Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

+16
Floor
Bruintje Beer
miss22
woezel
Tania
Smaragdje
Parisienne
studiebol
Happydobby
PapillonRose
LMCurious
Liadan
joyce0606
sabje
Barbabella
mickey
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:26

Vanaf 1,5 week. Ik moest toen dingen regelen voor een huis enzo. Ik denk 's nachts op stap na ongeveer 6 a 8 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Annie24 di 31 jan 2012 - 8:30

Y. was 6 weken. Toen kwamen opa en oma hierheen om 17 uur en gingen wij uit eten. Het was niet dat IK het wilde, ik werd een soort van gedwongen laughcry :P Y. was een huilbaby en ik zat er écht serieus helemaal doorheen, vandaar dat het mijn vriend een goed idee leek als we er even uit zouden gaan. We waren trouwens om 21 uur weer thuis en hebben het in het restaurant eigenlijk alleen maar over Y. gehad Laughing

Logeren is afgelopen januari geweest, maar dat was pure noodzaak. Ik was 2 weken ziek geweest en had een examen. Mijn vriend was op voetbalkamp en doordat ik ziek was geweest moest ik nog superveel leren. Y. is toen van zaterdag op zondag naar opa en oma geweest zodat ik het hele weekend kon leren zonder achter die smurf aan te hoeven rennen. Was hij niet gaan logeren had ik hooguit 3 uurtjes kunnen leren en had ik nooit alle stof door kunnen nemen.

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Flower_L di 31 jan 2012 - 8:49

heel eerlijk gezegd weet ik het niet meer zo goed. Eerste keer dat dat hij niet bij (1van) ons was, was hij bij mijn ouders. Had een complete handleiding geschreven Embarassed en vond er niets aan. Wilde telkens naar L toe. Omdat wij best veel werken, brengen wij hem nauwelijks weg op dagen dat wij niet werken. Wil gewoon lekker bij ons kleine mannetje zijn.

Nu heb ik nog wel moeite wanneer hij uit logeren gaat. 'Vooral wanneer we gaan slapen en hij niet in zijn bedje ligt (wij kijken altijd even samen wanneer we naar bed gaan) en wanneer we wakker worden. Normaal hoor je hem dan lekker spelen in bed....maar dan is het echt stil.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Annemie di 31 jan 2012 - 8:56

Onze zoon was 2 maanden toen wij voor het eerst uit eten gingen, hij bleef toen bij mijn ouders slapen, maar ik vond het verschrikkelijk, ik miste hem ontzettend en had mijn moeder een lange handleiding gegeven, dus echt met rust heb ik niet gegeten en geslapen, maar het is wel allemaal goed gegaan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer voor het eerst met z'n tweeën weg zonder baby?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum