Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okee, ik beken alsnog..

+45
Minx
*Troela*
marjoleinnn
Pompoen
Happy
nien
Polly
Niene
Lady Starstruck
Esperanza
L!ND@
TGR
Caroow
TwistedAngel
_Lacey_
Mees
Dennenappel
Sorella
FireButterfly
Jezzie
Linnie1985
Jerry
Tullow
Marin
Flippin' Bitch
Stuiterbal
nina
Snoes
Nora
Lejow
Atelier Madame
Sugarfall
Niekske
Rush
Paper Crown
M@niek
VeryCherry
Poisongirl
Novalee
Jeanette
Ibbeltje
Blond
RYW
Caro
Alex
49 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

beken - Okee, ik beken alsnog.. - Pagina 4 Empty Re: Okee, ik beken alsnog..

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 0:37

Ibbeltje schreef:Ja ieder zijn ding maar zoals ik al zei ik verbaasde mij er over.

Maar weer ontopic gaan Wink

Ja, jij stelde de vragen hoor.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 0:38

Ohja ik heb er nog een, van laatst.

Ik beken dat ik zelf in een paal ben gereden en niemand heeft mij aangereden.

Ik kwam er nog mee in de knel ook omdat men aandrong aangifte te doen enzo.

Terwijl de deuk overduidelijk paal-vormig is laughcry .

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 1 feb 2012 - 0:39

Ibbeltje schreef:
2CKC2 schreef:
Ibbeltje schreef:
2CKC2 schreef:
Ibbeltje schreef:Tamagotchi's ja wie heeft ze niet gehad :P

ik

Oh niet ? had vriendjes/vriendinnetjes ze wel bij jou ?
Jaa iedereen.. Sad

Sad En je wilde hem toen ook graag dan?
Ja, maar mijn ouders vonden boodschappen belangrijker haha beken - Okee, ik beken alsnog.. - Pagina 4 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 0:39

Charlie schreef:
Ibbeltje schreef:Ja ieder zijn ding maar zoals ik al zei ik verbaasde mij er over.

Maar weer ontopic gaan Wink

Ja, jij stelde de vragen hoor.

Ja en daarom zeg ik ook weer ontopic gaan ...
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Rush wo 1 feb 2012 - 0:39

Powerbabe schreef:
Rush schreef:Ik was trouwens ook stervens jaloers op m`n vriendinnetje die een Furby had en ik niet. Die dingen waren 100 gulden volgens mij, veel te duur. Om diezelfde reden kreeg ik ook geen Baby Born die ik heel graag wilde.

Haha +1!
Hahaha, schattig!

Dat vriendinnetje is nog steeds m`n beste vriendin. Zij en haar broertje kregen echt alles wat ze wilden en ik was dan best wel jaloers. Game Boy's, alle versies die er van uitkwamen en die stomme Furby`s. Alles wat hip was, kregen zij en ze gingen ook nog wekelijks uit eten, vaak bij de Mac en dan zat er altijd een speeltje in het Happy Meal wat ik ook graag gewild had. Dan weer zomaar een TV op de slaapkamer en toen ze ouder werd echt bulten merkkleding en andere dure spullen. M`n ouders hadden daar geen geld voor en hebben zich wel eens hardop afgevraagd hoe haar vader dat toch deed, hij was ook maar een gewone 'arbeider'.

Later (vorig jaar) bleek dat haar ouders door dat soort dingen destijds zichzelf heel diep in de schulden gestoken hebben. Eigenlijk wel heel erg sneu.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 0:40

CKC tja daar zit wel wat in natuurlijk maar ja voor jou toen was het minder leuk Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 0:40

Nav Charlie. Er is inderdaad iemand tegen mijn auto aangereden maar daarvoor had ik hem tegen de muur geparkeerd en daarom zei ik dus dat het nummer op het briefje niet klopte.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 1 feb 2012 - 0:40

Ibbeltje schreef:CKC tja daar zit wel wat in natuurlijk maar ja voor jou toen was het minder leuk Wink

lol! huilen dat ik deed..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 0:42

Charlie schreef:Ohja ik heb er nog een, van laatst.

Ik beken dat ik zelf in een paal ben gereden en niemand heeft mij aangereden.

Ik kwam er nog mee in de knel ook omdat men aandrong aangifte te doen enzo.

Terwijl de deuk overduidelijk paal-vormig is laughcry .
lol!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 1 feb 2012 - 0:44

Ik beken dat ik de paas bokaal van mijn klas heb weggegooid.. Er stond een oerlelijk beeldje in de klas toen ik daar kwam werken, en niemand begon er over en ik had geen idee waarvan het was, dus heb het weggegooid.
Tot vlak voor de pasen mijn collega's de paasbokalen kwamen ophalen voor de eier-zoek-wedstrijd.. Bleek dat mijn klas die met de andere juf het jaar ervoor gewonnen had, en dat lelijke beeldje dus de wisselbeker was.
Ik heb gedaan alsof mijn neus bloedde en niet wist waar ze het over hadden laughcry

Wel karma trouwens, want afgelopen jaar won mijn klas, dus kreeg ik een ander beeldje terug hahahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 0:47

Een jaar of 11 of langer terug maakte ik met oppassen weleens expres de baby's wakker, omdat ik het zo saai vond als ze sliepen en als ze gingen huilen kon ik ze tenminste troosten Embarassed angel

Gast
Gast

Bericht  Nora wo 1 feb 2012 - 0:49

Haha wat een acties allemaal hier.
Zie een heleboel kleine meisjes allemaal vet stiekem en zenuwachtig al die dingen doen Twisted Evil beken - Okee, ik beken alsnog.. - Pagina 4 166342
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 0:52

Sorry dat ik dacht dat ik nog wel tot het tankstation door kon rijden. Sorry dat daardoor nu de koppakking en de startmotor stuk zijn. En sorry dat je nu 400 euro moet betalen om het te maken..Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje wo 1 feb 2012 - 0:53

Reva schreef:Een jaar of 11 of langer terug maakte ik met oppassen weleens expres de baby's wakker, omdat ik het zo saai vond als ze sliepen en als ze gingen huilen kon ik ze tenminste troosten Embarassed beken - Okee, ik beken alsnog.. - Pagina 4 166342

whahaha Reev toch Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 1 feb 2012 - 0:53

Reva schreef:Een jaar of 11 of langer terug maakte ik met oppassen weleens expres de baby's wakker, omdat ik het zo saai vond als ze sliepen en als ze gingen huilen kon ik ze tenminste troosten Embarassed beken - Okee, ik beken alsnog.. - Pagina 4 166342
Heeeeee, dit deed ik ook met mijn zusje.. mijn zusje is 13 jaar jonger dan ik en toen ze nog maar een paar maandjes was vonden mijn broertje en ik dr maar saai. Altijd slapen die baby.. kwamen we 15:15 thuis van school en gingen we bovenspelen, had mijn moeder net mijn zusje in bed gedaan en dan zei ze nog: 'Zachtjes hoor, niet je zusje wakker maken..' wij:'Nee hoor heel zachtjes' eerste wat we dus deden is haar kamertje in en dr speen eruit trekken.. Dan werd ze wakker natuurlijk.. hahahaha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 1:03

Hahaha evil sista!

Ik sneak 8 van de 10 aankopen ook mijn kast in hoor. Als ik thuis kom ren ik eerst snel naar de slaapkamer met de kast en dan stop ik het erin. Is spannend joh! Haha. Ik heb mijn eigen geld, vriend ook, gooien niks op een hoop maar ik heb geen zin in ‘gezeik’ hij koopt 2x per jaar iets voor zichzelf (wel ineens veel) en ik elke maand. Hij vind dat ik teveel shop (is ook zo) dus hou ik het lekker voor mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 1:10

Pap+mam, sorry voor de net gestucte muur, het was niet alleen de spaghetti die verkeerd was gevallen, misschien had ik ook wel een biertje/wijntje teveel op...

Oke, ik heb wel dat krasje op de auto veroorzaakt.

En ja, ook ik zeg weleens dat mijn nieuwe kleren minder kosten dan ze echt waren.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 1:15

Ik bedenk me nog iets, maar volgens mij heeft die al eens op het forum gestaan.

Mijn zus had een vrouwtjeshamster en ik een mannetjeshamster en ik deed ze weleens stiekem even bij elkaar in de hoop dat de mijne die van haar zou bespringen. Dus als mijn ouders en zus dan weg waren een keer maakte ik allebei de hamsters wakker Embarassed en zette ik ze samen in een schoenendoos ofzo Embarassed Thank god moest zij niks van hem weten en werden ze alleen maar boos op elkaar en vond ik het toch wel eng als ze boos op elkaar werden, geen idee hoe ik die babyhamsters anders had moeten verklaren :shock:

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 1 feb 2012 - 1:17

Reva schreef:Ik bedenk me nog iets, maar volgens mij heeft die al eens op het forum gestaan.

Mijn zus had een vrouwtjeshamster en ik een mannetjeshamster en ik deed ze weleens stiekem even bij elkaar in de hoop dat de mijne die van haar zou bespringen. Dus als mijn ouders en zus dan weg waren een keer maakte ik allebei de hamsters wakker Embarassed en zette ik ze samen in een schoenendoos ofzo Embarassed Thank god moest zij niks van hem weten en werden ze alleen maar boos op elkaar en vond ik het toch wel eng als ze boos op elkaar werden, geen idee hoe ik die babyhamsters anders had moeten verklaren :shock:
lol!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Alex wo 1 feb 2012 - 1:23

Reva schreef:Ik bedenk me nog iets, maar volgens mij heeft die al eens op het forum gestaan.

lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  nina wo 1 feb 2012 - 1:33

Haha! Zo heb ik mijn vriend wel trots verteld dat één van mijn twee nieuwe jurkjes afgeprijsd was van €279,95 voor €85 was. Alleen verzwegen dat de andere €149,95 was. angel
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Stuiterbal wo 1 feb 2012 - 1:36

"Buurman sorry dat ik op je stoep ben gaan staan waar je net vers cement had gesmeerd. Ik gaf mijn ogen de schuld dat ik het niet gezien had en omdat ik een grote bril op had geloofde je me heilig. Maar sorry buurman ik deed het expres juist omdat je zei dat het niet mocht !"

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Flippin' Bitch wo 1 feb 2012 - 1:40

Mijn vriend heeft geleerd om melk uit een mok te drinken en ik uit een glas. Dit is dus al bijna onze gehele bijna 8-jarige relatie`een fijn discussiepunt aan de ontbijttafel. Inclusief: 'wat als we kinderen krijgen? krijgen die van papa een mok en van mama een glas?'

Schat, ik beken. Ik drink al 2,5 jaar melk uit een mok. Behalve als jij er bent Wink
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 1:46

Flippin' Bitch schreef:Mijn vriend heeft geleerd om melk uit een mok te drinken en ik uit een glas. Dit is dus al bijna onze gehele bijna 8-jarige relatie`een fijn discussiepunt aan de ontbijttafel. Inclusief: 'wat als we kinderen krijgen? krijgen die van papa een mok en van mama een glas?'

Schat, ik beken. Ik drink al 2,5 jaar melk uit een mok. Behalve als jij er bent Wink

Hilarisch Laughing y

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 1 feb 2012 - 1:52

Dit deed ik ook altijd. Ik hoopte dan ook altijd dat ik ze echt zag neuken, want dat leek me maar wat interessant Wink

Oh en ik maakte kindjes soms ook wakker als ik aan het oppassen was, vond ik ook gezelliger.

Buurvrouw a.k.a. De Heks: Sorry dat ik en m'n vriendinnetje eieren en hulstbladeren in uw brievenbus hebben gedaan, dat zal vast niet fijn geweest zijn. Maar ja, die keiharde halve stroopwafel met Sint Maarten was dan ook niet erg gul.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: