredeneren wat je nu zou moeten voelen. Laat het gevoel dat je hebt er zijn. Het is niet omdat anderen blij zijn als ze een huis gekocht hebben (wat vast ook niet altijd zo is) dat jij dat ook moet zijn. Het is ook eigenlijk wel logisch als je er zelf zo weinig bij bent betrokken geweest dat het misschien ook nog niet helemaal doordringt. Misschien dat het beter wordt als je er gaat klussen/schilderen en eenmaal bent verhuisd. En misschien ben je zelfs dan nog niet blij en moet je heel erg wennen. Dat kan allemaal, veroordeel je gevoel niet.
Gast- Gast
Dankjewel voor je lieve woorden, Bruce. Ik probeer mijn gevoelens en mezelf niet te veroordelen, maar dat is iets wat me nog altijd veel moeite kost...
Lotus- Ratel
Ik ga er vandoor...op verlate verjaardagsbezoek bij mam Gelukkig is het niet ver rijden. Hopelijk vallen de wegen mee.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Veel plezier, Ibbeltje! En doe voorzichtig op de weg!
Lotus- Ratel
Dank je Lotus en ja doe ik
Ik krijg net per email een bevestiging van de makelaar dat ik het appartement heb gekocht. Nu voelt het al wat echter! Maar mijn gevoelens blijven alle kanten op schieten.
Lotus- Ratel
Lotus, wat leuk dat je het appartement toch hebt gekocht! Dat je er nog niks bij voelt geeft toch niet? Net als wat Bruce zegt: Let it be! Je zit ook nog steeds niet lekker in je vel, tegen de tijd dat je het appartement kan gaan bewonen en naar je smaak kan inrichten voelt het vast beter!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel, Alex. Er speelt inderdaad ook gewoon mee dat ik zo aan het worstelen ben met het eten en met mezelf. Ik hoop dat mijn moeder zo een keer wakker wordt en beneden komt, zodat ik even tegen haar aan kan praten.
Goedemorgen Suus!
Goedemorgen Suus!
Lotus- Ratel
Ik ga mezelf eens van de bank schoppen om wat te gaan schoonmaken. Heb op die dingetjes van vanochtend na nog geen flikker uitgevoerd.
Gast- Gast
Moet toch kunnen, Bruce?
Goedemorgen. Ik ben nog moe.. Werd ergens vannacht wakker van het brandalarm. Dus ik maakte vriend wakker en zei iets over brandalarm. Maar die zei heel droog dat het niet het brandalarm was waarna hij zich weer gewoon omdraaide (hij was pas net thuis). Ik mijn bed uit, echt keihard en hoog aanhoudend gepiep, alleen was zo hard dat ik me niet kon oriënteren waar het vandaan kwam, whaha. Was de intercom op hol geslagen!! Voor de duidelijkheid, die maakt normaal geen pieptonen, dus denk dat de Kou hem teveel is geworden??
Goedemorgen. Ik ben nog moe.. Werd ergens vannacht wakker van het brandalarm. Dus ik maakte vriend wakker en zei iets over brandalarm. Maar die zei heel droog dat het niet het brandalarm was waarna hij zich weer gewoon omdraaide (hij was pas net thuis). Ik mijn bed uit, echt keihard en hoog aanhoudend gepiep, alleen was zo hard dat ik me niet kon oriënteren waar het vandaan kwam, whaha. Was de intercom op hol geslagen!! Voor de duidelijkheid, die maakt normaal geen pieptonen, dus denk dat de Kou hem teveel is geworden??
Gast- Gast
Lotus, gefeliciteerd met je huisje!
Bah, ik zit waarschijnlijk het hele weekend met die klere-ex-man van me opgezadeld. Boos geworden, heb duidelijk laten merken dat ik me ingesteld heb op een weekend alleen (omdat hij me gsiteravond ook smste dat hij weg zou blijven), en inééns moet ik me weer aanpassen en naar meneers pijpen dansen omdat hij toch maar thuis wil blijven. En toen kreeg ik natuurlijk weer de opmerking dat het huis nog altijd ook op zijn naam staat en hij meebetaalt aan de hypotheek en toen was m'n mond dus weer gesnoerd. Bah.
Bah, ik zit waarschijnlijk het hele weekend met die klere-ex-man van me opgezadeld. Boos geworden, heb duidelijk laten merken dat ik me ingesteld heb op een weekend alleen (omdat hij me gsiteravond ook smste dat hij weg zou blijven), en inééns moet ik me weer aanpassen en naar meneers pijpen dansen omdat hij toch maar thuis wil blijven. En toen kreeg ik natuurlijk weer de opmerking dat het huis nog altijd ook op zijn naam staat en hij meebetaalt aan de hypotheek en toen was m'n mond dus weer gesnoerd. Bah.
Gast- Gast
Zo, huis is afgestoft, gestofzuigd en gedweild! Moet alleen de wc en badkamer nog, maar nu ff geen zin meer in. Misschien later vanmiddag. Ga nu lekker een salade maken voor de lunch en dan lekker PS I love you kijken.
@Reva: whaha ik zou me kapotschrikken van zo'n herrie 's nachts. Fijn zo'n vriend die zich doodleuk omdraait en verder slaapt.
@Maple: ah wat vervelend... Kun je niet zelf alsnog ergens anders heen gaan?
@Reva: whaha ik zou me kapotschrikken van zo'n herrie 's nachts. Fijn zo'n vriend die zich doodleuk omdraait en verder slaapt.
@Maple: ah wat vervelend... Kun je niet zelf alsnog ergens anders heen gaan?
Gast- Gast
Oh bah, Maple, wat irritant.
Ik heb net een uur op de wii-fit gestaan, het was 212 dagen geleden
Ik heb net een uur op de wii-fit gestaan, het was 212 dagen geleden
Suus- Lady Post-a-lot
Ben er weer.
Maple wat vervelend zeg hoop dat hij gauw weg is en jij je rust kan vinden en je eigen plekje.
Maple wat vervelend zeg hoop dat hij gauw weg is en jij je rust kan vinden en je eigen plekje.
Wat goed, Suus! Wat heb je gedaan? Ik zou eigenlijk ook wel moeten, maar heb zo'n spierpijn van gisteren, haha.
Oooh PS I love you, die is zo leuk Jaloers
En ja, hij had nogal een lange dag en nacht achter de rug, whaha. Gelukkig ben ik heel zelfstandig heb gewoon de intercom maar gesloopt
Oooh PS I love you, die is zo leuk Jaloers
En ja, hij had nogal een lange dag en nacht achter de rug, whaha. Gelukkig ben ik heel zelfstandig heb gewoon de intercom maar gesloopt
Gast- Gast
Haha dus nu kan niemand meer bij je aanbellen?
Oh man, ik heb nu een half uur film gezien ('t is nu reclame) en ik heb meer dan de helft van de tijd zitten janken. 't Is maar goed dat m'n vriend er niet is
Oh man, ik heb nu een half uur film gezien ('t is nu reclame) en ik heb meer dan de helft van de tijd zitten janken. 't Is maar goed dat m'n vriend er niet is
Gast- Gast
Ik heb gestept, gehoelahoept en geslalomd
Suus- Lady Post-a-lot
Oeh, misschien ga ik ook nog wel PS I love you kijken vandaag . Ik heb net 'Verborgen Gebreken' gescoord, dus die kijk ik eerst. Mijn tripje naar Leuven ging niet door (iets met storingen in het treinverkeer ). Ik vind dus dat ik nog steeds vrij heb vandaag en niks hoef. Héérlijk!
Is hier nog iemand?
Lotus gefeliciteerd met je huis. Suus gefeliciteerd met je activiteit
Is hier nog iemand?
Lotus gefeliciteerd met je huis. Suus gefeliciteerd met je activiteit
Gast- Gast
Ik ben er nog! PS I love you is net afgelopen, mooie film! Heb het boek ook gelezen, maar kan niet zeggen wat ik leuker vond. Is te lang geleden dat ik het boek heb gelezen
Veel plezier met geborgen verbreken!
Veel plezier met geborgen verbreken!
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: