boerenkool en crem fraice
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
boerenkool en crem fraice
ik ga zo uit het koken topiq de boerenkool ovenschotel maken met spekjes, ui, rookworst aardappelschijfjes creme fraice boerenkool en geraspte kaas... maar zou A. dit ook al mogen/kunnen eten? en dan met name om de creme fraiche, ui en boerenkool? de worst en spekjes vis ik er denk ik zoeiso voor haar even uit...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: boerenkool en crem fraice
Volgens mij kan dat wel hoor.
Die enkele keer dat wij een stamppot eten eet mijn dochter de spekjes trouwens gewoon mee.
Die enkele keer dat wij een stamppot eten eet mijn dochter de spekjes trouwens gewoon mee.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me wel. D smult van boerenkool, ook de worst vind ze heerlijk. Ik doe er dan wel geen ui door, maar dat mogen ze gewoon eten hoor. Creme fraiche mag ook gewoon lijkt me aangezien ze vanaf 1 jaar gewone melkproducten mogen.
heb het recept even opgezocht, klinkt lekker zeg. Eet smakelijk!
heb het recept even opgezocht, klinkt lekker zeg. Eet smakelijk!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
ik denk dat ik dan gewoon maar alles er in laat zitten en wel zie of ze het wil eten, als ze iets niet lekker vind dan laat ze dat namelijk duidelijk merken hahaha
ben ook erg benieuwd hoe hij smaakt strax
ben ook erg benieuwd hoe hij smaakt strax
duckie- Ratel
Hier krijgt Y. gewoon alles wat jij opnoemt. Ook spek/worst e.d. als dat verwerkt is in het gerecht. Spinazie met ham vindt meneertje héérlijk, net zoals bloemkool met ei en kaas
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
hmm dat klinkt ook goed spinazie met ham en bloemkool met ei en kaas... hoe maak je dat klaar?
duckie- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: