DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Goeiemiddag!
Kleine prinses ligt heerlijk op bed, dus tanti heeft even tijd voor zichzelf. Vanmorgen ben ik met haar wezen shoppen, héérlijk dat ik dat nu eindelijk goed kan!! Heb achter haar buggy gelopen en zijn bij de Bristol geweest, daarna weer in de auto en naar de Hema en de Action. Voor mijn doen super ver gelopen maar het lukte gewoon! En ik ben nu niet eens heel moe in de benen
Maar om even on topic te blijven: ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt en heb ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik wil wel graag helpen waar nodig, maar door mijn beperkingen kan ik niet veel, als iemand op de grond ligt, kan ik er al niet goed bij, zeg maar. Maar ik zou wel blijven om te kalmeren en de ambulance te bellen. Hopen dat omstanders me dan verder helpen met het slachtoffer.
Kleine prinses ligt heerlijk op bed, dus tanti heeft even tijd voor zichzelf. Vanmorgen ben ik met haar wezen shoppen, héérlijk dat ik dat nu eindelijk goed kan!! Heb achter haar buggy gelopen en zijn bij de Bristol geweest, daarna weer in de auto en naar de Hema en de Action. Voor mijn doen super ver gelopen maar het lukte gewoon! En ik ben nu niet eens heel moe in de benen
Maar om even on topic te blijven: ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt en heb ook geen idee hoe ik zou reageren. Ik wil wel graag helpen waar nodig, maar door mijn beperkingen kan ik niet veel, als iemand op de grond ligt, kan ik er al niet goed bij, zeg maar. Maar ik zou wel blijven om te kalmeren en de ambulance te bellen. Hopen dat omstanders me dan verder helpen met het slachtoffer.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Heftig zeg al die verhalen hier!
Afgelopen jaar werd er voor mijn ogen een vrouw op een scooter aangereden die flink over de weg ging daarna.
Er stopte heel wat mensen , ik ook, waarvan er eentje verpleger was en de ander ook zoiets en die wisten natuurlijk gelijk wat ze moesten doen. Deken erbij, nek niet bewegen. Ik stond er maar een beetje bij eigenlijk, maar weg gaan vond ik ook zo cru ofzo.
Afgelopen jaar werd er voor mijn ogen een vrouw op een scooter aangereden die flink over de weg ging daarna.
Er stopte heel wat mensen , ik ook, waarvan er eentje verpleger was en de ander ook zoiets en die wisten natuurlijk gelijk wat ze moesten doen. Deken erbij, nek niet bewegen. Ik stond er maar een beetje bij eigenlijk, maar weg gaan vond ik ook zo cru ofzo.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ja echt... vandaag weer voor het eerst een hele dag, wat heb ik haar gemist!! Dit is toch héél anders dan de afgelopen tijd, heb haar wel regelmatig gezien maar al 3,5 maand niet meer een dagje samen met haar gehadReva schreef:Sjaan, wat fijn dat je draakje weer bij je is
Toen ik laatst in het ziekenhuis lag, lag er een man naast me die afgelopen zomer een motor-ongeluk had gehad en vorige week reed ik met de auto op de plek waar hij toen aangereden is. Dat vond ik wel heel naar om te realiseren :S
Ik snap dat weggaan cru voelt hoor, maar ik vond juist alle mensen die stonden te kijken ook heel raar voelen. Hoeveel mensen niet ongegeneerd uit hun auto's stapten om foto's te maken van de connexion bus en auto en rustig nog even paar meter vooruit liepen om beter beeld te krijgen blijkbaar. Echt schaamteloos Terwijl er nog geen eens op dat moment heli of ambulances waren.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ja echt... vandaag weer voor het eerst een hele dag, wat heb ik haar gemist!! Dit is toch héél anders dan de afgelopen tijd, heb haar wel regelmatig gezien maar al 3,5 maand niet meer een dagje samen met haar gehadReva schreef:Sjaan, wat fijn dat je draakje weer bij je is
Toen ik laatst in het ziekenhuis lag, lag er een man naast me die afgelopen zomer een motor-ongeluk had gehad en vorige week reed ik met de auto op de plek waar hij toen aangereden is. Dat vond ik wel heel naar om te realiseren :S
Hoe vind ze het zelf? Was ze blij? Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap?
Gast- Gast
Goedemiddag lieve dames
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dag!
Huh? Sjaan dr post is idd weg!
Huh? Sjaan dr post is idd weg!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
I know, die had ik gelezen. Ik probeer alleen mijn medeverwondering weer te geven door op mijn hoofd te krabbenReva schreef:Sjaan had op mij gereageerd mbt de zwangerschap en dr nichtje
Gast- Gast
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Klopt, ik wilde m even editen maar toen heb ik m per ongeluk ge-delete. Sorry!
Even opnieuw: Draakje vond t erg leuk, we hebben vanmorgen heeeeeeeeeerlijk gewinkeld
*knip*
Even opnieuw: Draakje vond t erg leuk, we hebben vanmorgen heeeeeeeeeerlijk gewinkeld
*knip*
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 1 feb 2012 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Scheelt niet veel in mijn geval *hoesthoest*Smikkell schreef:Allemaal jullie stem verloren?
Arme Sjaan. Even geen lalala-lalaaaaaaaaaaaaan dan, maar stemrust!Sjaantje schreef:Scheelt niet veel in mijn geval *hoesthoest*Smikkell schreef:Allemaal jullie stem verloren?
Ik ben in de keuken bezig, dus ook niet heel spraakzaam.
Gast- Gast
Nee, dat meezingen bij Vrienden van Amstel heeft mijn stemmetje geen goed gedaan
Ik ben ook in de keuken bezig, daar staat de laptop ook en ik ben heeeeeeeeel goed de vogelkooi aan t schoonmaken en de kliko heb ik ook al buiten gezet en nu hoef ik alleen nog af te wassen en de vogelkooi weer te vullen. En dan, dan doe ik niks meer Morgenochtend rammelt de wekker om 5u dus vroeg naar bed vandaag!
Ik ben ook in de keuken bezig, daar staat de laptop ook en ik ben heeeeeeeeel goed de vogelkooi aan t schoonmaken en de kliko heb ik ook al buiten gezet en nu hoef ik alleen nog af te wassen en de vogelkooi weer te vullen. En dan, dan doe ik niks meer Morgenochtend rammelt de wekker om 5u dus vroeg naar bed vandaag!
Moest vanmiddag aan je denken. Er hingen briefjes op de palen dat er een parkietje was gevonden, met de vraag of iemand zijn vogeltje kwijt was. Arme beestje in deze kou..Sjaantje schreef:Nee, dat meezingen bij Vrienden van Amstel heeft mijn stemmetje geen goed gedaan
Gast- Gast
Jeetje, dat je dat nog weet!!!
Nou ja, wel fijn dat dat vogeltje gevonden is iig, dat is met de mijne niet gebeurd zover ik weet. Arme Paco
Nou ja, wel fijn dat dat vogeltje gevonden is iig, dat is met de mijne niet gebeurd zover ik weet. Arme Paco
Ik vond het toen zo zielig voor jou en het vogeltje.Sjaantje schreef:Jeetje, dat je dat nog weet!!!
Fijn idee inderdaad, dat deze parkiet nu ergens warm binnen zit. Maar het idee dat iemand zijn vogeltje kwijt is en dat met dit weer. Misschien geen idee dat hij nu veilig en warm bij iemand binnen zit en misschien dat de eigenaar de briefjes nooit leest. Brr...
Gast- Gast
Kan me niet voorstellen dat de eigenaar niet continu rondkijkt naar aanwijzingen dat zijn beestje gevonden is! Met dit weer kan het beestje nooit heel lang buiten geweest zijn, dus is ie nog maar kort ontsnapt. Maar gelukkig zit ie nu lekker warm binnen en kan hij ofwel gauw naar huis, of wordt voor een nieuw huisje gezorgd, misschien wel bij de vinder.
En ja, ik vond het ook zó vreselijk zielig voor Paco Helemaal alleen buiten in het bos, in het donker, in de kou... niet wetend wat hem boven het hoofd hing. Ik wist het wél, ik wist dat hij de nacht niet zou gaan overleven en ik voelde me zó vreselijk schuldig! Dit had nóóit mogen gebeuren! Ook voor Pinkie vond ik het vreselijk, want hij was zijn maatje kwijt Nu heeft hij al enige jaren een haat- / liefde-relatie met zijn huidige kooigenoot.
En ja, ik vond het ook zó vreselijk zielig voor Paco Helemaal alleen buiten in het bos, in het donker, in de kou... niet wetend wat hem boven het hoofd hing. Ik wist het wél, ik wist dat hij de nacht niet zou gaan overleven en ik voelde me zó vreselijk schuldig! Dit had nóóit mogen gebeuren! Ook voor Pinkie vond ik het vreselijk, want hij was zijn maatje kwijt Nu heeft hij al enige jaren een haat- / liefde-relatie met zijn huidige kooigenoot.
Zou hij het andere vogeltje misschien niet helemaal accepteren omdat hij Paco mist? Zou dat zo werken bij vogels?Sjaantje schreef:Kan me niet voorstellen dat de eigenaar niet continu rondkijkt naar aanwijzingen dat zijn beestje gevonden is! Met dit weer kan het beestje nooit heel lang buiten geweest zijn, dus is ie nog maar kort ontsnapt. Maar gelukkig zit ie nu lekker warm binnen en kan hij ofwel gauw naar huis, of wordt voor een nieuw huisje gezorgd, misschien wel bij de vinder.
Gast- Gast
Het is zeker nog te vroeg om nu al naar bed te gaan he? Ik ben moe
Slaap sinds een paar dagen weer alle nachten en normale uren, maar ik heb alleen maar minder energie dan toen ik een paar uur per week sliep
Maar verder klaag ik niet. We zijn bijna twee jaar verder wat slapen betreft en van mij mag het allemaal wel weer normaal worden.
Slaap sinds een paar dagen weer alle nachten en normale uren, maar ik heb alleen maar minder energie dan toen ik een paar uur per week sliep
Maar verder klaag ik niet. We zijn bijna twee jaar verder wat slapen betreft en van mij mag het allemaal wel weer normaal worden.
Gast- Gast
Hmm nee, het ligt aan Zazu, dat is een krengetje. Pinkie is de meest vredelievende vogel die je je maar kunt indenken!Smikkell schreef:Zou hij het andere vogeltje misschien niet helemaal accepteren omdat hij Paco mist? Zou dat zo werken bij vogels?Sjaantje schreef:Kan me niet voorstellen dat de eigenaar niet continu rondkijkt naar aanwijzingen dat zijn beestje gevonden is! Met dit weer kan het beestje nooit heel lang buiten geweest zijn, dus is ie nog maar kort ontsnapt. Maar gelukkig zit ie nu lekker warm binnen en kan hij ofwel gauw naar huis, of wordt voor een nieuw huisje gezorgd, misschien wel bij de vinder.
Ik wil ook naar bed *gaap* en dat gaat bij mij ook niet lang meer duren. Ben al bezig alle spullen voor morgen klaar te zetten, medicijnenrondje, opruimen, omkleden (ja allemaal tegelijk)
Maar ik kan me indenken dat je na 2 jaar wel weer fatsoenlijk wilt kunnen slapen!
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: