Je relatie als 'jonge' ouders...
+22
Rush
Julia
Kat1980
TGR
Parisienne
Novalee
Roodkapje
studiebol
SarahKey
Teddyaapje
Ayla
blondje1313
Thunder
Annie24
Theeleut
kwak
Pien
Ezzer
Darius
Star007
Pussycat
Viva
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Je relatie als 'jonge' ouders...
Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Volgens mij is er niets mis mee dat er minder gesekst wordt in een relatie. Zeker als je kinderen heb en/of je al langere tijd bij elkaar bent. Bespringen je ouders elkaar nog iedere dag? Volgens mij is het zelfs normaal dat het na verloop van tijd minder wordt. En dat 'na verloop van tijd' is voor iedereen anders. Er komt gewoon een tijd dat je niet meer als hete honden achter elkaar aan loopt.
Lijkt mij niets mis mee. Ik ben blij dat mijn man niet zo kortzichtig denkt als sommigen van jullie, anders had ik er al lang alleen voor gestaan met 2 kinderen. Bij mij komt het dan voornamelijk door mijn ziekte, maar als ik sommigen van jullie moet geloven is mijn man erg zielig dat hij niet dagelijks/wekelijks besprongen wordt en dat ik de kleren niet meer van zijn lijf ruk met mijn tanden. Gelukkig hebben wij een volwassen relatie en is er tussen ons veel meer dan alleen de seks.
Je verandert toch ook als partners naar elkaar. Je leven draait inderdaad niet alleen maar meer om sex in je relatie. Een relatie is echt zoveel meer dan dat. Ik vind sex daar echt maar een klein deel van. Niet om sex te bagetalliseren (hé, hoe schrijf je dat woord nou toch ook alweer verdorie, baga, bage..nou ja), maar om juist te laten zien dat je relatie juist zoveel meer is.
Gast- Gast
studiebol schreef:Novalee schreef:Wat voor "schokkende dingen" worden hier dan gezegd?
Ja daar ben ik ook benieuwd naar!
Ik ook. Ik zie er weinig schokkends bij staan. Gewoon moeders die eerlijk zijn over hun relatie.
Gast- Gast
Dikke +1Jolicious schreef:Lieskuh schreef:Volgens mij is er niets mis mee dat er minder gesekst wordt in een relatie. Zeker als je kinderen heb en/of je al langere tijd bij elkaar bent. Bespringen je ouders elkaar nog iedere dag? Volgens mij is het zelfs normaal dat het na verloop van tijd minder wordt. En dat 'na verloop van tijd' is voor iedereen anders. Er komt gewoon een tijd dat je niet meer als hete honden achter elkaar aan loopt.
Lijkt mij niets mis mee. Ik ben blij dat mijn man niet zo kortzichtig denkt als sommigen van jullie, anders had ik er al lang alleen voor gestaan met 2 kinderen. Bij mij komt het dan voornamelijk door mijn ziekte, maar als ik sommigen van jullie moet geloven is mijn man erg zielig dat hij niet dagelijks/wekelijks besprongen wordt en dat ik de kleren niet meer van zijn lijf ruk met mijn tanden. Gelukkig hebben wij een volwassen relatie en is er tussen ons veel meer dan alleen de seks.
Je verandert toch ook als partners naar elkaar. Je leven draait inderdaad niet alleen maar meer om sex in je relatie. Een relatie is echt zoveel meer dan dat. Ik vind sex daar echt maar een klein deel van. Niet om sex te bagetalliseren (hé, hoe schrijf je dat woord nou toch ook alweer verdorie, baga, bage..nou ja), maar om juist te laten zien dat je relatie juist zoveel meer is.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Lieskuh schreef:Volgens mij is er niets mis mee dat er minder gesekst wordt in een relatie. Zeker als je kinderen heb en/of je al langere tijd bij elkaar bent. Bespringen je ouders elkaar nog iedere dag? Volgens mij is het zelfs normaal dat het na verloop van tijd minder wordt. En dat 'na verloop van tijd' is voor iedereen anders. Er komt gewoon een tijd dat je niet meer als hete honden achter elkaar aan loopt.
Ben het helemaal met je eens.
Maar voor sommigen is seks een iets belangrijker onderdeel van de relatie, bij de 1 staat het bovenaan en bij de ander op nummer 3, 4 of waar dan ook. Dat is natuurlijk ieder voor zich.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Jolicious schreef:studiebol schreef:Novalee schreef:Wat voor "schokkende dingen" worden hier dan gezegd?
Ja daar ben ik ook benieuwd naar!
Ik ook. Ik zie er weinig schokkends bij staan. Gewoon moeders die eerlijk zijn over hun relatie.
Inderdaad! Fijn dat we hier zo eerlijk over zijn, vaak hoor je toch alleen de positieve verhalen.
Kat1980- Kletskop
Lieskuh schreef:En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.
Nou daar ben ik het dan ook niet echt mee eens
Laatst aangepast door Razz_ op di 31 jan 2012 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Dat is gewoon niet waar :S
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Julia schreef:Wat vind je niet zo simpel? Het uit elkaar gaan of het praten? Het is ook niet simpel, maar ik vind vreemdgaan wel een keuze, een bewuste keuze. En wat dat voor gevolgen meebrengt is ook verre van simpel.
Het is niet zo simpel dat er iets niet klopt aan jezelf of je relatie als je het ook goed kunt vinden met iemand anders (op gebied van seks, praten, humor enz) Dat zegt niet altijd iets over je relatie, over jezelf of over de persoon waar je een relatie mee hebt. Maar nogmaals, je partner kwetsen of zijn/haar vertrouwen beschamen vind ik echt not done.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Lieskuh schreef:Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Nee, daar ben ik het ook niet mee eens. Ik denk dat het een samenspel is van factoren. Mensen gaan als hun relatie goed is neem ik aan niet zomaar vreemd. Dan moet er dus iets gebeuren binnen die relatie. En dat is echt niet alleen de schuld van degene die vreemd is gegaan. Het vreemd gaan op zich keur ik wel af, het is natuurlijk ook maar net de weg die je besluit te nemen als je relatie niet goed zit.
Gast- Gast
Maar TGR, wat voor dingen worden hier dan genoemd die in jouw ogen vreemdgaan tot gevolg kunnen hebben? Naast minder/geen seks?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Jolicious schreef:TGR schreef:Lieskuh schreef:Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Nee, daar ben ik het ook niet mee eens. Ik denk dat het een samenspel is van factoren. Mensen gaan als hun relatie goed is neem ik aan niet zomaar vreemd. Dan moet er dus iets gebeuren binnen die relatie. En dat is echt niet alleen de schuld van degene die vreemd is gegaan. Het vreemd gaan op zich keur ik wel af, het is natuurlijk ook maar net de weg die je besluit te nemen als je relatie niet goed zit.
Er hoeft niet eens iets fout te zitten in de relatie. Het kan ook goed gaan en alsnog dat er iets gebeurt. Mensen zijn geen robots gelukkig.
Maar ik merk wel dat ik hier toch iets anders insta dan de meesten hier. Gelukkig voor de meesten denk ik dan
TGR- Kletskop
Novalee schreef:Maar TGR, wat voor dingen worden hier dan genoemd die in jouw ogen vreemdgaan tot gevolg kunnen hebben? Naast minder/geen seks?
Een partner die geen begrip heeft voor jouw belevingswereld
Gebrek aan humor
Een partner die altijd maar wil praten
Een partner die nooit wil praten
Een partner die jou(w) gevoel en wensen (onbewust) niet serieus neemt
Een partner die anderen op de eerste plaats zet en jou vergeet
Een partner die geen moeite meer voor je doet
Nog meer?
TGR- Kletskop
TGR schreef:Jolicious schreef:TGR schreef:Lieskuh schreef:Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Er hoeft niet eens iets fout te zitten in de relatie. Het kan ook goed gaan en alsnog dat er iets gebeurt. Mensen zijn geen robots gelukkig.
Maar ik merk wel dat ik hier toch iets anders insta dan de meesten hier. Gelukkig voor de meesten denk ik dan
Maar TGR deze discussie komt toch voort uit het feit dat jij zei dat je het niet gek vond dat er zoveel mensen vreemd gaan, omdat de behoeftes niet vervuld worden? Nu heb je het erover dat mensen ook vreemd gaan ook al is er niets aan de hand..
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Julia schreef:TGR schreef:Jolicious schreef:TGR schreef:Lieskuh schreef:Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Maar TGR deze discussie komt toch voort uit het feit dat jij zei dat je het niet gek vond dat er zoveel mensen vreemd gaan, omdat de behoeftes niet vervuld worden? Nu heb je het erover dat mensen ook vreemd gaan ook al is er niets aan de hand..
Ik vind het niet gek dat mensen vreemdgaan (met of zonder reden). Dat punt wilde ik eigenlijk maken. Het is nooit zo zwart/wit.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Jolicious schreef:TGR schreef:Lieskuh schreef:Er bestaan geen redenen om vreemd te gaan. Er is maar 1 reden en dat is dat degene die vreemdgaat niet de ballen heeft om rechtuit te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten of meer wil op een bepaald vlak. En die persoon is ook de enige schuldige, of het nu een man is of een vrouw.Julia schreef:Ook al vinden sommige mensen het moeilijk of lastig te praten, dan is dat toch nog geen reden om vreemd te gaan? Of aanleiding tot? Ik vind het ergens ook erg makkelijk...iemand vindt praten moeilijk, dus ga je maar buiten de pot piesen? Zelfs als er gewoon niet te praten valt met je partner is er toch nog iets als respect? Je kan ook uit elkaar gaan i.p.v. vreemd te gaan.
Dan ligt het aan de persoon zelf lijkt me.
Gast- Gast
TGR schreef:Novalee schreef:Maar TGR, wat voor dingen worden hier dan genoemd die in jouw ogen vreemdgaan tot gevolg kunnen hebben? Naast minder/geen seks?
Gebrek aan humor
Nog meer?
Worden die dingen hier genoemd dan (dat vraagt Novalee)? Het merendeel heeft het er toch over dat er minder seks is nu er kinderen zijn.
Kat1980- Kletskop
TGR schreef:Novalee schreef:Maar TGR, wat voor dingen worden hier dan genoemd die in jouw ogen vreemdgaan tot gevolg kunnen hebben? Naast minder/geen seks?
Gebrek aan humor
Nog meer?
Heb je voorbeelden dan? Want ik zie ze zo niet hier in dit topic?
Gast- Gast
Jolicious schreef:TGR schreef:Novalee schreef:Maar TGR, wat voor dingen worden hier dan genoemd die in jouw ogen vreemdgaan tot gevolg kunnen hebben? Naast minder/geen seks?
Gebrek aan humor
Nog meer?
Oh in dit topic? Ik noemde wat dingen die ik tussen de regels door weleens oppik hier op dit forum.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Jolicious schreef:TGR schreef:Novalee schreef:Maar TGR, wat voor dingen worden hier dan genoemd die in jouw ogen vreemdgaan tot gevolg kunnen hebben? Naast minder/geen seks?
Gebrek aan humor
Nog meer?
Oh in dit topic? Ik noemde wat dingen die ik tussen de regels door weleens oppik hier op dit forum.
Ik kreeg het idee dat je het hier over dit topic had.
Gast- Gast
Lijkt me dat je dat doet zodra je vreemdgaat, of ben ik nou gek?TGR schreef: Maar nogmaals, je partner kwetsen of zijn/haar vertrouwen beschamen vind ik echt not done.
Gast- Gast
Ik zeg ook nergens dat als de relatie slecht is het alleen aan degene ligt die vreemdgaat. Als je relatie slecht is om wat voor reden dan ook, of wie er dan ook schuldig aan is, dan moet je gewoon de ballen hebben om erover te praten. Natuurlijk kun je een heks van een vrouw hebben (of man) maar als je de relatie dan niet meer ziet zitten dan zul je erover moeten praten. Je tong in een ander stoppen lost ook niets op.Jolicious schreef:
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Ik zeg ook nergens dat als de relatie slecht is het alleen aan degene ligt die vreemdgaat. Als je relatie slecht is om wat voor reden dan ook, of wie er dan ook schuldig aan is, dan moet je gewoon de ballen hebben om erover te praten. Natuurlijk kun je een heks van een vrouw hebben (of man) maar als je de relatie dan niet meer ziet zitten dan zul je erover moeten praten. Je tong in een ander stoppen lost ook niets op.Jolicious schreef:
Nee, daar ben ik het mee eens hoor
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Lijkt me dat je dat doet zodra je vreemdgaat, of ben ik nou gek?TGR schreef: Maar nogmaals, je partner kwetsen of zijn/haar vertrouwen beschamen vind ik echt not done.
Dat klopt, daarom kun je het maar beter goed geheim houden.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Lieskuh schreef:Lijkt me dat je dat doet zodra je vreemdgaat, of ben ik nou gek?TGR schreef: Maar nogmaals, je partner kwetsen of zijn/haar vertrouwen beschamen vind ik echt not done.
Dat klopt, daarom kun je het maar beter goed geheim houden.
Of het gewoon niet doen
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Je relatie als jonge ouders - update?
» Bel en win , Wij jonge ouders
» Wij jonge ouders?
» Wij jonge ouders
» Wij jonge ouders..
» Bel en win , Wij jonge ouders
» Wij jonge ouders?
» Wij jonge ouders