Waarom forum jij?
+13
Rush
Snoes
Polly
Jeanette
Susan
Blond
Star007
Bacio
PluDan
Roza
Ibbeltje
Monte
Marin
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waarom forum jij?
Bacio schreef:Ik vind het interessant hoe anderen denken, wat voor leven ze hebben, wat ze belangrijk vinden en welke problemen daarin voorkomen.
Mijn vrienden en omgeving (collega's, familie, kennissen) zijn allemaal een bepaald soort type. Daardoor ben ik gewend dat mensen op een bepaalde manier denken, leven etc. Dat is heel beperkt en ik vind het interessant hoe anderen denken, leven, werken, beslissingen maken.
Precies dit.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Voor mij is het een vorm van ontspanning. Je groeit ook mee met het forum en met verhalen van forummers, daar ben ik dan ook altijd wel benieuwd naar.
En natuurlijk is het ook leuk dat ik echte vriendschappen heb overgehouden aan dit forum.
En natuurlijk is het ook leuk dat ik echte vriendschappen heb overgehouden aan dit forum.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Het is voor mij ook ontspanning en ik vind het leuk om mensen te volgen en meningen te lezen over bepaalde onderwerpen. Het is natuurlijk ook gewoon vermaak en soms tegen verveling.
Ik zit op het moment `s avonds liever op het forum dan in de kroeg met vriendinnen. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mezelf.
Ik zit op het moment `s avonds liever op het forum dan in de kroeg met vriendinnen. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mezelf.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Voornamelijk vermaak eigenlijk. Ik gooi meestal niet al mijn zorgen en problemen op het forum, maar vind het wel fijn dat ik af en toe iets kwijt kan en er dan reacties op krijg. Met name het datetopic is een soort interactief dagboek voor mij Verder hou ik het vrij luchtig en kijk ik graag in de fototopics en bij Beauty & Mode enzo.
De zwangerschapspijler interesseert me allerminst
De zwangerschapspijler interesseert me allerminst
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik forum gewoon voor de gezelligheid en voor de ontspanning. Het is wel fijn om advies te kunnen krijgen hier zonder dat meteen de hele wereld op de hoogte is Lekker anoniem hier
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Omdat ik geen zin heb om de dingen te doen die eigenlijk moeten gebeuren.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik begon met forummen omdat ik me verveelde. Nu forum ik om op de hoogte te blijven van bepaalde mensen.
Gast- Gast
Confusion schreef:Ik begon met forummen omdat ik me verveelde. Nu forum ik om op de hoogte te blijven van bepaalde mensen.
+1
En ik doe het ook voor de gezelligheid. Ik zie het als ontspanning.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom zit jij op het forum?
» Waarom forum jij?
» Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
» Waarom geen negeerknop op het forum?
» Waarom deed 't forum net zo raar?
» Waarom forum jij?
» Op wie van het forum ben jij trots, en waarom?
» Waarom geen negeerknop op het forum?
» Waarom deed 't forum net zo raar?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: