Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okee, ik beken alsnog..

+45
Minx
*Troela*
marjoleinnn
Pompoen
Happy
nien
Polly
Niene
Lady Starstruck
Esperanza
L!ND@
TGR
Caroow
TwistedAngel
_Lacey_
Mees
Dennenappel
Sorella
FireButterfly
Jezzie
Linnie1985
Jerry
Tullow
Marin
Flippin' Bitch
Stuiterbal
nina
Snoes
Nora
Lejow
Atelier Madame
Sugarfall
Niekske
Rush
Paper Crown
M@niek
VeryCherry
Poisongirl
Novalee
Jeanette
Ibbeltje
Blond
RYW
Caro
Alex
49 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

beken - Okee, ik beken alsnog.. - Pagina 7 Empty Re: Okee, ik beken alsnog..

Bericht  nien do 2 feb 2012 - 5:03

Het spijt me, Jamin medewerkster...

Dat ik dat snoepje wilde proberen op een schap waar ik eigenlijk niet bij kon, dat toen vervolgens de hele bak viel en de andere snoepbakken op de schapen eronder ook op de grond vielen. Het spijt me nog meer dat een vriendin toen riep ''Nien. rennen''. En we er heel erg snel vandoor gingen.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 6:24

Sorry klasgenootje dat ik je rokje naar beneden heb getrokken. Ik zei dat het per ongeluk ging omdat ik geduwd werd en me ergens vastgreep, maar eigenlijk had ik gewoon een hekel aan je, en deed ik het expres. :-)

Gast
Gast

Bericht  Happy do 2 feb 2012 - 6:58

Haha ik moet echt hardop lachen Very Happy Ik heb vast genoeg te bekennen, had wel vaker een leugentje om bestwil maar ik kom er zo niet op :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 7:11

Ok pap en mam, ik beken dat zusje en ik jarenlang geregeld stiekem 's nachts door de achtertuin naar de buurkinderen slopen om daar te logeren en dat de buurkinderen ook regelmatig bij ons kwamen logeren stiekem.
Dan sliepen we met z'n alleen in mijn kamer of in die van 't buurmeisje want die grensden aan de tuin. Ik beken dat we dan wakker bleven tot jullie dachten dat wij sliepen en dan sloop mijn zusje naar mijn kamer en dan gingen we samen 's nachts in het donker door de tuin naar de buren. En dan deed mijn zusje of ze naar de wc ging en daarna ik zodat jullie niet door hadden dat ze naar mijn kamer kwam.
En die tuindeur... ja die zette ik dan al 's middags op een kier omdat ie anders zo'n herrie maakte.

Mijn ouders zijn er nooit achter gekomen, pas toen we het een paar jaar terug verteld hebben. De vader van de buurkinderen heeft ze een keer gesnapt maar nooit wat gezegd tegen hun moeder, dus die wist ook van niks... Kwamen we ook pas een paar jaar terug achter op een feestje van gezamenlijke buren!

Edit: en nee het spijt me niet, we hebben geweldige logeeravondjes gehad, soms midden door de week.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen do 2 feb 2012 - 7:24

Oh en zuster, ik beken dat ik stiekem toch nog melatonine heb geslikt ook al had ik gevraagd of het mocht en te horen gekregen van niet. Ik vond het maar onzin dat ik het niet mocht alleen maar omdat de anesthesist was vergeten er iets over in het dossier te zetten en alleen maar omdat jij niet wist wat het eigenlijk precies was. En omdat jij ook weigerde naar me te luisteren of het even na te vragen heb ik het een uur later toch genomen en toen was ik heel tevreden met mezelf.

Jammer dat het me alleen niet heeft geholpen om te slapen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Stuiterbal do 2 feb 2012 - 7:26

тыквашка schreef:Ok pap en mam, ik beken dat zusje en ik jarenlang geregeld stiekem 's nachts door de achtertuin naar de buurkinderen slopen om daar te logeren en dat de buurkinderen ook regelmatig bij ons kwamen logeren stiekem.
Dan sliepen we met z'n alleen in mijn kamer of in die van 't buurmeisje want die grensden aan de tuin. Ik beken dat we dan wakker bleven tot jullie dachten dat wij sliepen en dan sloop mijn zusje naar mijn kamer en dan gingen we samen 's nachts in het donker door de tuin naar de buren. En dan deed mijn zusje of ze naar de wc ging en daarna ik zodat jullie niet door hadden dat ze naar mijn kamer kwam.
En die tuindeur... ja die zette ik dan al 's middags op een kier omdat ie anders zo'n herrie maakte.

Mijn ouders zijn er nooit achter gekomen, pas toen we het een paar jaar terug verteld hebben. De vader van de buurkinderen heeft ze een keer gesnapt maar nooit wat gezegd tegen hun moeder, dus die wist ook van niks... Kwamen we ook pas een paar jaar terug achter op een feestje van gezamenlijke buren!

Edit: en nee het spijt me niet, we hebben geweldige logeeravondjes gehad, soms midden door de week.

Hoe vet is dat Very Happy Very Happy Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  marjoleinnn do 2 feb 2012 - 7:27

.

Laatst aangepast door marjoleinnn op do 2 feb 2012 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Troela* do 2 feb 2012 - 7:29

Mam , toen je vroeg hoe mijn 1e keer was geweest en ik zei dat het fijn was bedoelde ik de 1e met hem. Niet mijn 1e keer dus.

En ja mam, de kamer in de garage was vooral heel fijn om als jullie sliepen bezoek binnen te laten Wink

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  nina do 2 feb 2012 - 8:36

Stella_ schreef:
тыквашка schreef:Ok pap en mam, ik beken dat zusje en ik jarenlang geregeld stiekem 's nachts door de achtertuin naar de buurkinderen slopen om daar te logeren en dat de buurkinderen ook regelmatig bij ons kwamen logeren stiekem.

Hoe vet is dat Very Happy Very Happy Very Happy
Jaa... klinkt heeeel cool! :-)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Pompoen za 4 feb 2012 - 1:31

't was ook echt heel cool. We sliepen dan met z'n 4en in 1 bed of als we een matras hadden weten te versieren dan op 2. En we zetten de wekker altijd heel vroeg zodat de logees naar hun eigen bed konden gaan voor de ouders er achter kwamen. En we spraken dan een tijd af dat ze zouden komen of wij zouden gaan, bijvoorbeeld 22 uur (wat heeeel laat was voor ons toen) en dan moesten we maar proberen wakker te blijven, wat heel moeilijk was natuurlijk. En soms dan lukte het niet, dan stond hun vader buiten op het balkon een sigaretje te roken... Of was er een andere reden. En we moesten heel stil zijn, mijn ouders sliepen in de kamer boven die van mij (aan de tuinkant dus ook) en bij de buurkinderen sliepen we dan in de kamer náást die van hun ouders...en dan maar hopen dat je 's nachts niet hoefde te plassen...

En dan 's nachts in je pyama door de tuin sluipen en maar hopen dat niemand je ziet...zooooo spannend!

Ik dacht dat ze daar toch wel wat van gemerkt moeten hebben, maar ze wisten het écht niet!

Ik heb trouwens ook wel eens stiekem 's nachts met de buurjongen in onze hut geprobeerd te slapen, maar dat was nooit zo'n succes, hard en koud...ik geloof dat deze logeerpartijtjes daar ook door ontstaan zijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx za 4 feb 2012 - 1:49

Ik denk dat je als ouder hier heel erg om moet lachen helemaal bij kleinere kinderen, maar naar je kinderen toen word je natuurlijk boos. haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 2:07

Sorry ouders, de goudvis die zogenaamd op zn rug dreef bij het tuincentrum en we (vriendinnetje & ik) toen zo mee mochten nemen hebben we gewoon gekocht.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Parisienne za 4 feb 2012 - 2:23

Sorry mam, dat ik een keer in je auto hebt gereden toen ik nog geen rijbewijs had (maar al wel genoeg rijlessen). Ik werd een beetje aangespoord door zusje en haar vriendinnen. Ik wilde hen laten zien hoe goed ik al kon rijden. Ik heb een rondje in de wijk gereden en daarna weer teruggezet. Parkeren moest natuurlijk op dezelfde plek, maar dat kon ik nog niet zo heel goed. Daarom hebben we hem de parkeerplek in geduwd Laughing Hij moest perfect staan, want het had geregend en hij moest dus precies op die droge plek van de parkeerplaats staan. Ik was zo zenuwachtig dat ik dit stiekem deed, dat ik aan alles dacht!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  _Lacey_ za 4 feb 2012 - 8:13

Paps, mams. Die ene keer dat broertje en ik verkleedkleren aan hadden gedaan was niet omdat we zin hadden in een verkleedpartijtje, maar omdat broertje in de vijver was gevallen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Cato za 4 feb 2012 - 8:39

*

Laatst aangepast door Cato op za 4 feb 2012 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Monte za 4 feb 2012 - 8:53

Sorry ouders, dat ik de hele printer cartridges heb opgemaakt door gtst en onm plaatjes uit te printen en zei dat mijn vriendin dit stiekem heeft gedaan toen ik naar de wc was.

Sorry buurman dat ik en mijn vriendinnen je steeds hebben uitgedaagd omdat het leuk was als je boos werd en op een tomaat ging lijken(en sorry dat we je de rooie noemde)

Sorry oma dat ik en mijn nichtje de hometrainer hebben gesloopt en deden alsof hij al stuk was voordat we erop gingen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Liz za 4 feb 2012 - 9:04

Sorry ouders, die grote kras op die gloednieuwe wasbak heb ik gemaakt en niet die lompe bouwvakker.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 22:01

Pippa schreef:Sorry klasgenootje dat ik je rokje naar beneden heb getrokken. Ik zei dat het per ongeluk ging omdat ik geduwd werd en me ergens vastgreep, maar eigenlijk had ik gewoon een hekel aan je, en deed ik het expres. :-)
Wow stoute Pippa, dat had ik nou niet van je verwacht!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: