DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Trots op je!Reva schreef:Ik lig er al in, woehoe.
June is zeker die 1176 paar sokken van haar aan het ophangen.
Gast- Gast
't Is wel een beetje vroeg voor een zaterdag... Maar ja, vriend moet werken vandaag (geen idee tot hoe laat, kan zijn dat ie ergens vanmiddag alweer terug is, kan nachtwerk worden). Ben maar ff met 'm opgestaan en samen ontbeten. En ik heb ook al de afwas van gisteravond gedaan en het fornuis schoongemaakt! *trots*
Nu ben ik in dubio over mijn plannen voor vandaag. Deels ligt dat ook aan het feit dat ik neit weet hoe lang m'n vriend moet werken. Als ik weet dat hij de hele dag weg is, ga ik nu eerst aan allerlei schoonmaakklusjes beginnen die ik eigenlijk wil doen en daarna lekker piano spelen, film kijken en niks doen. Maar als hij vanmiddag alweer terug is, voel ik er meer voor nu te beginnen met piano spelen, film kijken en niks doen en het schoonmaken vanmiddag even samen te doen.
Nu ben ik in dubio over mijn plannen voor vandaag. Deels ligt dat ook aan het feit dat ik neit weet hoe lang m'n vriend moet werken. Als ik weet dat hij de hele dag weg is, ga ik nu eerst aan allerlei schoonmaakklusjes beginnen die ik eigenlijk wil doen en daarna lekker piano spelen, film kijken en niks doen. Maar als hij vanmiddag alweer terug is, voel ik er meer voor nu te beginnen met piano spelen, film kijken en niks doen en het schoonmaken vanmiddag even samen te doen.
Gast- Gast
Heej
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
oow gezellig ben jij
Goedemorgen!
Heel irritant dit, de vriend van een vriendin van me moet vandaag ook richting het noorden, nu had ik woensdag gezegd mocht het nodig zijn mag hij wel met mij meerijden. Ze liet me donderdagmiddag weten dat ze het even met hem ging bespreken want de andere optie ging niet door. Toen heb ik gezegd ik hoor wel of ik hem mee moet nemen. Ja dat zou ze vrijdag dan laten weten. Maar heb dus niks meer gehoord, dus weet nou nog niet of die mee wil.
Heel irritant dit, de vriend van een vriendin van me moet vandaag ook richting het noorden, nu had ik woensdag gezegd mocht het nodig zijn mag hij wel met mij meerijden. Ze liet me donderdagmiddag weten dat ze het even met hem ging bespreken want de andere optie ging niet door. Toen heb ik gezegd ik hoor wel of ik hem mee moet nemen. Ja dat zou ze vrijdag dan laten weten. Maar heb dus niks meer gehoord, dus weet nou nog niet of die mee wil.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May hoe laat ga je?
Haha ja sorry! Maar: eerste klusje zit erop. De spiegel op onze kledingkast en de glazen douchewand zijn weer schoon! Ik wil verder vandaag nog:
Droog en nat afstoffen
Stofzuigen
Dweilen
Wc schoonmaken
Wastafel op de badkamer schoonmaken
En dan vind ik het wel weer even goed.
't Is trouwens bizar, er liggen hier overal stofvlokken op de grond alsof er al weken niet meer is gestofzuigd, terwijl ik dat een week geleden nog heb gedaan. Ik stofzuig altijd eens in de week en heb nog nooit zulke stofvlokken aangetroffen (tenzij ik het een week had overgeslagen). Volgens mijn vriend ligt dat aan het weer, dat het nu erg droge lucht is en dat er daarom meer stof ontstaat.
Droog en nat afstoffen
Stofzuigen
Dweilen
Wc schoonmaken
Wastafel op de badkamer schoonmaken
En dan vind ik het wel weer even goed.
't Is trouwens bizar, er liggen hier overal stofvlokken op de grond alsof er al weken niet meer is gestofzuigd, terwijl ik dat een week geleden nog heb gedaan. Ik stofzuig altijd eens in de week en heb nog nooit zulke stofvlokken aangetroffen (tenzij ik het een week had overgeslagen). Volgens mijn vriend ligt dat aan het weer, dat het nu erg droge lucht is en dat er daarom meer stof ontstaat.
Gast- Gast
Ja stof is om gek van te worden Maar je bent al lekker bezig zo op de zaterdagmorgen.
May dat zou ik ook heel irritant vinden. Ik zou de neiging hebben te vinden dat ze het dan maar moeten uitzoeken en gewoon zelf gaan, maar dat vind ik dan weer lullig, dus uiteindelijk zou ik ze bellen om te vragen wat ze nu willen.
Gast- Gast
Ja normaal ben ik niet zo fanatiek hoor, maar ik ben vandaag alleen en op een of andere manier vind ik het toch het fijnst om schoon te maken als ik alleen ben, al schiet het met z'n tweeën natuurlijk harder op.
Gast- Gast
Ik had nog geen specifieke tijd in gedachten, wou dat dan even met hem afstemmen zeg maar. Maar ik trek wel gewoon mijn eigen plan en als ik alles aan kant heb zal ik wel even een berichtje doen dat ik zo weg ga en of hij nog mee wil.
Maar de neiging om gewoon te gaan heb ik ook wel hoor!
Maar de neiging om gewoon te gaan heb ik ook wel hoor!
May- Ratel
Oh dan zou ik ook als je klaar bent een smsje doen of zo dat je zo wil gaan en wat hij wil. Meer zou ik er niet aan doen.
Bruce> met zijn tweeen ben ik fanatieker met de klusjes hahah
Bruce> met zijn tweeen ben ik fanatieker met de klusjes hahah
Oh ja, smsje als je bijna gaat vetrekken is ook wel een goeie inderdaad, hoewel je dan ook kans hebt dat hij dan zegt ik wil wel mee maar heb nog een uurtje nodig en dan je dan een uur kunt gaan zitten wachten. (Of je moet de guts hebben om dan te zeggen dat je gewoon gaat.)
Gast- Gast
Bruce schreef:Oh ja, smsje als je bijna gaat vertrekken is ook wel een goeie inderdaad, hoewel je dan ook kans hebt dat hij dan zegt ik wil wel mee maar heb nog een uurtje nodig en dan je dan een uur kunt gaan zitten wachten. (Of je moet de guts hebben om dan te zeggen dat je gewoon gaat.)
Dan zou ik zeggen in het smsje van ik ga zo als je wil kan je nu nog hier komen en anders vertrek ik alleen. (zoiets dan he) Ik zou zeker niet nog lang wachten.
Oh ik heb dan wel de guts om te zeggen dat ik dan zonder hem vertrek, en als ik hem sms heeft hij nog zeker 20 minuten, dus daarin moet hij het maar redden! En anders ga ik lekker alleen, wat ik ook wel fijn vind met dit weer moet ik zeggen, want weet niet hoe goed de wegen hier gestrooid zijn.
May- Ratel
Wat een enthousiasme!Bruce schreef:Hee Lotus
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40